3000+ topic deel 35!!

20-02-2010 12:35 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren


Deel 35 alweer! Onvoorstelbaar dat er in 5 maanden tijd 34 delen zijn volgekletst. 34 delen zijn meer dan 100.000 postings!!



Iedereen weer veel plezier met dit nieuwe deel!





Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!



1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!



Eén waarschuwing voor nieuwe meeschrijvers:

LET OP, VERSLAVEND TOPIC!
Alle reacties Link kopieren
Minny beetje dwars vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Hoezo dwars?
Alle reacties Link kopieren
He Bam!
Alle reacties Link kopieren
quote:Jackyr schreef op 21 februari 2010 @ 20:54:

Oh haha.. dan mag ze hij het zeggen.. Buster is een reutje man hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:minny schreef op 21 februari 2010 @ 20:59:

Hoezo dwars? Geen idee eigenlijk
Alle reacties Link kopieren
quote:minny schreef op 21 februari 2010 @ 20:58:

[...]





Inderdaad, en heeft Friesland daar ooit officieel de excuses voor aangeboden? Neen! Neen zeg ik je! Niet één keer! He ik heb het niet geschreven
Alle reacties Link kopieren
Jacky, Ik heb van alles geprobeerd maar ik raak eigenlijk nergens verslaafd aan.. op zich ook wel beter natuurlijk.. maar kom toch al een jaar of 7 op het forum met wat pauzes hier en daar..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er weer!



Zal met mijn mond dicht typen want meur ongeloveloos uit m'n muil

Heerlijk gegeten, gezellig gezeten en ons geweldig vermaakt om een stel naast ons die heel "romantisch" samen uit eten waren



(lees: in 2 uur tijd drie woorden tegen elkaar gezegd hebben)
Alle reacties Link kopieren
BAM
Alle reacties Link kopieren
[quote]Buster schreef op 21 februari 2010 @ 21:01:

Jacky, Ik heb van alles geprobeerd maar ik raak eigenlijk nergens verslaafd aan.. quote]





Alle reacties Link kopieren
quote:mamalief schreef op 21 februari 2010 @ 21:02:

Ik ben er weer!



(lees: in 2 uur tijd drie woorden tegen elkaar gezegd hebben)klinkt me ergens wel bekend in de oren..
Alle reacties Link kopieren
Dan ben ik wel anders Buster
Alle reacties Link kopieren
Ik ben je echt nog nooit tegen gekomen Buster, das gek.

Pas hier voor het eerst (of ik ben je vergeten ? )
Alle reacties Link kopieren
Wil je er over praten Jacky of staat dat al in het eerste deel van 3000?
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 21 februari 2010 @ 21:00:

[...]





He ik heb het niet geschrevenOh krijgen we nu dit? "Wir haben es nicht geschrieben!" Lekker makkelijk weer....tsssk....
Alle reacties Link kopieren
quote:iry schreef op 21 februari 2010 @ 21:04:

Ik ben je echt nog nooit tegen gekomen Buster, das gek.

Pas hier voor het eerst (of ik ben je vergeten ? )Het komt een heel enkele keer voor..dat ik niet genoeg indruk gemaakt heb.. vat het niet persoonlijk op hoor..
Alle reacties Link kopieren
quote:Buster schreef op 21 februari 2010 @ 21:04:

Wil je er over praten Jacky of staat dat al in het eerste deel van 3000?Geen grote problemen hoor Buster.. ik ken mezelf.. dus ik begin niet aan échte 'gevaren'
Alle reacties Link kopieren
Moet je ook niet doen hoor Buster, kan de beste overkomen.

Niet huilen
Alle reacties Link kopieren
Iry heb je je zak al klaarliggen voor woensdag?
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, Jack!!!

Hier vast een foto van mij

Alle reacties Link kopieren
Maar als Appel niet komt.... dan kom ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Het hangt er maar net vanaf wat je als de échte gevaren beschouwt he, Jacky.. in een auto stappen kan ook een gevaar zijn.. maar ik snap je wel..
Haai!
Alle reacties Link kopieren
Of wij saampjes of saampjes niet ( en nee, dan is Appel niet de partypooper., beslist niet)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven