3000+ topic deel 35!!
zaterdag 20 februari 2010 om 12:35
Deel 35 alweer! Onvoorstelbaar dat er in 5 maanden tijd 34 delen zijn volgekletst. 34 delen zijn meer dan 100.000 postings!!
Iedereen weer veel plezier met dit nieuwe deel!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
Eén waarschuwing voor nieuwe meeschrijvers:
LET OP, VERSLAVEND TOPIC!
zondag 21 februari 2010 om 22:33
zondag 21 februari 2010 om 22:38
quote:Bianca40 schreef op 21 februari 2010 @ 22:28:
Wat past er dan niet?
Nou....
Ik heb wijn, die zit in een fles, in die fles zit een kurk, die kurk zit in de hals van de fles, die hals van de fles waar de wijn inzit en waar een kurk inzit die is te dik!
Mijn kurkentrekker past er niet omheen zodat het draaidinggeval niet bij de kurk kan en dus zijn werk niet doet.
Nu kan ik wel heel hard gaan roepen "Kurk, kom eruit." maar dat helpt niet
Dus daarom drink ik nu maar bier en ga morgen een doos wijn kopen met schroefdop!
Of het te drinken is maakt me niet uit, als het maar open kan.
Dit was BAM's drama van vandaag, goedenavond
Wat past er dan niet?
Nou....
Ik heb wijn, die zit in een fles, in die fles zit een kurk, die kurk zit in de hals van de fles, die hals van de fles waar de wijn inzit en waar een kurk inzit die is te dik!
Mijn kurkentrekker past er niet omheen zodat het draaidinggeval niet bij de kurk kan en dus zijn werk niet doet.
Nu kan ik wel heel hard gaan roepen "Kurk, kom eruit." maar dat helpt niet
Dus daarom drink ik nu maar bier en ga morgen een doos wijn kopen met schroefdop!
Of het te drinken is maakt me niet uit, als het maar open kan.
Dit was BAM's drama van vandaag, goedenavond
zondag 21 februari 2010 om 22:39
zondag 21 februari 2010 om 22:42
zondag 21 februari 2010 om 22:43
Ohw! In dat geval kan ik je wel ff matsen met een sollicitatiebrief
Betreft: Sollicitatie Viva-angel
Geachte mevrouw Naomi,
Onlangs hoorde ik van uw vacature voor Viva-angel. Met uw grote blijdschap deel ik u mede dat ik deze functie - uiteraard tegen mijn eigen voorwaarden - graag accepteer. Middels deze brief wil ik u informeren over een aantal procedurele zaken rond mijn indiensttreding.
Allereerst zal op donderdag 11 juni om 9.00 uur een intakegesprek plaatsvinden tussen mijn advocaat, mijn agent, mijn tandarts en uzelf. Ikzelf ben helaas om slaaptechnische redenen verhinderd op dat tijdstip.
Wanneer dit gesprek goed verloopt wordt u op dinsdag 16 juni om 10.30 bij mijn notaris verwacht om het contract te ondertekenen. Het betreft een 24-uren contract. Mijn secretariaat zal u een kopie van dit contract alsmede een routebeschrijving naar de notaris doen toekomen. Ik wil u echter wel waarschuwen dat mijn notaris een zeer onconventionele kijk heeft op hetgeen er met het tekenen van een contract samenhangt. Maar ter geruststelling: u kunt na afloop ter plekke gebruik maken van de douche.
Vergeet u bij het lezen van het contract de bijlage over koffiegerelateerde voorwaarden niet. Het betreft een vrij dik document met een foto van een grote koffieboon erop.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en zie u graag terug op het kantoor van mijn notaris.
Met vriendelijke groeten,
Minny.
Bron :
Betreft: Sollicitatie Viva-angel
Geachte mevrouw Naomi,
Onlangs hoorde ik van uw vacature voor Viva-angel. Met uw grote blijdschap deel ik u mede dat ik deze functie - uiteraard tegen mijn eigen voorwaarden - graag accepteer. Middels deze brief wil ik u informeren over een aantal procedurele zaken rond mijn indiensttreding.
Allereerst zal op donderdag 11 juni om 9.00 uur een intakegesprek plaatsvinden tussen mijn advocaat, mijn agent, mijn tandarts en uzelf. Ikzelf ben helaas om slaaptechnische redenen verhinderd op dat tijdstip.
Wanneer dit gesprek goed verloopt wordt u op dinsdag 16 juni om 10.30 bij mijn notaris verwacht om het contract te ondertekenen. Het betreft een 24-uren contract. Mijn secretariaat zal u een kopie van dit contract alsmede een routebeschrijving naar de notaris doen toekomen. Ik wil u echter wel waarschuwen dat mijn notaris een zeer onconventionele kijk heeft op hetgeen er met het tekenen van een contract samenhangt. Maar ter geruststelling: u kunt na afloop ter plekke gebruik maken van de douche.
Vergeet u bij het lezen van het contract de bijlage over koffiegerelateerde voorwaarden niet. Het betreft een vrij dik document met een foto van een grote koffieboon erop.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en zie u graag terug op het kantoor van mijn notaris.
Met vriendelijke groeten,
Minny.
Bron :
zondag 21 februari 2010 om 22:45
quote:iry schreef op 21 februari 2010 @ 22:33:
[...]
Gewoon nog steeds oude vertrouwde msn messenger Straat, heb er al van alles op gehad, maarja..... ik kan niet tegen verandering
Dus neem de probleempjes maar voor lief.
Kan jij al werken webcammen ?Nee, vervelend hoor, we leven nu op water en brood en straks kan ik ook niet meer internet betalen,....webcam moet het maar snel gaan doen, anders verdien ik niets meer want de lingerie begint nu ook al te lubberen
[...]
Gewoon nog steeds oude vertrouwde msn messenger Straat, heb er al van alles op gehad, maarja..... ik kan niet tegen verandering
Dus neem de probleempjes maar voor lief.
Kan jij al werken webcammen ?Nee, vervelend hoor, we leven nu op water en brood en straks kan ik ook niet meer internet betalen,....webcam moet het maar snel gaan doen, anders verdien ik niets meer want de lingerie begint nu ook al te lubberen
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.