3000+ topic deel 35!!

20-02-2010 12:35 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren

Deel 35 alweer! Onvoorstelbaar dat er in 5 maanden tijd 34 delen zijn volgekletst. 34 delen zijn meer dan 100.000 postings!!

Iedereen weer veel plezier met dit nieuwe deel!

Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!

Eén waarschuwing voor nieuwe meeschrijvers:

LET OP, VERSLAVEND TOPIC!
trusten Appel!!
quote:stratego schreef op 21 februari 2010 @ 21:52:

[...]

Heb je het eindelijk voor elkaar, MSN?

Gewoon nog steeds oude vertrouwde msn messenger Straat, heb er al van alles op gehad, maarja..... ik kan niet tegen verandering

Dus neem de probleempjes maar voor lief.

Kan jij al werken webcammen ?
Bam heb jij al mail dat je de nieuwe 2 bent? Ik heb nog steeds geen bericht dat ik de nieuwe 5 ben namelijk. Begin me een beetje zorgen te maken.
Buster!!!!

Sjeee de laptop is sloom, volgens mij komt dat door de boerderie!
Floor, heb je DE sollicitatiebrief gestuurd?
Heb ik nog wat gemist trouwens??
Heb je al geoogst Bi?

Het werd namelijk de hoogste tijd en je koeien stonden ook op springen!
Ow en gewoon 4 op een gerdirema?
quote:Bianca40 schreef op 21 februari 2010 @ 22:28:

Wat past er dan niet?

Nou....

Ik heb wijn, die zit in een fles, in die fles zit een kurk, die kurk zit in de hals van de fles, die hals van de fles waar de wijn inzit en waar een kurk inzit die is te dik!

Mijn kurkentrekker past er niet omheen zodat het draaidinggeval niet bij de kurk kan en dus zijn werk niet doet.

Nu kan ik wel heel hard gaan roepen "Kurk, kom eruit." maar dat helpt niet

Dus daarom drink ik nu maar bier en ga morgen een doos wijn kopen met schroefdop!

Of het te drinken is maakt me niet uit, als het maar open kan.

Dit was BAM's drama van vandaag, goedenavond
quote:Bianca40 schreef op 21 februari 2010 @ 22:37:

Floor, heb je DE sollicitatiebrief gestuurd?

Uiteraard!
Ja alles is weer under control Floor!!

Bianco en ik waren op pad, en toen het later en later werd zei ik: we moeten nu echt gaan want ik moet oogsten!!

Trouwens supergesprek met Bianco gehad vandaag... pffff... het is eruit... ik ben gevallen. De boom die altijd stoer en sterk moet staan is om!
Je kan die nieuwe 5 niet worden Floor, wel Angel 6, wel opletten
Heb ik de sollicitatiebrief die ik toen plaatste voor Minny hier al eens neergezet?

Bam

je hebt gewoon een kutkurketrekkerT X-d
Volgens mij niet Floor, maar die ben je nu vast aan het zoeken
Goedzo Bi!

Af en toe moet je even vallen!
Ier hoe was Brussel???
quote:floor72 schreef op 21 februari 2010 @ 22:40:

Goedzo Bi!

Af en toe moet je even vallen!Inderdeed!! En ik heb eindelijk aan Bianco uit kunnen leggen dat het gewoon even op is... en ik ben eruit! Het enige medicijn tegen alle psychische klachten is: Rust, Reinheid, Regelmaat
Disclaimer: Dan heb ik het niet over trauma's e.d.
Ohw! In dat geval kan ik je wel ff matsen met een sollicitatiebrief

Betreft: Sollicitatie Viva-angel

Geachte mevrouw Naomi,

Onlangs hoorde ik van uw vacature voor Viva-angel. Met uw grote blijdschap deel ik u mede dat ik deze functie - uiteraard tegen mijn eigen voorwaarden - graag accepteer. Middels deze brief wil ik u informeren over een aantal procedurele zaken rond mijn indiensttreding.

Allereerst zal op donderdag 11 juni om 9.00 uur een intakegesprek plaatsvinden tussen mijn advocaat, mijn agent, mijn tandarts en uzelf. Ikzelf ben helaas om slaaptechnische redenen verhinderd op dat tijdstip.

Wanneer dit gesprek goed verloopt wordt u op dinsdag 16 juni om 10.30 bij mijn notaris verwacht om het contract te ondertekenen. Het betreft een 24-uren contract. Mijn secretariaat zal u een kopie van dit contract alsmede een routebeschrijving naar de notaris doen toekomen. Ik wil u echter wel waarschuwen dat mijn notaris een zeer onconventionele kijk heeft op hetgeen er met het tekenen van een contract samenhangt. Maar ter geruststelling: u kunt na afloop ter plekke gebruik maken van de douche.

Vergeet u bij het lezen van het contract de bijlage over koffiegerelateerde voorwaarden niet. Het betreft een vrij dik document met een foto van een grote koffieboon erop.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en zie u graag terug op het kantoor van mijn notaris.

Met vriendelijke groeten,

Minny.

Bron :
Euh....Floor als je nu nog niks hebt gehoord dan ben ik bang dat je echt tot de volgende gevallen engel moet wachten voor je weer een kans maakt.

*poetst aureool nog maar een keertje en kan niet wachten tot ie op mag*
Bi, je moet ook geen sterke boom zijn, je moet er gewoon lekker in schommelen, go with the flow

Floor! Hij is geweldig!!!

Ik neem dus aan dat Minny uitgelachen is aangenomen is?
quote:iry schreef op 21 februari 2010 @ 22:33:

[...]

Gewoon nog steeds oude vertrouwde msn messenger Straat, heb er al van alles op gehad, maarja..... ik kan niet tegen verandering

Dus neem de probleempjes maar voor lief.

Kan jij al werken webcammen ?Nee, vervelend hoor, we leven nu op water en brood en straks kan ik ook niet meer internet betalen,....webcam moet het maar snel gaan doen, anders verdien ik niets meer want de lingerie begint nu ook al te lubberen
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Ik ben altijd automatisch, zonder enige moeite, sterke boom geweest Iry... en nu even niet! En dat hardop zeggen doet heul veul goed!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven