* 183 * Bar Too Much * 183 *
vrijdag 19 februari 2010 om 13:41
Jawel, we kunnen binnen in die hal waar je jongste ook wel eens gespeeld heeft, maar dan moeten we betalen, terwijl we voor de buitenbanen van de club, die het hele jaar bespeeld kunnen, al hebben betaald. We gaan dus alleen naar binnen als we anders een paar weken niet kunnen en als de mannen waar we af en toe mee spelen ook komen.
vrijdag 19 februari 2010 om 16:45
quote:Helaholalalala schreef op 19 februari 2010 @ 11:47:
Dit lijkt mij wel wat.....
Dochter 3 een spelletje, dochter 1 hier directrice.......
[afbeelding]
Moet je iedere keer je bal van beneden halen, lijkt me heel onhandig.
Goedemiddag dames. Ik dacht dat de bar failliet was, maar ik liep even langs en hij is er nog.
Dit lijkt mij wel wat.....
Dochter 3 een spelletje, dochter 1 hier directrice.......
[afbeelding]
Moet je iedere keer je bal van beneden halen, lijkt me heel onhandig.
Goedemiddag dames. Ik dacht dat de bar failliet was, maar ik liep even langs en hij is er nog.
Everything will be fine in the end. If not... well, you failed again.
Week 27 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 27 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 19 februari 2010 om 23:49
zaterdag 20 februari 2010 om 11:43
zaterdag 20 februari 2010 om 11:59
zaterdag 20 februari 2010 om 16:10
Over twee weken horen we meer.
Er is een kans dat het ernstig is, Bloe. Bij de onderzoeken naar de oorzaak van Zoons epilepsie is er op de EEG een nieuwe afwijking in de linker-hersenhelft ontdekt. Deze was er nog niet toen hij vijf was. Vandaag hebben ze gekeken of die afwijking op de MRI ook te zien is.
Er is een kans dat het ernstig is, Bloe. Bij de onderzoeken naar de oorzaak van Zoons epilepsie is er op de EEG een nieuwe afwijking in de linker-hersenhelft ontdekt. Deze was er nog niet toen hij vijf was. Vandaag hebben ze gekeken of die afwijking op de MRI ook te zien is.
zaterdag 20 februari 2010 om 16:19
Inderdaad Hela, het zijn rotdingen waar ze naar zoeken, dus je hoopt steeds dat ze niks vinden. Al met al ook niet zo raar dat Zoon al weken gestrest is.
En ja Much, dat kabinet had van mij al mogen vallen voor ze aantraden. Ik vrees alleen dat het komende kabinet nòg rampzaliger zal zijn.
Ik ga naar het zwembad.
En ja Much, dat kabinet had van mij al mogen vallen voor ze aantraden. Ik vrees alleen dat het komende kabinet nòg rampzaliger zal zijn.
Ik ga naar het zwembad.