Gewoon Thuis

11-02-2010 10:46 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Trein? In jouw gehucht?
Ja dat snap ik dat je niet gereden had, maar je zat wel in de auto hele stuk terwijl niet lekkerig.
Ceetje gaat vannacht heerlijk bij opa en oma slapen, morgen is ze hele dag bij oma. Lekker rustig
15 minuten van gehucht gaat wel trein, net gekeken dat is een uurtje reizen. (+ 15 minuten auto) Denk dat nemo de trein ook wel kan waarderen als treingek.

Staat hier nu te huppelen en te wiebelen dat hij niet naar de wc hoeft. Yeah right.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Oh heerlijk, even rust idd
quote:Star schreef op 21 februari 2010 @ 10:27:

O da's irritant Erwt, had ik ook van die lijstjes in mijn hoofd. Duurde tot 41+5

Oh, da's niet zo hoopvol

Ik ga vandaag maar even uitpluizen wat ik nu eigenlijk héb en wat ik dan nog moet en dan één eigen lijstje maken (in plaats van vijf gegoogelde lijstjes naast elkaar). Misschien helpt het als ik dat zo dadelijk meteen even ga doen en níet tot 5 minuten voor ik ga slapen
Peas on earth!
Nou je hoeft niet met me mee te rijden hoor
Erwt, hydrofielen staat 6 op meeste lijstjes toch? Ik zeg veeeeeeeeeeeeeeeel meer kopen, ik zweer bij die dingen.
quote:Vishnu schreef op 21 februari 2010 @ 10:29:

Wat moet je allemaal kopen dan? Er zijn maar weinig dingen echt nodig.

Nou, die stomme lijstjes zeggen allemaal dat ik navelbandjes moest. Dat vond ik Heel Echt klinken dus die heb ik gisteren gekocht. Waarna Kess vertelde dat dat niet meer nodig is

Verder: hydrofiele luiers, doekjes, nog lief pakje van Erwtenmoeder gekregen. Verder moet ik dus even kijken of ik nog iets moet, want nu geen idee. Ohja, beddegoedjes, maar eerst kamertje afmaken en ledikantje neerzetten denk ik. Moeder moest erg hard lachen omdat ik er niets van snapte: zeiltje? molton? hoeslaken? moet baby onder deken of dekbed of wat? En ook bovenlaken?
Peas on earth!
quote:Star schreef op 21 februari 2010 @ 10:35:

Erwt, hydrofielen staat 6 op meeste lijstjes toch? Ik zeg veeeeeeeeeeeeeeeel meer kopen, ik zweer bij die dingen.Ik heb er nu 12 (want Hemalijstje zei 12). Nog meer?
Peas on earth!
Niet naar de wc hoevende Nemo

Wel lekker, Ceetje bij oma logeren en hele dag daar zijn
Peas on earth!
Zeiltje heb ik niet gekocht ivm wiegedoodrisico. Molton en hoeslaken check.

Dekbed mag ook niet. Ik heb baby nu in slaapzak en onder dekentje.

Ik heb wel 20 hydrofielen. Die grote dus, washandjes nooit gebruikt.

Slabben wel nu al want spugertje dus erg handig.

Maillotjes onder broek (al is het een jongetj ), vind ik veel handiger dan sokjes om die spillepootjes.
Al die Zwitsal meuk zou ik ook niet kopen, olie en zo. Shampoo heb ik echt nog nooit gebruikt op dat kale koppie
Ohja, dat van die slaapzakjes snapte ik ook niet

Ik denk bij slaapzakje aan:

Maar als je het over een baby en een slaapzakje hebt, bedoelen ze dan?:

Peas on earth!
En dan alleen gewoon een lakentje? Bij de Hema en Ikea enzo liggen van die soort 'dunne dekbedjes', maar die doe je niet ook nog eens dáár overheen?

*snapt er niets van*
Peas on earth!
Hydrofielen zou ik stuk of 20 doen. Baby komt in juni toch? Zou slaapzakje en lakentje doen. Ik had een aerosleep, hoef je aan die molton en zeildingen ook niet mee te doen.
Oh ondertussen nog meer getypt
Van zeep/shampoo zou ik niks kopen en alleen proefmonstertjes proberen. weet je meteen of ze er gevoelig voor zijn en je gebruikt toch bijna niks.

Bepanthen en maizena even op je lijstje zetten.
quote:Vishnu schreef op 21 februari 2010 @ 10:46:

Hydrofielen zou ik stuk of 20 doen. Baby komt in juni toch? Zou slaapzakje en lakentje doen. Ik had een aerosleep, hoef je aan die molton en zeildingen ook niet mee te doen.Ik moet daar even op googlen denk ik
Peas on earth!
quote:Vishnu schreef op 21 februari 2010 @ 10:48:

Bepanthen en maizena even op je lijstje zetten.Waar is maizena voor?
Peas on earth!
Nee, geen dekbedjes voor babies. Echt slaapzakje (ja zo eentje ja ), dekentje en lakentje.

Aerosleep is ademend zodat baby kan ademen als ie per ongeluk op zijn buik terecht komt en met zijn neusje in het matras.
Maizena is voor stukke billetjes.

Aerosleep is een speciaal dekmatrasje waar je door kunt ademen. 2 hoesjes erbij en je bent klaar.
Maizena is als je je baby wat steviger wil maken
Ah okee. Dank

Mijn moeder moest gisteren erg hard om mij lachen omdat ik steeds verzuchtte: 'wel ingewikkeld hoor, zo'n baby'
Peas on earth!
Oeeeeeeeeeeeeeeeeee Goren, 13th street

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven