Jongensnamentopic!

28-09-2009 21:25 2768 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voilá een nieuw deel om jullie namen te spuien!

Het oude deel vinden jullie hier Jongensnamentopic
@Twizzle:

Darren, zo heet onze zoon.

Wij vonden het een stoere naam!
Pluk de dag
quote:Macoti schreef op 20 februari 2010 @ 18:58:

@Twizzle:

Wij vonden het een stoere naam!Leuk!!!!!!!!!!!
quote:satire schreef op 20 februari 2010 @ 17:09:

@ Zonnetje

Rein, nee niet onze smaak

Dries associatie met Roelvink

Vic mis ik een deel lijkt net alsof het is afegkort van victor

Hidde is het net niet

Tijn vinden we leuk

Driek nee

Harm nee, te "boers"

Mons Denk ik aan monster

Jord nee jort dan nog eerder

Ot nee te kort

Bent vind ik een leuke naam, vriend niet

Jens leuk!

Niels nee, ken ik er te veel

Joep kind van vrienden

Hmm heb er wel erg veel afgeschoten he. Wat vinden jullie van de naam Jesse? Ik zie overal dat hij in de top 20 voor komt, maar hoor deze naam stukken minder vaak dan Daan of Stijn.

Wat is jullie ervaring hiermee?
Ik ben op zoek naar een naam die een combi is van jos en andré..... (ivm 2e naam als vernoeming)

Wie helpt?!
..
.
tessaa wijzigde dit bericht op 31-08-2010 23:32
Reden: privacy
% gewijzigd
zonnetje (sorry als ze al zijn genoemd); Bruno, Faas, Hugo, Joost, Gijs, Siem, Sepp, Senne, Jorn, Marn, Ralf, Mees, Cas/Kas, Chiel, Jelle, Thijmen, Melle, Lode, Tijn, Freek, Guus, Naut, Dirk.

Twizzle; Javan vind ik leuk!! Nog nooit van gehoord. Maar idd met een achternaam die met van begint is het niet echt mooi. Wat vind je van:

Raoul, Sevi, Faber, Safri, Rico, Davin, Juma (djuma), Nino.
quote:blogbabe schreef op 20 februari 2010 @ 16:02:

Voor Twizzle: Javan zou ik idd niet kiezen ivm de achternaam. Andere namen: Thierry, David, Alain, Lenn, Glenn, Gwen, Noah, Nathan, Morris, Roger, Kian, Kilan, Kevan, Marek, Vince, Finn, Nick, Colin, Ravi, Mick, Déjan, Dean, Beau, Ray, Jace, Remen, Joey, Yannick, Julian, Wes, Sten.Vince vind ik super! Ga ik het zeker overhebben. David vind ik ook mooi, maar dan wel alleen op het Nederlands gezegd, en Dean is zelfs mijn favoriet van dit rijtje maar jammer dat het met de D begint want onze voornamen beginnen er ook mee en anders wordt het misschien een beetje te Kwik, Kwek en Kwak? Bovendien begint de naam van tweelingbroer van vriend ook met de D. Colin en Noah vind ik ook leuk, maar Colin beetje ik weet niet goed, het zal hem gewoon niet worden en Noah is een beetje te popi vind ik. Bedankt voor het meedenken! En van die meisjesnamen haha ik moet bekennen dat ik altijd een meelezer geweest ben, maar nooit op de kinderpijler, mijn fout!
quote:zonnetje1001 schreef op 20 februari 2010 @ 16:52:

Twizzl, ik zou Javan niet kiezen als je achternaam ook met van begint. Het klink toch een beetje apart.

Namen die wel een beetje in deelfde trant zijn als die je aangeeft zijn misschien:

Brandon

Jordan

Justin

Kenneth

Colin

Mitchell

Yoran

Dion

Dani

groetjes zonnetjeYoran vind ik echt een leuke naam, ik zou het dan wel schrijven als Joran maar zou ik mijn kind niet zo noemen ivm van der Sloot. Kenneth en Justin zit al in de familie. Colin is twijfelgevalletje, maar zal hem niet worden, maar vind ik wel leuk. De rest valt helaas sowieso af. Bedankt!
quote:satire schreef op 20 februari 2010 @ 17:09:

@ Zonnetje

Rein

Dries

Vic

Hidde

Tijn

Driek

Harm

Mons

Jord

Ot

Bent

Jens

Niels

Joep

@Twizzle

Jethro

Owen

Elias

Adam

Remus

Joel (trema op e)

Jorg

Daran

Darryn

Dante

Darick / Derryck

Julian

Arthur

Dominic

Jared/ JarethElias heb ik ook al laten vallen, vriend zag het niet meteen geloof ik, maar ik zelf vind hem super! Ga ik zeker nog eens voorleggen! Jammer van de D namen, dat gaat hem toch niet worden vrees ik. Net als Javan, het is echt al jaren mijn absolute favoriet, maar we zijn nu pas de namen aan het linken aan de achternaam en ik vind het echt zo jammer! Misschien een tip voor zusje wanneer het zover is, neefje Javan klinkt immers net zo leuk als zoontje Javan!
quote:Macoti schreef op 20 februari 2010 @ 18:58:

@Twizzle:

Wij vonden het een stoere naam!Ja super, hele leuke stoere naam! Maar weer die D he, is dat trouwens ook een: Niet doen!! of vinden jullie dat het niet erg is? Omdat mijn naam, die van vriend en de naam van tweelingbroer van vriend met de D begint.
quote:smoesie schreef op 21 februari 2010 @ 11:01:

@Twizzle, Delano, Noah, Rowan en Kaja.....zo heten mijn 4 zoons....stoere namen toch?

@opgoedgeluk, wat vind je van Jan... Delano vind ik persoonlijk niet zo, Noah wel heel leuk maar staat nu heel hoog in de lijsten geloof ik? dus valt daarom ook min of meer af. Rowan vind ik leuk! Ik zou het dan wel schrijven als: Roan, die onthoud ik ook! Bedankt!!
quote:Catooo schreef op 21 februari 2010 @ 14:24:

zonnetje (sorry als ze al zijn genoemd); Bruno, Faas, Hugo, Joost, Gijs, Siem, Sepp, Senne, Jorn, Marn, Ralf, Mees, Cas/Kas, Chiel, Jelle, Thijmen, Melle, Lode, Tijn, Freek, Guus, Naut, Dirk.

Twizzle; Javan vind ik leuk!! Nog nooit van gehoord. Maar idd met een achternaam die met van begint is het niet echt mooi. Wat vind je van:

Raoul, Sevi, Faber, Safri, Rico, Davin, Juma (djuma), Nino.

Ja het broertje van een klasgenootje op de middelbare school heette zo en ik vind die naam echt al sinds die tijd geweldig! Helaas matcht het niet goed met de achternaam van vriend, want dan was ik eruit hoor

Raoul vind ik ook heel leuk! de rest niet echt, ik vind wel Devin (met een E dus) leuk, maar jaa ik twijfel echt over de D, ik vind eigenlijk de meeste namen met de D wel leuk haha, maar beetje Kwik, Kwek, Kwakgevoel heb ik erbij. Wel allemaal bedankt voor het meedenken!
@Tessaaa: jonas? Jonah?
@Twizzle:

Michael/ Mike
Ik vind voor een jongen mooi:

Otis

Daan

Julian

Imre

Pepijn

Ingmar

Marius

Silvijn
quote:Catooo schreef op 21 februari 2010 @ 14:24:

Bruno, niet mijn smaak

Faas, nee

Hugo, nee is het ook niet

Joost, zeer directe familie

Gijs, vind ik steeds leuker worden!

Siem, kennen al iemand die zo heet

Sepp, vind ik leuk!

Senne, vind ik erg leuk, maar dochter van vriendin heet senna

Jorn, leuke nam maar vriend vind van niet

Marn, nooit van gehoord, beetje te apart

Ralf, nee verkeerde associatie

Mees, te "hip"

Cas, bekende heet zo

Chiel, vind ik erg leuk

Jelle, zoon van bekende heet zo

Thijmen, mooie naam maar nare associatie

Melle, hmm, k weet het niet

Lode, nee

Tijn, leuk!

Freek, nee te ouderwets

Guus, nee niet zo

Naut, nee

Dirk, nee ook niet

Zitten leuke namen tussen! dank je wel!
Sjakieafhakie, ik vind Julian ook een erg mooie naam. Helaas vind mijn vriend het helemaal niets!
Hier nog een rijtje inspiratie voor iedereen die het kan gebruiken!

Briek

Evan

Ran

Max

Fedde

Teun

Nils

Pelle

Kion

Chris

Stan

Duco
Jaap. Ik zou Jaap doen, meiden.
Zo dames..ik gooi ook even wat in de strijd.

Ben voor de vierde keer zwanger, derde kindje is helaas een vroeggeboorte geworden. Ben nu weer op zoek naar een leuke jongensnaam, nog geen idee wat het wordt hoor.

Enfin, de namen van onze kinderen: Guus, Minke en Teun.

We hebben een paar voorkeuren:

Thom

Bastiaan/Bas

Tijn

Siem

Hugo

Jip

Sebas

Verder komen we nog niet. Iemand nog ideeen? En wat vinden jullie er het leukst bij passen?
Hi ladies,

Ik ben hier net nieuw en heb met veel interesse (een deel van) deze topic gelezen. Wat een leuke namen komen er voorbij.

Even een vraagje, wat vinden jullie van Trestan en Dinand?
Oh trouwens, pinkeltje, ik ben ook zwanger van de vierde!

Zelf vind ik Siem een hele leuke naam.

Mijn andere drie hebben heel verschillende namen, dat maakt een naam voor nr. 4 wel erg lastig.
Enfin, de namen van onze kinderen: Guus, Minke en Teun.

We hebben een paar voorkeuren:

Thom

Bastiaan/Bas

Tijn

Siem

Hugo

Jip

Sebas

[/quote]

Thom en Tijn vindt ik niet zo mooi bij Teun.

Siem erg leuk erbij.

suggesties

Nout

Jorn

Mels

Joost

Brent

Chris

Mart

Bram

Niek
Hoi dames,

Willen jullie es met ons mee denken over een naam?

Onze tweede zoon wordt in juli verwacht en we komen er nog niet echt uit.

wat ik wel leuk vond was:

Vince/Vic

Youri

Timo

Vriend vind het 3 x niks.

Misschien dat we hier wat inspiratie op doen.

Liefst geen namen die beginnen met een J.

Groetjes IM

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven