En we tetteren door over onze dieren

15-02-2010 22:16 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.

Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!

Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen

Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):

De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen

Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
quote:Zoebie schreef op 19 februari 2010 @ 21:09:

[...]

Yep. Eigenlijk Lé's plannetje. Vertel?
Let maar op hier op Viva om 12 uur.

En nu ga ik de bedden opmaken. Anders moet ik het nog doen voor we erin duiken en dan baal ik altijd als een stekker.

Toedeledoki tot zo.
quote:Zoebie schreef op 19 februari 2010 @ 21:02:

En om precies 12 uur komt het helemaal goed met de jarige.

Wat leuk dat ik op dezelfde dag jarig ben als Robo, dat wist ik niet.

Vissen he, dat zijn leuke mensen!
Stressed is just desserts spelled backwards
Dan ben je bijna jarig Male! Nog 2 uur en 25 minuten...
En je bent zeker leuk. En lief. Net als Robo!
Maar ik doe er verder niks aan dit jaar hoor (dus op het forum ook niet) want mijn oma ligt heel slecht. Mijn ouders komen morgen even en dat is het dan. Voelt niet zo fijn om nu iets te vieren.
quote:Ratteke schreef op 19 februari 2010 @ 21:39:

En je bent zeker leuk. En lief. Net als Robo!Dankje ! ( ik word helemaal overspoeld met complimenten )
quote:Dankje ! ( ik word helemaal overspoeld met complimenten )

Eigen schuld!

Wat rot dat je oma slecht ligt. Kan me voorstellen dat je hoofd dan niet staat naar een feestje. Heb je een goede band met haar?

Hoop dat je toch ook een beetje kunt genieten van je verjaardag!
Oh Mal wat leuk dat je ook morgen jarig bent.

Ben je dan geen waterman? Mijn jongste is gisteren jarig geweest en die is waterman en mijn oudste is 3 maart jarig en die heeft vissen als sterrenbeeld. Of heeft het iets met de schrikkelmaand te maken dat het de 20e al vissen wordt.

Gaat het slechter met je oma?
Toen ik geboren werd was het vissen en dat blijf je dan je hele leven.

Toen ik vanmiddag bij Oma was, lag ze alleen maar te slapen. Maar mijn ouders en zus waren vanavond en toen was ze weer heel erg verward en onrustig. Ze zit ook onder de blauwe plekken. De nieren doen het niet meer goed dus het lichaam komt gewoon vol met afval. Ze is gewoon op. Arm mensje.
Sterkte met je oma Male...
Bedankt. Ja, ik had niet verwacht dat ik dat ooit zou zeggen, maar ik hoop dat het snel over is, voor haar. Zo zielig dat ze zo achteruit gaat. Mensonterend is het gewoon. Ze is soms ook bang voor dingen die wij niet zien. En wat Zoebie wel eens vertelde toen schoonmoeder overleed, dat ze dus soms mensen ziet in haar kamer. Ik hoop dat mijn lieve Opa op haar wacht. Ze mist hem al zo lang.
Oh Mal vast en zeker dat Opa op haar wacht. Ze wordt rustig als het zover is. Ik snap helemaal dat het niet lang meer moet duren. Mijn schoonmoeder duurde veel te lang. Meer dan een week. En het is goed als de tijd er rijp voor is.
Ze is nu al 2 weken erg slecht. Maar ze kan ook nog wel genieten van kleine dingen en als we met Jonathan komen. Zolang ze hem nog herkent nemen we hem mee, als ze hem niet meer kent doen we dat niet meer. Want dat lijkt me voor Jonathan te belastend.

We gaan wel erg off-topic vanavond he!
Ik ken het gevoel Male. Mijn oma had jaren eerder moeten overlijden. Ze was óp. We zijn er al een paar keer geweest omdat het er op leek dat het tijd was. En iedere keer weer opknappen.

Mijn moeder was er gelukkig bij toen ze overleed. Mam zei ook tegen haar mam dat het goed was. En gelukkig is ze in de armen van mijn moeder dood gegaan. 94 jaar oud.

Sterkte meis...
Och ja, moet kunnen. Beetje (erg) offtopic. Iemand noemde ons de tettertopicdames. Hoe waar is dat vanavond. Wat duurt het dan lang met je oma zeg. Maar wat fijn dat ze Jonathan nog herkent.
Wat is het lang geleden dat we nog eens zo lekker hebben zitten kletsen op het forum. Veuls te lang eigenlijk. Ligt dat nu aan mij of is dat echt zo?
Ik heb eigenlijk nog nooit samen met jou in een kletstopic gezeten Zoeb, meestal steeds in losse topics. En met de vlinders natuurlijk.

Ik vind dit wel een heel gezellig ploegje. Allemaal mensen die net zo dierengek zijn als ik dat ben.

tijd voor een groepshug voor jullie allemaal

Lievie's!
quote:mylenevalerie schreef op 19 februari 2010 @ 07:54:

Moge. Lees ik eerst allemaal leuke verhalen over zeebravinkjes, lees ik vanmorgen op internet zo'n zielig verhaal;

Vinkjes gedood in carnavalskroeg

BREDA - Vijfenveertig zebravinkjes hebben het carnaval in café Oncle Jean in Breda niet overleefd. Om onduidelijke reden werden de vogeltjes losgelaten in de volle kroeg, waarna ze zich te pletter tegen het raam vlogen, werden vertrapt, of bezweken door de stress of aan inwendig letsel. Slechts vijf vogeltjes hebben het bizarre incident overleefd, waarbij de vooral jonge carnavalsvierders in paniek raakten.

De kroegbaas van het belendende café D’n arme Duvel heeft bekend de vogeltjes afgelopen zaterdagavond te hebben binnengesmokkeld, meldt BN/De Stem. Naar eigen zeggen wilde hij de zebravinkjes cadeau doen aan zijn buurman, maar ging er “iets mis met het slotje” van de houten box waarin hij ze vervoerde.

Volgens BN/De Stem strookt die verklaring niet met het verhaal van de eigenaresse van de dierenwinkel waar de vinkjes vandaan kwamen. Volgens haar zijn de vogeltjes onder valse voorwendselen aangeschaft. De vier mannen die ze kochten hadden bezworen dat ze bestemd waren voor de voorzitter van de vogelvereniging. De eigenaresse van de dierenwinkel in hevig ontdaan en zal aangifte doen.

De Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming is een onderzoek naar de gebeurtenissen gestart.Vreselijk, ik heb echt gehuild toen ik het las. Zebravinkjes betekenen zoveel voor mij, het zijn echt mijn lievelingsdieren. Maar bij elk ander dier is het natuurlijk net zo erg. Die arme kleine diertjes, het zijn toch al van die tere vogeltjes, bah, ik ben er misselijk van. Wie doet nou zoiets?
Leuk zijn die Smiley's toch.

Salander ik snap ook niet dat zoiets gebeurt. Wat hebben ze eraan. Zatte rot streken zijn het. En ik hoop dat ze een flinke straf krijgen. Ze hebben de dader(s) toch?
quote:Zoebie schreef op 19 februari 2010 @ 23:17:

Leuk zijn die Smiley's toch.

Fijn hé die Franse smileys

Gna,heb ik ook nog een nuttige bijdrage aan dit topic geleverd

Iedereen zal al wel lekker naar bed vertrokken zijn,doe ik ook zo.

De electrische deken staat al aan

Ik ben zo helemaaaal bekaf en naar de kl*te..

Dagje Huishoudbeurs gedaan en ik zweer jullie ik ben een cm korter want afgesleten voeten en mn armen zijn 5 cm langer van alle tassengesleep.

Wij in de pendelbus gestapt om een uur of 19.00....stappen we op de verkeerde P uit...

Dus weer in de pendelbus terug naar de Rai....de juiste bus zoeken en toen naar de andere P bij de Arena..

Was het inmiddels al wel 20.00uur dat we bij de auto stonden...en dan nog 130 km naar huis,pfff

De boertjes van buut'n gaan ook een keer naar A'dam hoor...
anoniem_70402 wijzigde dit bericht op 20-02-2010 00:09
Reden: aanvullinkje
% gewijzigd
Biebelie hoe kan dat nou...... De verkeerde bus nemen.
Mal, alvast:

Rot van je omaatje zeg

Hoop dat je niet helemaal vergeet om een beetje je verjaardag te vieren!!
We voelden ons ook best dom hoor!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven