Maxicosi Rodi
maandag 22 februari 2010 om 12:21
Wat is het verschil tussen de Maxicosi Rodi SPS en de Rodi XR?
Ik kan op de site wel wat visuele verschillen zien, en er is ook best een aanzienlijk prijsverschil, maar is er verschil in veiligheid en kwaliteit?
In de laatste test van de ANWB wordt maar 1 vd 2 getest voor zover ik kon zien...
Hebben jullie tips?
groet!
Emma
Ik kan op de site wel wat visuele verschillen zien, en er is ook best een aanzienlijk prijsverschil, maar is er verschil in veiligheid en kwaliteit?
In de laatste test van de ANWB wordt maar 1 vd 2 getest voor zover ik kon zien...
Hebben jullie tips?
groet!
Emma
maandag 22 februari 2010 om 12:48
Hoi Emma,
Ik heb dezelfde vraag en lees geinteresseerd mee!
De XR vind ik er comfortabeler uitzien, maar of dat ook zo is?
En weet iemand antwoord op de volgend vraag:
Vrienden van ons hebben net een stoel gekocht van Romer. Maar ik zag dat die stoel helemaal niet vast staat. Dus als er geen kindje inzit, staat zo'n stoel los op de achterbank. Is dat bij Maxicosi ook zo? Dat lijkt me best onveilig.
Ik heb dezelfde vraag en lees geinteresseerd mee!
De XR vind ik er comfortabeler uitzien, maar of dat ook zo is?
En weet iemand antwoord op de volgend vraag:
Vrienden van ons hebben net een stoel gekocht van Romer. Maar ik zag dat die stoel helemaal niet vast staat. Dus als er geen kindje inzit, staat zo'n stoel los op de achterbank. Is dat bij Maxicosi ook zo? Dat lijkt me best onveilig.
maandag 22 februari 2010 om 12:51
maandag 22 februari 2010 om 13:31
quote:reizigster2004 schreef op 22 februari 2010 @ 13:16:
Ik heb net vorige week een Rodi XR gekocht. Die kan een beetje schuiner (dat heet dan slaapstand), en dat was voor ons doorslaggevend. Volgens mij zijn ze verder ongeveer even veilig.Heeft de XR ook zo'n gordelvoering als de SPS?
Ik heb net vorige week een Rodi XR gekocht. Die kan een beetje schuiner (dat heet dan slaapstand), en dat was voor ons doorslaggevend. Volgens mij zijn ze verder ongeveer even veilig.Heeft de XR ook zo'n gordelvoering als de SPS?
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin...