Mode & Beauty alle pijlers

carmen crulset

21-02-2010 12:36 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar een krulset met rollers die je moet verwarmen,nou hoor ik van de één neem een carmen,de ander zegt weer dat babyllis goed is.

Maar mischien dat jullie kunnen helpen,en er mischien ervaring mee hebben met één van deze merken.

ik heb lang haar wat niet heel dik is,weet niet of dat ook wat uitmaakt envoor welk merk je dan moet gaan.
Beide merken werken bij mijn haar niet goed (heel dik haar). Mijn ervaring is dat een krultang met teflonlaagje nog het beste resultaat geeft.
Ik heb dun, futloos, weinig haar. Gebruik van die klittebandrollers op nat haar (als ik voldoende tijd heb) tot het droog is of carmenset op droog haar.

Werkt beide, helaas altijd maar van korte duur en stort het na uur tot aantal uren in tot weer futloze haren.

Lengte, nekhaar tot ongeveer kinlengte, niet echt lang/zwaar dus.

Blijf meelezen voor andere suggesties.
Ik heb een ronde borstelfohn van Carmen

http://www.defrieslandsho ... 9efcbf97a4d3bbd23db24fbf1

Gebruik het bij vochtig haar. Haar in de krul fohnen met dat ding, daarna de krul om een klittebandroller heen laten afkoelen.

Blijft goed zitten en kost het minste tijd.

Ik heb ook een carmenset van Babyliss (kan natuurlijk niet, maar goed) en daarmee zie ik er uit als koningin juliana. Geen porum.

Hij kan vooral goed stof verzamelen.
Op de wehkamp site verkopen ze ze ook met veel commentaren van mensen, misschien kun je daar eens kijken!
ik zweer ook bij een krultang!
Ik heb zelf vrij lang, steil en veel haar en gebruik regelmatig de Carmen-set om krullen te zetten. Het is een snelle manier om krullen in je haren te krijgen. Wat ik doe is een stuk of 10 krullen in mijn haar draaien en vervolgens veel haarlak erop spuiten. Daarna wachten totdat ze goed afgekoeld zijn en na het uithalen weer flink wat haarlak erop spuiten. Ik gebruik alleen mijn vingers om de krullen een beetje op zijn plaats te krijgen en heb er dan toch wel een avondje plezier van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven