Maxicosi Rodi

22-02-2010 12:21 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is het verschil tussen de Maxicosi Rodi SPS en de Rodi XR?

Ik kan op de site wel wat visuele verschillen zien, en er is ook best een aanzienlijk prijsverschil, maar is er verschil in veiligheid en kwaliteit?

In de laatste test van de ANWB wordt maar 1 vd 2 getest voor zover ik kon zien...

Hebben jullie tips?

groet!

Emma
Hoi Emma,

Ik heb dezelfde vraag en lees geinteresseerd mee!

De XR vind ik er comfortabeler uitzien, maar of dat ook zo is?

En weet iemand antwoord op de volgend vraag:

Vrienden van ons hebben net een stoel gekocht van Romer. Maar ik zag dat die stoel helemaal niet vast staat. Dus als er geen kindje inzit, staat zo'n stoel los op de achterbank. Is dat bij Maxicosi ook zo? Dat lijkt me best onveilig.
Zoals ik het lees op de site van MaxiCosi is bij de XR de ruggensteun verstelbaar van een zit- naar een ruststand.

Da's iig 1 verschil.
Je moet zelf toch altijd even kijken vind ik, even voelen hoe zacht ze zijn etc. Al die stoeltjes zijn wel goedgekeurd tegenwoordig anders mogen ze niet in de winkel liggen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik heb net vorige week een Rodi XR gekocht. Die kan een beetje schuiner (dat heet dan slaapstand), en dat was voor ons doorslaggevend. Volgens mij zijn ze verder ongeveer even veilig.
..
quote:reizigster2004 schreef op 22 februari 2010 @ 13:16:

Ik heb net vorige week een Rodi XR gekocht. Die kan een beetje schuiner (dat heet dan slaapstand), en dat was voor ons doorslaggevend. Volgens mij zijn ze verder ongeveer even veilig.Heeft de XR ook zo'n gordelvoering als de SPS?
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
dank voor de reacties! nog meer ervaringen/tips voor nadine wellicht?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven