Liefdesverdriet!

01-11-2009 08:39 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdagavond heeft mijn vriend onze realtie verbroken... Hij is moe, zijn energie is op en kan het dus niet meer opbrengen om voor ons te vechten. De afgelopen weken is het wat rommelig geweest is onze relatie. MIjn vriend was erg in de war, voelde zich vaak rot en kon mij niet de reden geven waarom... Leuke dingen deden we niet meer, we zaten alleen nog maar thuis te huilen en te praten.

Donderdag is dus de bom gebarsten, hij stopt er mee! En nu komt de aap uit de mouw: hij heeft het gevoel dat hij altijd op zijn tenen moet lopen, hij kan mij niet bieden wat ik wil, en sinds hij mij kent voelt hij zich vaak ongelukkig... Waarom heeft hij mij dit niet eerder verteld? Waarom kwam hij iedere avond bij mij slapen terwijl ik aangaf dat het ook goed is om ieder in ons eigen huisje te slapen? Waarom ging hij met mij 2 weken op vakantie? Waarom zei hij dat hij wilde samenwonen, trouwen en kinderen krijgen met mij? Ik ben zo in de war.... snap er helemaal niks van.

Ik heb bij hem juist zo veel afstand gehouden omdat ik net uit een relatie kwam. Maar hij bleef volhouden en zei al na een maand tegen mij: misschien is dit wel voor altijd. Uiteindelijk heb ik me dus helemaal gegeven aan hem...

En nu... Nu ben ik zo ontzettend verdrietig. Ik heb hem gesmeekt bij me te blijven, om het alsjeblieft niet op te geven, om ons nog een kans te geven. Ik heb geschreeuwd, gejankt, hem vast gepakt.. Ik was wanhopig, en zo ken ik mezelf helemaal niet, ben juist een heel rustig persoon. Maar het idee dat ik de liefde van mijn leven kwijt ben maakt me gek! Daar baal ik van! Ik ben juist iemand die de rust kan bewaren, en die een man nooit zou smeken om alsjeblieft bij me te blijven.....

Nu zijn we dan een paar dagen verder en voel ik me wat rustiger... Ik heb hem nog wel een paar keer gebeld en gezegd dat ik zielsveel van hem hou. Maar hij is er van overtuigd dat dit de juiste beslissing is.

En wat moet ik nu? Ik mis hem zo ontzettend, wij hadden het zo leuk. We konden goed praten, lachen, huilen.. We konden samen uren in bed liggen, elkaar vasthouden zonder iets te zeggen. We deden heel veel leuk dingen met vrienden. Ik was volgens hem zijn beste vriendin. En hij is zeker mijn beste vriend.

We hebben echt een heerlijke tijd gehad, ik dacht dat hij de ware was voor mij. Daarom kan ik het waarschijnlijk ook allemaal niet bevatten.

Hoe moet ik hier nu mee om gaan?
Garfield op 4! haha
@Yulia: Ja, nog maar twee weken geleden, soms lijkt het al veel langer. De afgelopen dagen ging het langzaam bergop, alleen vandaag een giga dip. Die nu langzaam weer minder wordt. Het is mijn eigen keus geweest om het te beeindigen. Hij vond hoe het allemaal ging, prima. Alleen ik was meer op de toekomst gefocused. En hij kan zich niet geven op de manier die ik zou willen in een relatie. Hij zou graag de optie open willen laten voor seks met een ander stel en daar kan ik absoluut niet in meegaan.
Ja, maar die heb ik al eens gezien.

Kijk nu even naar Paris Hilton op MTV, echt zo'n lekker onzinprogramma. Hoofd leegmaken
@Suus; Door de emotionele achtbaan lijkt het soms alsof die tijd erg lang duurt.

Maar wat een eikel (sorry, ken hem niet eens) die ex van jou. Als hij jullie relatie niet op waarde kan schatten en exclusief kan/wil houden ben je (in mijn ogen) beter af zonder hem.

Wel supergoed van je dat je voor jezelf hebt gekozen.

Was hij hier in het begin direct al duidelijk over of kwam dat pas later aan het licht?
oja paris..!!! *zapt even heen en weer in de reclame break*
oja Suus, jouw topic heb ik gelezen, je hebt goede keuze gemaakt hoor!! en over een paar maanden kijk je terug en kun je dat ook weer zo voelen.. jij blijft vanaaf ook thuis??
Suus, heb jij jouw eigen topic?

Welke?
klik maar op het loepje onder haar foto..
quote:Sann76 schreef op 20 februari 2010 @ 20:37:

klik maar op het loepje onder haar foto..

Die optie kende ik ook niet, weer wat geleerd!

quote:Sann76 schreef op 20 februari 2010 @ 20:22:

oja Suus, jouw topic heb ik gelezen, je hebt goede keuze gemaakt hoor!! en over een paar maanden kijk je terug en kun je dat ook weer zo voelen.. jij blijft vanaaf ook thuis??

Ik weet ook dat ik de enige juiste keuze heb gemaakt, maar ik heb veel voor hem gevoeld en hij ook wel voor mij. Al lijkt dat misschien niet zo. Alleen op dat ene punt spoort hij niet.

Ik ben ook thuis vanavond, zoals veel avonden. Ik ben ook niet zo'n stapper. Op zich vind ik het ook niet heel erg.

Alleen vandaag had ik niets op de planning, de komende dagen wel weer.....en dat is ook maar goed ook.
Hoe gaat het vanochtend met iedereen? Leuke tv-avond gehad en lekker geslapen??

Gisteravond was een goede avond, leuke series gekeken, ge-internet en heb redelijk geslapen. Alleen vannacht gedroomd over mijn ex en dat we weer terug kwamen bij elkaar. Was heel realistisch.

Nu het al 5-6 weken uit is heb ik 's ochtends nog steeds moeite met opstaan. Vooral na een droom over mijn ex. Hebben jullie dat ook? Dat je je 's morgens het dipperigst voelt?

Naarmate bij mij de dag vordert gaat het wel heel goed eigenlijk, alleen die ochtenden, gatver....

En ik lag ook in bed te denken of ik überhaupt met hem samen wilde wonen. Kwam tot de conclusie dat dat niet het geval was. Misschien mis ik de relatie ansich en niet zozeer hem? Het is wel stil zonder hem, niet meer in de weekenden samen opstaan en ontbijten, de dag doornemen of even een kopje koffie ergens doen. Die knuffel of die arm om me heen. Helemaal nu ik niet echt gezond ben....

Ik hou me maar voor dat hij een enorme eikel is. Hij had heel veel issues met zichzelf en heb me daar kranig doorheen geslagen. Want hij was op een gegeven moment zo wantrouwig en onzeker dat hij mij beschuldigde van vreemdgaan met een paar (!) vrienden van me. Terwijl hij zelf niet helemaal zuiver is geweest, kwam ik later achter.

Dat heeft me veel pijn gedaan. Ach, hij is het niet WAARD!

Bah, kan mezelf helemaal in de put typen op deze manier.

Ik stop er maar even mee, ga genieten van het zonnetje. Lekker een wandelingetje maken buiten. Straks komt mijn zusje even op bezoek. Later op de dag nog een vriend. Dus kom mijn dag wel door.
hey meis! schijnt bij jullie de zon!? hier een donkere bende, grauw! ik herken het zeker hoor wat je zegt over dat opstaan, juist als je een slechte nacht hebt gehad door dromen over je ex.. afleiding is dan idd het beste medicijn!! je hebt in ieder geval leuke plannetjes, gezellig.. je dochter is dus nu niet bij jou? is zij bij je ex? en komt ze wel regelmatig bij je op bezoek? dat lijkt me ook lastig, zo'n lieve kleine meid kan je ook alle afleiding geven toch?

Hier alles goed, mijn avond was wel ok, niet heel bijzonder, had er geen spijt van dat ik niet ben weggegaan. ik heb prima gedroomd niet over ex! thank god, maar over een andere man voor het eerst weer! haha.. geen bekende overigens maar ik heb wel gezoend.. echt een teken dat ik verder ga, heerlijk! maar goed, gisteren droomde ik dat ik de dochter van mijn ex in mn armen had, allebei huilen dat ik haar zo miste.. grote onzin trouwens want ze mist me echt niet en ik haar eigenlijk ook niet echt.. dus het gaat op en neer yulia, niets aan te doen! ik ga vandaag naar de sauna met vriendin dus ff lekker relaxen.. kom de dag dus ook wel door! :-)
Heeh ladies!

Waren ineens wel heel veel nieuwe berichtjes om bij te lezen. Druk geweest zie ik.

@Yulia. Onze verhalen komen niet echt overeen hoor. Ik heb een deuk in mijn ego opgelopen door een sukkel die met zichzelf in de knoop zit, maar wat jou ex je heeft aangedaan is echt heel zwak van hem. Heb er geen woorden voor. En super wauw hoe jij ermee omgaat. Je bent een hele sterke vrouw. Heeft mijn situatie behoorlijk in perspectief geplaatst. Vindt dat jij het super goed doet en goed van je dat je niet hem belt ofzo. Hij is jou echt niet waard. Van wat ik begrijp van jou verhalen over hem gun ik hem niemand.

egopost: Met mij ging gister even minder. Moest toch even aan een vriedin kwijt dat hij een forum had aangemaakt. Moest gewoon even tegen iemand uitrazen. Zijn laatste post was dat ik hem nooit heb begrepen en dat ik een groot aandeel was in het feit dat hij zich gek voelde. En mensen moesten maar gewoon van hem accepteren dat hij die mening had, want anders waren ze hem niet waard!

Nou toen moest ik toch even tegen iemand schreeuwen. Ik heb verdomme alles gedaan om die jongen te begrijpen. En had allang zijn mening geaccepteerd en gerespecteerd. Het probleem was juist dat hij dat bij mij niet kon. Hij kon mij niet accepteren en respecteren zoals ik was. En was zo ontzettend boos dat hij van compleet vreemden blijkbaar moest horen dat hij iemand geweldig waard is en dat ik dat dus niet was. Hij is mij niet waard verdomme!! Zo ontzettend zin om te reageren dat er twee kanten aan een verhaal zitten. Maar ga het nogmaals niet doen. Die vriendin had goede punten dat ik het dan alleen maar erger maak en nog meer dingen naar boven komen en dat hij het niet waard is om te reageren. Maar voel zoveel onmacht. Dit is wel een mega les in me niet aantrekken wat anderen van me denken. Ok genoeg egopost.

Gister Sex and the city gekeken de film. Even een mooie zin voor ons dames die behoefte hebben om onze ex te bellen, smsen en hem nog niet helemaal los kunnen laten (waaronder ik)

YES I LOVE YOU, BUT I LOVE ME MORE!!
@Yulia: De ochtenden vind ik ook moeilijk vooral in het weekend...dan waren we inderdaad vaak samen. Gelukkig heb je wel wat op de planning staan vandaag en dus de nodige afleiding dat is heel belangrijk heb ik gisteren ontdekt.

@Sann: Zou wel fijn zijn als de droom nu uitkomt.

Lekker naar de sauna geniet ervan.
Goedemorgen meiden.

Ben vorige week begonnen met het schrijven op dit topic, maar dankzij mijn geweldige provider heb ik een week zonder internet gezeten. Dat was mooi %%% want dit zorgde nog voor enige afleiding.

Ben nu anderhalve week vrijgezel en het is zwaar. Ik droom elke nacht van hem en word elke ochtend wakker met de verwachting dat hij naast me ligt. Als de werkelijkheid dan toeslaat doet dat pijn.

Hij maakt het ook niet gemakkelijk. Hij belde een paar keer en dan vraagt hij dingen als: mis je me? Heb je al met iemand anders geslapen? Ben je alweer aan het daten? Ook krijg ik

's nachts smsjes met dat hij niet alleen wil slapen en me zo mist. Zonder die dingen zou het best gaan, ik kan loslaten. Maar telkens als hij weer aanhaalt, krijg ik weer hoop. Ik heb al gezegt dat hij dat niet moet doen, maar dat kan hem niet zoveel schelen.

Nu hebben we afgesproken dat hij vanavond langskomt om spullen op te halen. Hij blijft ook eten. Waarom ik het mezelf aandoe weet ik niet, ik wil hem zo graag terug terwijl ik weet dat het toch niet gaat werken. Ik ben zo zenuwachtig.. Ik ben ook zo bang dat het niet doorgaat, want hij is geen ster in afspraken nakomen. Sinds vrijdag zit ik me er al op te verheugen. Aan de andere kant vind ik mezelf echt dieptriest dat ik me zo laat bespelen.

Sorry voor m'n warrige eenzijdige verhaal, ga nu even jullie posts terug lezen :-)
Hey,dames

Jeetje,wat is er veel geschreven zeg! Ben ik ook ff offline hahaha.

Maar kan dus prima ff er tussenuit.Jullie doen het goed met z'n allen! Kan ff niet overal uitgebreid op reageren maar pak de draad wel weer op.Alleen ff 1 ding wat eruit sprong,die laatste zin uit je laatste post brocoli...that's the spirit! YES I LOVE YOU,BUT I LOVE ME MORE! Laten we dat allemaal goed in gedachten houden! Daar draait het om....

Was gisteravond gezellig met m'n zus,lekker bijgekletst over van alles en nog wat.Ook veel gelachen om "uitgaansverhalen" ,mmmm we lijken toch meer op elkaar als we dachten oei ! Wel lekker ontspannend en das goed!

Ladies sterkte voor wie het kan gebruiken en een fijne zondag nog,ik volg het wel weer
@Sann; de zon is inmiddels aan het verdwijnen. Dus daar word ik niet vrolijk van. Ja, mijn dochter is even 1,5 dag naar haar vader en voor de rest is ze bij mijn ouders. Ik vind het wel fijn dat ik (door mijn omstandigheden) alleen ben met mijn verdriet/boosheid/onbegrip want dan kom ik sneller door dat proces heen en hoeft mijn dochter daar niet indirect wat van mee te krijgen.

Lekker dat je vandaag naar de sauna gaat. Even relaxen en bijkomen van alles. Naar welke ga je? Misschien kom je nog wel een leuke vent tegen, weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt, hahaha.

@Broccoli; ik bedoelde meer dat onze verhalen overeenkwamen vanwege de issues die onze exen met zichzelf hebben en ons daar de schuld van geven. Dat is zwaar frustrerend. Ik ken het. Mijn ex gaat dus (eenzijdig) praten met zijn psycholoog, vrienden en familie. Ik heb het natuurlijk gedaan dat ik de trigger was van zijn depressie en hem een ongelukkig rotgevoel gaf.

En laat dat forum voor wat het is, je hebt er alleen jezelf maar mee. Ik heb op tv ook al een goede zin gehoord: "Waarom je druk maken om dingen waar je geen invloed (meer) op hebt?" Steek je energie in waar je wel invloed op hebt. En dat is je eigen geluk, je eigen dagindeling, je eigen huis, jouw eigen gedachten etc etc.

@Suus; gelukkig ervaar jij dat ook zo. Voel ik me hierin wat minder alleen :-). Lastig is dat hè? Je hebt dan zo weinig reden om op te staan, om het gezellig te maken. Of te gaan douchen, deden wij ook geregeld samen, lekker elkaar inzepen. En dat is niet meer!!

@Noah; vervelend dat je internet eruit lag. Had dat vorige week ook. Dit forum was ook wel een beetje mijn afleiding.

Wat maak jij je het moeilijk zeg. Ik snap het wel, want je put hoop uit dit soort dingen. Maar hij is duidelijk geweest. En waarschijnlijk wil hij het op zijn manier verwerken door totaal aan jouw gevoel in deze voorbij te gaan door geen contact meer op te nemen, want dat doet hij nu toch. Vrij respectloos van jouw ex. Ook dat hij aan je vraagt of je hem mist, of je al met iemand anders bent geweest. Wat een onzekere egotripper hoor! Laat je niet inpakken. Hij solt met jou en jouw gevoelens. Oh meid, blijf sterk en trouw aan jezelf hoor!

@Mirre; wel terug blijven komen!! Je schrijft heel helder en begripvol. Doet mij in ieder geval heel goed

Met jou ook alles goed?
@yulia. Begrijp wat je bedoeld. Dat hebben onze exen inderdaad gemeen. Verschrikkelijk dat eenzijdige verhaal dat ze dat ophangen. Maar uiteindelijk zijn we beter af zonder ze al voelt het af en toe niet zo. Vinden vast wel weer iemand die onze rug wil inzepen onder de douche! ;)
Ok weet nu al wat jullie gaan zeggen en dat het totaal niet slim is. Maar blijkbaar heb ik toch meer afsluiting nodig... Ik wil mn ex op msn die link sturen van zijn forum. Zodat hij weet dat ik het gelezen heb en dat hij er lekker over na kan denken.

Ja hij is het niet waard om te merken dat ik er mee bezig ben, maar zo is het ook niet afgesloten. Wil mezelf verdedigen, wil afsluiting, wil heel egoistisch stom tegen hem doen zodat ik het kwijt ben! Ja bereik er op de langer termijn misschien helemaal niets mee maar zit mezelf nu helemaal op te vreten met frustraties. Hij is het niet waard dat ik er nu zo mee bezig ben. Wil de bal weer bij hem leggen, zodat ik het nogmaals heel egoistisch kwijt ben. Maar hier wordt ik knetttergek van. En hoef geen rekening te houden met zijn gevoelens en ja het gaat bij hem misschien overkomen alsof ik de verbitterde vrouw ben, maar kan me eigenlijk niets schelen wat hij er van vindt. Ik wil dit gevoel kwijt zijn!!
Nee!!! Niet doen Broccoli!!

Dan wéét 'ie dat je er stuk van bent, dat GUN je hem toch niet??

Schrijf wat je wilde schrijven, desnoods sla je het op in Word en lees het morgen nog eens of plaats het hier. Maar confronteer hem niet met jouw verdriet. Het is een egoïstische onzekere lul die er alleen maar genoegdoening uit haalt dat jij hem mist!! Niet doen dus!!

Ik hoop dat ik je er vanaf kan houden..... Please, niet doen!
Voor wat het waard is, ik heb helemaal geen afsluiting gehad. Hij schrijft nergens, hij belt/mailt/smst niet. Van Hyves heb ik hem er allang afgegooid, dus kan niet bij hem kijken en hij niet bij mij.

Hij heeft me "zomaar" gedumpt via de telefoon, we zouden nog een gesprek aangaan bij zijn psych om zijn depressie te bespreken hoe dat onze relatie heeft beïnvloedt. De afspraak was al gemaakt, maar nee...... toch gedumpt.

Ik bel hem niet, geen behoefte aan, maar ook omdat die huichelachtige achterbakse eikel het gewoon niet verdient.

En jij moet dat ook zo zien.

Want hij vreet zich misschien helemaal op omdat jij lekker niets laat horen. Wordt hij misschien onzeker van. Daarom moet hij spuien op een ander forum. Dus doe het niet!!
Oh ja, en gewoon niet meer kijken op dat forum!!! Heb je alleen jezelf mee en duurt het verwerkingsproces nog langer omdat je het niet los kunt laten en hij jou met zijn verhalen daar triggert om toch te reageren. Niet doen. Laat hem gaan.....
@ Brocoli: Misschien heb je het al gedaan maar anders: THINK TWICE...wat schiet JIJ er nu mee op? Daarvoor heb je toch teveel eigenwaarde?? Je geeft hem nu alleen de bevestiging die hij zoekt op dat forum! Zo jammer dit...je bent goed bezig en dan zo'n actie! Dit slingert hij zo weer op dat forum waar jij het weer gaat lezen....cirkeltje rond,jij een kutgevoel en hij krijgt waarschijnlijk de bijval waar hij op hoopt en zo naar op zoek is! Dat moet je niet willen! Stop die ( nu nog ) negatieve energie in een sport of ga heel hard schreeuwen op een stille plek voor mij part...dan raak je het ook kwijt en komt er iets positiefs voor in de plaats : RUST!

Mirre, ben benieuwd of ze zichzelf heeft kunnen herpakken.

Dit is inderdaad zo'n stomme actie die haar niets dan nog meer ellende brengt.....

Broccoli, spui het desnoods hier!

Laat je nog weten wat je gedaan hebt?
Ja,hope so....je doet jezelf zo tekort zo en das jammer en niet nodig.Hij bereikt zo precies wat hij blijkbaar wil,aandacht...van de mensen op dat forum en van JOU! Wat hij daar doet moet hij helemaal zelf weten,dat is zijn ding.Daar kun en mag jij niets meer mee..Ja,dat is frustrerend misschien,maar lees het dan niet! Dat is een keuze...een keuze die jezelf maakt.Waarom jezelf pijnigen met iets waar je niets meer mee kunt? Jij hebt ons hier! Schrijf het op,gooi het eruit,reacties krijg je wel! Of het altijd is wat je wilt horen,weet ik niet...maar weet je,soms heb je net als wij allemaal even die kick in the but nodig...sorry! En we willen je VOORUIT helpen,dus krijg je eerlijke meningen...
Goede avond meiden!

Wat een berichten hier haha. Fijn dat we elkaar allemaal kunnen steunen. :D

@Yulia: Ik heb heerlijk geslapen. Opeens gedroomd over een jongen die ik ken en die gisteren ook met me mee uit was dus werd een keertje vrolijk wakker haha. Ben gisteren heerlijk uit geweest. Alles er lekker uit gedanst en aan de borrel geweest. Eventjes mijn gedachten verzet en dat was fijn.

Bij mij lijkt de zaterdagochtend de meest erge ochtend om alleen wakker te worden, maar dat zal allemaal slijten met de tijd. En idd wat je mist of tenminste zo voel ik dat dan is vooral die arm om je heen en van tijd tot een knuffel. Dat merkte ik van de week ook heel erg toen ik bij mijn ex was. We hebben echt lopen knuffelen alsof het de laatste knuffels van ons leven waren haha. En houdt inderdaad maar in je achterhoofd dat je beter waard bent. Wat hebben we nou aan een jongen die toch niet volledig voor ons gaat.

@Sann: Ik vind het goed van je hoor dat je gisteravond voor jezelf hebt gekozen en niet tegen je zin in heen bent gegaan. En voor vandaag had je een lekker uitje op het programma. Een dagje sauna ga ik binnenkort ook maar weer eens doen. Laatste keer was met mijn ex. Nog niet eens zo heel lang terug en was echt een fijne dag dus misschien ook wel een mooie herinnering. Had je ook nog lekkere behandelingen ofzo? :D

@ Brocoli: Kies voor jezelf en sta er boven en stuur hem alsjeblieft niets. Je hebt er denk ik uiteindelijk echt alleen maar jezelf mee.

@Noahtb: Ik denk dat je moet aangeven dat je liever geen contact hebt. Op die manier kunnen jullie niet van elkaar los komen en dat moet nu juist wel. Hoe ging/gaat het vanavond?

@Mirre: Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad. Met jou gaat het echt de goede kant op. Heerlijk!

Vandaag werd ik gelukkig zelfs dus eens een keertje vrolijk wakker, maar merk nu dat ik het wel weer heb gehad. Zag gisteren foto's van zijn skivakantie op de hyves van zijn vriend langskomen en dan denk ik tja. Eentje ook dat hij met een of ander meisje stond en een sticker op haar trui plakte precies op haar tiet. Dacht eerst zal ik smsen van vond je het nodig maar heb me bedacht en gedacht van ok jij gaat zo verder, dan moet ik dat ook maar doen. En hield natuurlijk ook in mijn hoofd dat hij van de week nog helemaal in tranen was toen ik bij hem was en hij heeft gezegd dat hij met niemand heeft gezoend dus zie het maar als een soort van dronkenmansactie, ik ken hem een beetje.

Ik ga zo maar lekker in mijn bedje tv kijken en dan is het weekend gelukkig weer om. Zie zo uit naar de keer dat ik kan zeggen. Heerlijk, weekend! Maar vrees dat dat nog wel eventjes gaat duren.

Fijne avond nog meiden.

Liefs Prinsesje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven