Saai!

22-10-2009 21:59 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer (zucht).

Snjókorn falla, á allt og alla
Wat zijn jullie saai zeg gewoon hetzelfde gegeten als ik: geen zin in koken en dus een saaie pizza de oven in geschoven.

En wat een prachtige saaie tulpen heb je staan Snjookje! Zien er erg mooi uit
Saai nieuw tafeltje, nog saaiere nieuwe vaas en het schijnen ijslandse tulpen te zijn maar dat is slechts een saai detail.
Saai allemaal Snjookje. IJslandse tulpen? Tulpen zijn van oorsprong Turks. Nederlanders hebben ze meegenomen op een van hun VOC tochten. Bizar eigenlijk dat ze dan gewoon zo ingeburgerd zijn (en iets typisch Nederlands gevonden worden)

Oooh heb je trouwens al saai meegekregen dat het kabinet weer eens gevallen is? Kunnen we niet alleen dit jaar weer stemmen voor de gemeentelijke politiek maar dus ook voor de landelijke. Heb tot vannacht half 4 zitten kijken naar het nieuws omdat het elk moment zou kunnen gaan vallen. Heb het maar opgegeven want het was te saai om te kijken naar mensen die wachten op iets.... Zijn ze gewoon in de uren erna gevallen tsssssk
Ja, dat is zelfs hier saai op het nieuws geweest (icesafe you know). Allemaal heel saai.

Ik moet geloof ik maar een stembiljet aanvragen... weet alleen niet op wie ik moet stemmen. Saai hoor.
Heel saai dat jij die moet gaan aanvragen Snjookje. Geen idee wanneer de landelijke verkiezingen nu dan weer zijn. Maar goed eerst maar eens begin maart de gemeente verkiezingen. Zal wel weer saai met potlood zijn want de elektronische schijnen toch niet helemaal correct te werken
Saaie tulpen zeg Snjo. Wel mooi saai.

Dushi, ik heb in November al gestemd voor de gemeenteverkiezingen!!! Maar lekker saai één keer dit jaar.

Moet jij een stembiljet aanvragen Snjo? Die krijg (ook jij) gewoon saai toegestuurd normaal, maar iig mag je wel altijd eerder stemmen als je in dat saaie IJsland woont.
Aaaah krijg nog steeds mijn ava niet veranderd.

Heb trouwens op FB de taal in piraten engels vervangen. Erg grappig. Moest natuurlijk wel een nieuwe ava bij. Nu wil ik die ava hier ook opzetten. Naja dat komt hier wel.
quote:steph schreef op 21 februari 2010 @ 11:56:

Saaie tulpen zeg Snjo. Wel mooi saai.

Dushi, ik heb in November al gestemd voor de gemeenteverkiezingen!!! Maar lekker saai één keer dit jaar.

Moet jij een stembiljet aanvragen Snjo? Die krijg (ook jij) gewoon saai toegestuurd normaal, maar iig mag je wel altijd eerder stemmen als je in dat saaie IJsland woont.Je moet wel eerst aangeven dát je wilt stemmen. Heb ik nu dus gedaan en dan gaat alles vanzelf...
quote:Dushi74 schreef op 21 februari 2010 @ 12:07:

Aaaah krijg nog steeds mijn ava niet veranderd.

Heb trouwens op FB de taal in piraten engels vervangen. Erg grappig. Moest natuurlijk wel een nieuwe ava bij. Nu wil ik die ava hier ook opzetten. Naja dat komt hier wel.Jij bent wel errug saai op FB
Geen idee waar die saaie Dushi het over heeft, ik hou het bij mijn farm iig.

Ga nu Lief wakker maken, nachtdienst gehad en nu twee dagen vrij (weinig farmen vrees ik).
quote:steph schreef op 21 februari 2010 @ 13:24:

Ga nu Lief wakker maken, nachtdienst gehad en nu twee dagen vrij (weinig farmen vrees ik).Dat wordt weer artisjokken poten...
saaierds met jullie boerderijtje.

leuke tafel snjo!!

hier gaat ut nog steeds niet goed met mij...kwil een nieuwe hoofd.ondje gaat wel goed gelukkig.die is zgan vrijdag mogen de draadjes dr uit.
quote:desteny schreef op 22 februari 2010 @ 09:02:

saaierds met jullie boerderijtje.

leuke tafel snjo!!

hier gaat ut nog steeds niet goed met mij...kwil een nieuwe hoofd.ondje gaat wel goed gelukkig.die is zgan vrijdag mogen de draadjes dr uit.

Is er al wat uit de foto's gekomen?? Moet je naar de fysio??

Saai hoor zo'n hoofd.
Lieve Dez toch, . Gelukkig het ondje al wat beter maar dat moet het met jouw ook gaan hoor.

Snjo, vanavond oogsten en morgenmiddag oid ga ik poten. Wel de grond normaal maken.

Zo vriend ook wakker gemaakt, we zijn opgebleven vannacht om Ireen te zien schaatsen naar GOUD. Wel een saaie race...
anoniem_45725 wijzigde dit bericht op 22-02-2010 11:22
Reden: Bijna saai vergeten
% gewijzigd
Nog meer goud. Hier hebben ze niets laten zien en ik was saai naar bed gegaan...
Wat erg, zo niet saai, als ze geen schaatsen laten zien.

Morgenavond weer saai schaatsen kijken met mijn saaie Bob-hoed op.
ik ga woensdag voor rugfoto,s,maar dat gaat nu wel redelijk.daar zal niet veel mee mis zijn behalve fikse kneuzingen.

mn hoofd wilniewaikwil.scan is aangevraagt.dat kan ff duren, ben maar een gewoon mens.zal vd week nog wel eens bellen,blijf er heus wel achter aan zitten.en anders kijk ik of mn nieuwste werkgever iets kan doen aan de wachttijd.

(behoorlijk grote zorginstelling)

uit eindelijk zijn zij ook de dupe.ik ben nog steeds niet inzetbaar.
quote:snjokorn schreef op 21 februari 2010 @ 12:08:

[...]

Je moet wel eerst aangeven dát je wilt stemmen. Heb ik nu dus gedaan en dan gaat alles vanzelf...Nooit geweten hoe dat werkt in het buitenland Snjookje. Maar nu begrijp ik dat je eerst moet aangeven dat je wilt stemmen. Hier krijg je gewoon een stemkaart in de bus en daarna kies je of je wilt of niet. Maar in het buitenland is het natuurlijk begrijpelijker dat je eerst aangeeft of je wilt stemmen, dan kunnen ze wat regelen om op de ambassade (denk ik) een moment te creëren dat je kunt stemmen
quote:steph schreef op 21 februari 2010 @ 13:24:

Ga nu Lief wakker maken, nachtdienst gehad en nu twee dagen vrij (weinig farmen vrees ik).Erg saai ben ik he. Ik heb het over facebook, daarin kun je de taal aanpassen. Ik had als taal Nederlands. (farmville zelf kun je dus niet aanpassen qua taal) maar ik heb dus nu facebook op piraten engels staan. Erg saai maar vooral wel grappig. Wilde jullie saaie meiden daarvan deelgenoot maken.
Saai hoor dat ze gewoon in Noorwegen geen schaatsen uitzenden. Want er schaatsen toch ook Noren mee?

Dez wat onzettend vervelend van je hoofd. Doe het maar rustig aan! Jammer dat je lang moet wachten op een scan, idd misschien kan je werkgever er wat in betekenen (en anders je ziektenkostenverzekering)

Ben wel blij dat het met ut ondje beter gaat. Lieve aai over dr bolletje
quote:Dushi74 schreef op 22 februari 2010 @ 20:03:

[...]

Nooit geweten hoe dat werkt in het buitenland Snjookje. Maar nu begrijp ik dat je eerst moet aangeven dat je wilt stemmen. Hier krijg je gewoon een stemkaart in de bus en daarna kies je of je wilt of niet. Maar in het buitenland is het natuurlijk begrijpelijker dat je eerst aangeeft of je wilt stemmen, dan kunnen ze wat regelen om op de ambassade (denk ik) een moment te creëren dat je kunt stemmenIk heb van het weekend een mailtje naar het consulaat gestuurd met de mededeling dat ik van mijn stemrecht gebruik wil maken. Als het goed is krijg ik het stembiljet thuis gestuurd met een heleboel poespas er omheen (saai officieel stuk papier) en een envelop om 't weer terug te sturen naar Den Haag volgens mij....
quote:Dushi74 schreef op 22 februari 2010 @ 20:09:

Saai hoor dat ze gewoon in Noorwegen geen schaatsen uitzenden. Want er schaatsen toch ook Noren mee?

Dez wat onzettend vervelend van je hoofd. Doe het maar rustig aan! Jammer dat je lang moet wachten op een scan, idd misschien kan je werkgever er wat in betekenen (en anders je ziektenkostenverzekering)

Ben wel blij dat het met ut ondje beter gaat. Lieve aai over dr bolletje

Abusu woont saai in Noorwegen, ik zit in IJsjesland en er skien alleen ijsjeslanders mee... Curling laten ze hier wel heel uitgebreid zien!!!

Dez: big
Curling is zo niet saai Snjokorn. Echt geen bal aan.

Vanavond gelukkig de 10km mannen saai schaatsen.....

Lief is nu werken, kan ik gaan farmen en vanmiddag oogsten. Zo saaaaai.

Voor iedereen een
Dushi, ik mag niet bemesten bij je. Gisteren ook al niet, dat spul is op.
eindelijk...ik stond vanmorgen op zonder hoofdpijn!!! yeeaahhh.

nu nog steeds geen last,wel vermoeide ogen.had wat bezoek hierzo.

nu ga ik vanavond lekker rustig aan doen.eindelijk gaat het de betere kant op.ben zooo blij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven