Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Luni, ook voor jou , heb gereageerd op hyves.

Hmm, ja, daar heb je ook wel gelijk in, JZ is nog niet eens 4 maanden... Ik zag vanmorgen op de weegschaal wel dat er iets af was, ben nu totaal 2,5 kilo afgevallen sinds begin dit jaar, eigenlijk nog niet eens zo slecht nu ik er over nadenk.

Vandaag gesprek met je baas? Succes!

Eef, hoe gaat het met je hand?

Compu, laatste keer bij de manueel therapeut heeft hij de laatste blokkades weggehaald, er zit dus geen belemmering meer. Hij moet alleen nog zelf snappen dat zijn hoofd dus ook de andere kant op kan. Alleen gaat de voorkeurskant makkelijker, omdat daar zijn hoofd wat platter is. We sluipen elke avond naar boven om zijn hoofd goed te leggen. Maandag komt de fysiotherapeut weer (das dus een andere peut).

Tweede kindjes voel je vaak eerder bewegen, bij mij klopte dat wel, een week eerder.
Luni, hoe ging je gesprek? Hoop dat je baas goed met je mee heeft gedacht en een inschatting kan maken van het ziekteverzuim. Kan Hyves niet bekijken nu, maar klinkt klote! Sterkte ermee hoor!

Juultje, ik had pas na een paar jaar mijn figuur terug! Je doet het hardstikke goed juist joh!

Heb jij nog een kolf/zwangerschapsbadpak?

Net in ons toekomstige huis gekeken met aannemer. De bewoonster heeft urgentie en maakt gauw kans op een huurhuis. Dat zou betekenen dat we op zijn vroegst al in maart de sleutel krijgen!! Wow!
Juultje, ik heb ook geen kruiken meer denk ik. Jeweetwel, van die grote..
Hey

Mijn baas heeft de hele nacht op het vliegveld van brimingham gezeten,door hevige sneeuwval

Hij was vanmorgen pas thuis ipv gisterenavond.

Ik heb het voorstel gemaild
2,5 kilo is zeker niet slecht Juultje, het hoeft ook niet zo snel hoor het beste is geleidelijk aan :-)))

Luni ben benieuwd wat je baas zegt, maar idd moet hij voor vervanging zorgen en niet alles op jouw schouders laten rusten...

Heb gereageerd op h. (knuff)

Zal geweldig zijn toch Compu wanneer jullie in maart de sleutel krijgen WOW.

Heb nog ff gekeken of ik mijn kolf nog had helaas overdatum hahahaha, geintje hoor. Je gaat weer borstvoeding geven fijn he.

Vandaag op de sportschool gewogen, helaas ik ben niet afgevallen :-((( terwijl ik toch "geslonken"ben mijn zwembandjes zijn wel wel en mijn buik is minder. EM is al 2 kilo kwijt.
O ja Juultje je vroeg hoe t met mijn hand gaat. Veel beter dan de eerste operatie, toen had ik langer last. Volgende week voor t eerst fysio. En nu maar hopen dat ik weer snel mijn hand kan gebruiken :-))
Hey luni we waren gelijk aan t posten :-)
Compu, ik heb 1 kruik en 2 kruikenzakken. Kolf niet, die had ik gehuurd (en uiteindelijk nauwelijks gebruikt). Badpak heb ik, zal even kijken of ik alweer in mijn gewone badpak pas, ik draag 'm nog...

Wauw, in maart al, dat is snel! Er is geen datum afgesproken bij de koop?

Kan je baas mooi even op zijn gemak kijken, Luni.

Fijn dat het goed gaat met je hand, Eef!
Ik heb mn baas niet meer gehoord,beter. Om kwart over 3 naar huis gegaan en in de tussentijd heel veel gedaan,oa een paar honderd gehaktballetjes staan bakken

Mooi dat jullie wat spulletjes uit kunnen wisselen Compu en Juultje!
Lekker, Luni!

Handig he? O ja, Compu, ik heb nog zwangerschapskleding, maar ik weet niet wat voor maat je hebt. Vooral 1 broek die ik heb is erg fijn voor als het warm is, lekker dunne stof (op de buikband na helaas). Zeg maar of je er interesse in hebt.
Ja heerlijk zijn ze,lekker veel knof!

Ik heb net een champagne-ontbijt gekregen,echt lief! Van J
Het was gezellig! Lekker bijgekletst met Arabella en Poesie (en Luni),
Leuk!! Zat al uit te kijken naar een berichtje van hier of daar.

Lekkere (griekse) hapjes? En was Luni een goede gastvrouw? Vast niet.

Verder nog leuke gasten gesproken? Of lekker bij het eigen cluppie?

Luni, hoe was het? Ben je aan het opruimen??

Juultje, ik hou me aanbevolen voor alle spullen die je wegdoet. Zie maar wat je kwijtwilt, ik ben er blij mee!

Dus Eef heeft geen kolf meer? Dat is toch een tegenvaller haha!
Beetje duizelig, druk geweest.

Vandaag CV voor een week uitgezwaaid, die is op w'sport. Hij twittert, dus ik kan hem mooi volgen.
Goeiemorgen,

Ik heb iedereen aan zn lot over gelaten hoor,je kent me toch?

Ik vond het erg geslaagd.

We zitten nu lekker bij te trekken met koffie,jus en croissants.

De afwas is al gedaan en zometeen de tent afbreken met zn 2.

J is wel een beetje brak,ik zelf niet zo
Vandaag weer lekker cardio gedaan samen met broertje en neefje, lekker hoor zo op een zondagmorgen

Natuurlijk was t gesellie gister bij Luni daar was ik niet bang voor, mooi dat je feest geslaagd was. Geeft toch een goed gevoel he

Het lijkt mp wel hiero kruiken, positiekleding flessenwarmers mooi dat t zo kan toch.

Vandaag lekker relax, vanavond zijn we lekker even alleen heerlijk hoor
Actief hoor, Eef! Hoe is het met man en baan? Heb het niet meer goed gevolgd..

Luni, de tent afgebroken? Zie het al voor me, in de tuin, zo'n circusgeval haha. Grote opkomst gehad? Binnen gerookt? Hapjes gelukt? More info please. :-)
Luni had een grote tent in de tuin gezet met 2 terrasbranders en lichtjes erin, hangtafels, tafel met drank, tafel met buffet, erg gezellig. Feesje speelde zich in de tent af, niet binnen en daar mocht gerookt worden (vond Arabella erg fijn ). De hapjes waren erg goed gelukt!

Luni, recept pastasalade??

Wij hebben vooral met z'n drieën gekletst eigenlijk, en nog even met een ex-collega van Luni, die was alleen gekomen.

Actief, Eef!

Compu, maak je het bekend als je weet wat jullie krijgen? Zo ja, dan zal ik daarna wel ff een pakket kleertjes enzo voor je samenstellen. Eind mei zien we elkaar als het goed is, dan neem ik het mee.
Zoooo,nieuwsgierig!!!!!!!!!!!!

Ik had zo'n tent:

Kartoffel- en huzarensalade,Turks brood en tzaziki,gehaktballetjes,nootjesmix,gewone chips en dorito's met dip.Ik had 2x een grote schaal frituurmeuk besteld bij de snackexpress.Perfect!

Ik had best wat meer zelf willen maken maar het is bijna niet te doen,nu was ik er al elke avond mee bezig,behalve donderdag dan.

Mensen mochten in de tent roken,geen punt! Veel familie rookt ook,ze waren er echt blij mee Ik heb er zelf geen last van.

's Middags was J met een maat bezig de tent op te zetten,de buurman vond het wel interessant dus kwam kijken en een babbeltje maken.Ik heb m gevraagd voor de avond maar hij rookt dikke sigaren en ik werd echt niet lekker daarvan.Zelfs in huis rook je het Ik heb dus gevraagd of ie zn sigaren thuis wilde laten en dat was geen punt. We hebben m niet meer gezien 's avonds

Hoe gaat het met roken Eef??? We hadden het er gisteren nog over

Heeft iemand nog wat bij Chadi gepost,op Hyves ofzo?Waar we het laatst over hadden...

We zijn ook in de relaxstand vandaag,we eten pasta vanavond,ook van zo'n brommerboy

Heb je al wat van CV gehoord Compu?

quote:Juultje schreef op 21 februari 2010 @ 17:51:

Luni had een grote tent in de tuin gezet met 2 terrasbranders en lichtjes erin, hangtafels, tafel met drank, tafel met buffet, erg gezellig. Feesje speelde zich in de tent af, niet binnen en daar mocht gerookt worden (vond Arabella erg fijn ). De hapjes waren erg goed gelukt! Dank!

Luni, recept pastasalade?? Geen idee,ik had zo'n emmer bij de Makro gehaald

Wij hebben vooral met z'n drieën gekletst eigenlijk, en nog even met een ex-collega van Luni, die was alleen gekomen. Dat was colleeg!
Haha, we hadden het er gisteren over dat de pastasalade zo lekker was (de rest ook hoor!) en dat we het recept wilden hebben. Ff doorgeven aan Arabella dan maar waar ze het kan halen
Ik heb er zelf niets eens van gegeten..helemaal geen salade trouwens. Wel brood en Tzaziki,daar ben ik gek op en hier en daar een balletje gehakt.

Pff ik kan geen eten meer zien,net een overheerlijke Lasagne zitten verorberen,jammie!

Ik vind het wel leuk te horen (lezen) dat jullie het ook geslaagd vonden.
Oh, ik dacht echt dat het een grap was!! Dure grap zo'n tent, Luni of niet? Wel gaaf hoor!!

Slim gedaan van die meuk. Kwamen ze op tijd brengen en was het nog warm? Nog leuke dingen gekregen?

Ben je overmorgen officieel jarig? De verjaardagen staan niet meer op H.

CV heeft gebeld, gesmst, getwitterd.. Prachtig weer, supersneeuw. Fijn voor hem.

Juultje, ik maak het zeker bekend! Ik kijk er erg naar uit, dan kun je ook dingen kopen enzo. Heb nog niks gekocht, goed he!

Wat lief dat je een pakketje voor mij wilt maken. Duurt nog even, dus het staat je nog even in de weg.
Trouwens... voor Poesie,12 kilo afgevallen!!
En hoe ging het met Arabella? Ziet ze Nikitah veel? Gaat ze nog op reis?

Oja, van Cha was er laatst een mail, n.a.v. je feestje. Ze zit nog niet super in haar vel. Ze blijft nog even weg in elk geval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven