3000+ topic deel 35!!

20-02-2010 12:35 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren


Deel 35 alweer! Onvoorstelbaar dat er in 5 maanden tijd 34 delen zijn volgekletst. 34 delen zijn meer dan 100.000 postings!!



Iedereen weer veel plezier met dit nieuwe deel!





Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!



1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!



Eén waarschuwing voor nieuwe meeschrijvers:

LET OP, VERSLAVEND TOPIC!
Alle reacties Link kopieren
Weekendje was erg gezellig Bi

De stad Brussel vind ik geen tip waard, maar samen hebben we ons prima vermaakt.
Alle reacties Link kopieren
*is nogal visueel ingesteld*



Kutkurkentrekker Bi?



Yaiks!
Ik ben nooit echt in de binnenstad geweest Iry, wel in de dorpjes eromheen. Maar we kunnen beter dus gewoon richting Parijs gaan begrijp ik? Dat is altijd goed!
quote:mamalief schreef op 21 februari 2010 @ 22:48:

*is nogal visueel ingesteld*



Kutkurkentrekker Bi?



Yaiks!Zeg eerlijk... lukte het jou zonder typfouten?? Mij niet!
Alle reacties Link kopieren
Het topic waar die brieven uitkomen is echt mijn meest hilarische topic ever.





Als je zoekt op jellours dan vind je 'm.

Ik kan niet linken naar topics helaas.
Alle reacties Link kopieren
Ben ook altijd sterke Boom geweest Bi, en als ik de balans

opmaak met wat ik moet trotseren elk dag, misschien nog steeds wel....

Maar ben nu meer onderdeel van een boomgaardje zeg maar.



(tsss..... wat een slechte metafoor )
Ga ik morgen ff kijken Floor!



Ik ga nu te ruste... in het kader van RRR



Truste allemaal
Alle reacties Link kopieren
Er zit toch een touwtje aan een kutkurk tampon?

Als ik daar aan trek ben ik dus zelf een kutkurkentrekker
Ik snap m hoor Iry
Alle reacties Link kopieren
truste Bianca
Bam!
Alle reacties Link kopieren
Truste Bi.
Truste



tab

tab

enter



*klik*
Alle reacties Link kopieren
Bi, hoop dat je nog ff op de trustens wacht. Witte port moet dat koud gedronken worden? En rooie? En welke is lekkerder
Alle reacties Link kopieren
rooie en witte port warm Mocy.. en rooie is lekkerderder..X-D
Alle reacties Link kopieren
quote:floor72 schreef op 21 februari 2010 @ 22:49:

Het topic waar die brieven uitkomen is echt mijn meest hilarische topic ever.





Als je zoekt op jellours dan vind je 'm.

Ik kan niet linken naar topics helaas.deze?
Alle reacties Link kopieren
Rooie Moos en warm!
Alle reacties Link kopieren
Heppie wel een goeie kurketrekker?
Alle reacties Link kopieren
Parijs...mwah, ook overgewaardeerd ,

Heeft een paar flink trekpleisters maar die liggen zo ver uit elkaar, je vliegt je rot.

Hoewel in combi met Versaille, doe je aardig wat historie/cultuur op



Ik ben zelf erg weg van Praag qua charme en historie, erg compact stadje.

Brugge is ook leuk.

Barcelona als je van Gaudi houdt. Dit jaar doen we Rome aan,ben benieuwd mijn verwachtingen zijn hoog.
Alle reacties Link kopieren
, evn globaal teruglezen
Alle reacties Link kopieren
He Cay!
Alle reacties Link kopieren




Ook van mij welterusten tot morgen
Ik vind rooie port voller! Wit vind ik niet zo en moet volgens mij wel kouder gedronken worden dan rooie!



Tssss natuurlijk wacht ik op de trustens
En Iry... volgende keer ga ik je vertellen waarom ik Parijs helemaal super vind!



Nu echt weg (tsss het komt door jullie dat ik een Heintje ben hoor!! )
Alle reacties Link kopieren
truste Jack en Bianc
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven