Het Grote Angel Sollicitatietopic.
zondag 21 februari 2010 om 23:25
Drie zijn er nodig voor de.....
de Seks pijler,
de Gezondheid pijler,
de Psyche pijler,
de Overig pijler,
de Thuis pijler,
de Relatie pijler,
de Werk en Studie pijler,
de Entertainment pijler,
de Digi pijler
de Eten pijler
de Geld en Recht pijler
de Kinderen pijler
de Reizen pijler
de Lijf en Lijn pijler
de Mode en Beauty pijler
de Actueel pijler
Op welke pijlers solliciteer jij? En waarom zijn het "jouw" pijlers? Ik heb alle pijlers genoemd omdat er misschien wel een herschikking plaatsvindt, kan toch?
En natuurlijk een polletje, zonder poll geen bestaansrecht.
Ik zag dat Floor al een hele mooie brief heeft geschreven, die kan ze zo hierin kopieren .
Aftrap: ik wil niet, echt niet!
de Seks pijler,
de Gezondheid pijler,
de Psyche pijler,
de Overig pijler,
de Thuis pijler,
de Relatie pijler,
de Werk en Studie pijler,
de Entertainment pijler,
de Digi pijler
de Eten pijler
de Geld en Recht pijler
de Kinderen pijler
de Reizen pijler
de Lijf en Lijn pijler
de Mode en Beauty pijler
de Actueel pijler
Op welke pijlers solliciteer jij? En waarom zijn het "jouw" pijlers? Ik heb alle pijlers genoemd omdat er misschien wel een herschikking plaatsvindt, kan toch?
En natuurlijk een polletje, zonder poll geen bestaansrecht.
Ik zag dat Floor al een hele mooie brief heeft geschreven, die kan ze zo hierin kopieren .
Aftrap: ik wil niet, echt niet!
zondag 21 februari 2010 om 23:45
quote:floor72 schreef op 21 februari 2010 @ 23:38:
Floor 71 t/m 83 zijn geband. MichaelJackson doet het nog!
Doe die van Jackson maar als backup, merkt niemand. En als je meerdere pijlers wilt beheren, kun je dat in een posting aangeven. Je mag er max. 3 kiezen. Overig lijkt me wel wat voor jou Floor.
Floor 71 t/m 83 zijn geband. MichaelJackson doet het nog!
Doe die van Jackson maar als backup, merkt niemand. En als je meerdere pijlers wilt beheren, kun je dat in een posting aangeven. Je mag er max. 3 kiezen. Overig lijkt me wel wat voor jou Floor.
maandag 22 februari 2010 om 00:00
maandag 22 februari 2010 om 09:18
Ik wil wel de kinderpijler als die kan worden opgesplitst in de delen:
- Help, ik ben misschien zwanger (evt van de broer van mijn man, van mijn sv, ik ben nog maagd, ik ben vorige week nog ongi geweest)
- Help, ik klus voor beeb en zit in de MM
- Ik zit in mijn kraamperiode en mijn baby slaapt niet door, drinkt zijn flesje niet leeg, ik vind het eigenlijk toch niet zo leuk, ik ben moe, etc.
- alle overige leuke zaken en normale vragen mbt kinderen.
Dan wil ik wel van deze nieuwe pijler wel angel zijn. En o ja, de gewone kletsgroepjes per maand mogen daar dan ook bij.
O ja, entertainment en overig mag ook.
- Help, ik ben misschien zwanger (evt van de broer van mijn man, van mijn sv, ik ben nog maagd, ik ben vorige week nog ongi geweest)
- Help, ik klus voor beeb en zit in de MM
- Ik zit in mijn kraamperiode en mijn baby slaapt niet door, drinkt zijn flesje niet leeg, ik vind het eigenlijk toch niet zo leuk, ik ben moe, etc.
- alle overige leuke zaken en normale vragen mbt kinderen.
Dan wil ik wel van deze nieuwe pijler wel angel zijn. En o ja, de gewone kletsgroepjes per maand mogen daar dan ook bij.
O ja, entertainment en overig mag ook.