De volle vrouw in bed?

08-02-2010 16:05 303 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben erg benieuwd naar meningen. Vooral van de heren eigenlijk, hehe..

Ik heb altijd een vol figuur gehad. In het begin had ik er moeite mee, ook tijdens de sex. Ik voelde me niet echt op mijn gemak, en kon daardoor niet optimaal genieten. Ik probeerde sommige "zones" een beetje te verbergen voor mijn lover.

Inmiddels heb ik me hier overheen kunnen zetten, en kan ik optimaal genieten van sex

Maar nou ben ik wel heel benieuwd.. waar kijkt de man naar? Zijn er dingen waar ze van afknappen? Ben ik de enige die die verse put in mn dijbeen zag? Liever een volle of een slanke vrouw?

Ik ben benieuwd
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 februari 2010 @ 12:22:

Je hoort wél van mannen met en fetish/ voorkeur voor volle vrouwen.En dan bedoel ik ook vol.... Maar andersom eigenlijk niet.

Ik heb nog nooit gehoord of gelezen dat een vrouw bewust zocht naar een man met een enorme buik. ( " buikje geen bezwaar " klinkt voor mij toch anders )

Dat is blijkbaar een structureel verschil. Ik ben het online ook nog nooit tegengekomen, dat een vrouw echt aangeeft een dikke man te willen. Met "buikje geen bezwaar" bedoelen ze idd dat een wasbordje geen eis of noodzaak is.

Ik denk dat er wel vrouwen zijn die op grote mannen vallen, maar dan lange en brede kerels met een goed geproportioneerde vetlaag (dus geen enorme pens, maar alles een beetje evenwichtig verdeeld, en stevig).

Er zal wel een naam voor zijn, maar van die mannen die echt kicken op vrouwen met een extreem hoog vetpercentage, daar is geen vrouwelijk equivalent van blijkbaar.
Ik val niet op dikke mannen maar wel op brede kerels. Liever een kilo te veel dan mager.
quote:twinkeling schreef op 18 februari 2010 @ 23:58:

Je hebt toch ook maar één potje/dekseltje nodig voor een match?

Ik heb een vriendin die (wilde gok) maat 54 draagt. Ook zo'n beautyqueen qua uitstraling-verzorging-modebewustzijn. Haar man is idolaat van haar lichaam. En hij is echt zo'n man die esthetisch gezien op het 'niveau' van George Clooney staat. Bepaald geen Dirk en Desirée dus zoals hier eerder werd geschreven. Ik denk niet dat het haar boeit als de rest van mannelijk Nederland haar niet ziet staan.

Maar heeft haar eigen Sjors dan standaard een voorkeur voor volle vrouwen, of alleen specifiek voor haar? En misschien zag ze er heel anders uit toen hij haar leerde kennen?
quote:quattro35 schreef op 16 februari 2010 @ 01:59:

[...]

"Das Design ist Geschmacksache"

Geen probleem hoor, alleen geloof ik het eigenlijk niet.

Waar zit de compensatie? Een slanke vrouw die een dikke echtgenoot heeft: kan me niet goed voorstellen dat zoiets aantrekkelijk is. Tenzij hij veel geld heeft of iets anders kan bieden?

Bij een man met een dikke vrouw stel ik me altijd zo'n Dirk & Desirée echtpaar voor.

Of een man die ook dik is.

Als een man simpelweg zou kunnen kiezen, tussen een slanke/normale vrouw, of een dikke vrouw, waarom dan voor die laatste gaan?

Ik begrijp dat echt niet, en wantrouw 't een beetje.

Misschien een fetish voor dikke vrouwen? Waar komt dat dan vandaan? (Heb ik wel eens vaker hier gevraagd, bij andere fitishismen, maar dan krijg je of geen antwoord, of een "weet ut niet"verhaal). Het voelt zo onlogisch.

[afbeelding]

Ieuw naarling! Als je zou kunnen kiezen? Heeft liefde en gevoel er nog iets mee te maken?

Ik ben zelf slank en mannen vinden me meestal een plaatje, maar het nadeel is dat je dan meestal types zoals jij tegenkomt. En sommigen kunnen hun akelige persoonlijkheid heel goed verbergen. Sowieso hou ik al niet van dun, ik wil een man kunnen vastpakken. En mijn laatste scharrel had een lekker vol figuur, heerlijk vond ik dat.

En nee, dat het niets met z'n geld (?) of "iets anders" te maken. Sukkel!
quote:quattro35 schreef op 21 februari 2010 @ 11:01:

[...]

Maar heeft haar eigen Sjors dan standaard een voorkeur voor volle vrouwen, of alleen specifiek voor haar? En misschien zag ze er heel anders uit toen hij haar leerde kennen?Wilde gok hoor: misschien houdt haar eigen Sjors gewoon van haar?
quote:emaille schreef op 21 februari 2010 @ 11:37:

[...]

Ieuw naarling! Als je zou kunnen kiezen? Heeft liefde en gevoel er nog iets mee te maken?

Ik ben zelf slank en mannen vinden me meestal een plaatje, maar het nadeel is dat je dan meestal types zoals jij tegenkomt. En sommigen kunnen hun akelige persoonlijkheid heel goed verbergen. Sowieso hou ik al niet van dun, ik wil een man kunnen vastpakken. En mijn laatste scharrel had een lekker vol figuur, heerlijk vond ik dat.

Helemaal mee eens. Ik heb een prachtig figuurtje maat 36 en trek ook de meest foute types aan helaas. Gelukkig ruik ik ze op afstand
Foute mannen stinken tegenwoordig?

Persoonlijk ruik ik meestal naar bloemetjes

[...]

Maar heeft haar eigen Sjors dan standaard een voorkeur voor volle vrouwen, of alleen specifiek voor haar? En misschien zag ze er heel anders uit toen hij haar leerde kennen?

Ze was precies zo toen ze een relatie kregen. Misschien is er iets bijgekomen na haar bevalling, maar dat zeg ik alleen maar omdat ik er niet zo precies op let en het me dus ontgaan kan zijn.

Ik weet dat hij van haar houdt. En dat hij dat doet om een heleboel redenen. Of haar omvang er daar ook een specifieke van is weet ik niet. Aangezien ik op sexueel vlak een aantal van zijn dark desires ken, en ik zelf ook geen maat 36 draag denk ik dat hij het me, als het echt om een fetisj ging wel had verteld.
quote:quattro35 schreef op 21 februari 2010 @ 10:43:

[...]

Er zal wel een naam voor zijn, maar van die mannen die echt kicken op vrouwen met een extreem hoog vetpercentage, daar is geen vrouwelijk equivalent van blijkbaar.

Ik denk dat het mannelijk equivalent van een dikke vrouw een afgetrainde spijker is (type schwarzenegger in z'n goede tijden).

Want vrouwen hebben van nature de aanleg om vol te worden, rond te worden en vet op te slaan (voor babys en borstvoeding etc) en mannen hebben van naturde die spieren. Dus als je beide sekse specifieke eigenschappen sterk aanzet, krijg je dat.

Ik vind een type schwarzenegger trouwens erg lelijk! (bijna) net zo lelijk als een hele dikke man.
quote:emaille schreef op 21 februari 2010 @ 11:37:

[...]

Zo zo, je bent aardig op je clit getrapt. Blijkbaar heb ik een gevoelige snaar geraakt, in jouw arrogante en onbeleefde hoofdje. Misschien zijn het juist die negatieve karaktertrekjes en omgangsvormen van jou waar een bepaald type man op af komt? Zomaar een gok hoor

En nog iets: makkelijk om "foute" mannen alle schuld te geven, terwijl het zo te lezen dames zoals jij zijn die telkens weer relaties beginnen met dergelijke heren. Of ze als sv nemen. Misschien is het correcter als ik stel dat niet die mannen "fout" zijn, maar jij?

Btw: wat heeft een "scharrel" er op na houden precies met liefde en gevoel te maken? Kun je dat uitleggen? Het klinkt zo romantisch zoals jij het omschrijft......
quote:stout1975 schreef op 21 februari 2010 @ 15:25:

Foute mannen stinken tegenwoordig?

Persoonlijk ruik ik meestal naar bloemetjes Ieuw das wel erg fout
Voor mij is de hele kwestie juist een selectiemethode, als iemand een probleem maakt van mijn figuur dan is het sowieso niet mijn type man.

Zo simpel kan het leven zijn.
quote:schouderklopje schreef op 21 februari 2010 @ 18:01:

[...]

Ik denk dat het mannelijk equivalent van een dikke vrouw een afgetrainde spijker is (type schwarzenegger in z'n goede tijden).

Want vrouwen hebben van nature de aanleg om vol te worden, rond te worden en vet op te slaan (voor babys en borstvoeding etc) en mannen hebben van naturde die spieren. Dus als je beide sekse specifieke eigenschappen sterk aanzet, krijg je dat.

Ik vind een type schwarzenegger trouwens erg lelijk! (bijna) net zo lelijk als een hele dikke man.

Je bedoelt vrouwen die op een opgeblazen bodybuilder type man vallen. Goede suggestie, daar had ik nog niet aan gedacht.

Er zijn ook mannen die op extreme bodybuildsters vallen, die komen voor mijn gevoel dichtbij het type man wat op extreem dikke dames valt. Louis Theroux had een mini docu over een dergelijke voorkeur.
Wat een vreemde discussie....

Vertel mij nu eens wanneer een vrouw vol is?

Ik lees hier enkel over extremen, maat 36 versus maat >50......
quote:Yana28 schreef op 21 februari 2010 @ 23:13:

Vertel mij nu eens wanneer en vrouw vol is?

Ik meestal vooral na het eten.
quote:quattro35 schreef op 21 februari 2010 @ 23:02:

[...]

Zo zo, je bent aardig op je clit getrapt. Blijkbaar heb ik een gevoelige snaar geraakt, in jouw arrogante en onbeleefde hoofdje. Misschien zijn het juist die negatieve karaktertrekjes en omgangsvormen van jou waar een bepaald type man op af komt? Zomaar een gok hoor

En nog iets: makkelijk om "foute" mannen alle schuld te geven, terwijl het zo te lezen dames zoals jij zijn die telkens weer relaties beginnen met dergelijke heren. Of ze als sv nemen. Misschien is het correcter als ik stel dat niet die mannen "fout" zijn, maar jij?

Btw: wat heeft een "scharrel" er op na houden precies met liefde en gevoel te maken? Kun je dat uitleggen? Het klinkt zo romantisch zoals jij het omschrijft......

Apart dat je precies dat stukje eruit pakt. Waar het natuurlijk om draaide, was dat vrouwen ook gewoon op 'volle' mannen kunnen vallen, zonder dat ze een dikke portemonnee hebben. Omdat er zoiets als liefde bestaat. En zo gaat dat ook voor mannen op. Raar dat je dat meteen een fetish toedicht.

En ik wilde aangeven dat, hoewel ik keus heb, ik niet per se voor de slankste ga, maar voor degene die mijn hartje beroert.

Moet ik het nóg wat meer uitleggen, tis namelijk net of je het allemaal niet begrepen hebt...

[...]

Is het nou zó moeilijk te begrijpen dat er mannen zijn die volle vrouwen -ook- aantrekkelijk vinden? Zonder dat die mannen zelf sukkels zijn die niet beter kunnen krijgen?

Ik heb een vol lijf, maat 44/46 en heb om aandacht nooit verlegen gezeten. Mijn ex-vriend is een mooie man, type licht gespierd, sportief uiterlijk, licht getint, knal blauwe ogen en hij valt op volle vrouwen. Het vriendinnetje waar hij nu mee is heeft zelfs nog een paar maten meer dan mij. Dus ja... er zijn mooie, goede mannen die bewust kiezen voor volle vrouwen.

Mijn huidige vriend is niet het type 'lekker ding', maar hij mag er absoluut zijn en is lekker genoeg voor mij. Ik ben zijn eerste volle vriendin, hiervoor heeft hij enkel slanke vriendinnen gehad. En ik weet dat hij mijn vormen, taille en grote borsten prachtig vind, vanaf het eerste moment dat hij me ontmoette. Dus ja... zo kan het ook lopen.

Zo veel verschillende mensen,

zo veel verschillende smaken,

zo veel verschillende wensen!
.
Sjakie, dat jij je niet prettig voelt in bed dat is meer een "afknapper" dan je volle lijf hoor.

En een fototopic helpt daar niet aan, er kunnen nog zoveel mensen zeggen dat je wel mooi en lekker bent, als je dat zelf niet denkt dan helpt dat niks.
@
Sjakie ik snap je hoor, ik typ nu wel heel makkelijk maar als het moet kan ik ook de spelregels van tennis neertypen terwijl ik zelf geen bal zal raken op de tennisbaan
.
Wel leuk dat sportpraat maar daar ging het topic niet over he?
,
Niet sporten Sjakie, "lichamelijke oefeningen" in welke vorm dan ook

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven