3000+ topic deel 35!!

20-02-2010 12:35 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren


Deel 35 alweer! Onvoorstelbaar dat er in 5 maanden tijd 34 delen zijn volgekletst. 34 delen zijn meer dan 100.000 postings!!



Iedereen weer veel plezier met dit nieuwe deel!





Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!



1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!



Eén waarschuwing voor nieuwe meeschrijvers:

LET OP, VERSLAVEND TOPIC!
Alle reacties Link kopieren
allemaal!





BAM en Zus, van een oude box kun je ook traphekjes maken.



Zuur zeg al die regels, lijkt mij ook heel erg vervelend.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Zo hé, stil hier!



Heb ukkie ook weggebracht Peet heeft vrij tot donderdagochtend



Daarnet een gesprek gehad bij GGZinstelling over autistje en begeleiding enzo.

Ging zowaar goed!

De persoon die rechtstreeks begeleiding aan zoon geeft is Top!

Pfft hele opluchting.

Heb diedommedoos andere dame, duidelijk gemaakt waar ik sta, en dat ik geen begeldeiding van haar wens te krijgen.



Maar dat ze van harte welkom is om bij mij hulp en begeleiding te krijgen als ze tegen problemen aanloopt met haar eigen autistje.

(geintje!)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Stratego!
Alle reacties Link kopieren
hey Peet.



Als ik het goed gelezen heb, ben je nu dik tevreden over de begeleiding.



Mooi!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Ga mezelf verwennen met de overgebleven pannenkoek van gister en een kop koffie.

Heb ik wel verdiend na zo'n buitengewoon constructieve houding bij "mijn vriendinnen van de GGZ instelling" !
Alle reacties Link kopieren
Je hebt het goed gelezen Stratego!

Ik denk dat zoon wel klikt met de dame die hem gaat behandelen.

(En het klikt niet zo makkelijk met hem hoor )

Die andere dame ga ik niet meer tegenkomen, ze coördineert de boel maar zondr mij!
Alle reacties Link kopieren
Hekjes moeten keurmerk hebben Straat...........:-(



Ik heb twee van die verwijderbare hekjes en 1 vaste van bijna 100,- maar die is tenminste geen sta in de weg.

Dat is die witte stoffen en die is tenminste voor alle trapgaten tot 130.
Alle reacties Link kopieren
klinkt goed Peet! Ga je behalve woensdag nog meer leuke dingen doen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ga maar eens even bijlezen op andere topics en het moderator gedoe.



Maar niet zonder iedereen een marco'tje toe te zwaaien.



En een speciale voor mijn lieve Freakje!!
Alle reacties Link kopieren
Eet smakelijk Peet, het zal wel een enorme opluchting voor je zijn.

Mijn dochter is ongeveer vier jaar geleden getest en ik kreeg laatst zomaar een telefoontje van degene die haar heeft onderzocht, zo aardig, gewoon om te vragen hoe het allemaal ging





Zus, óók dat nog, moeten het Nederlandse traphekjes zijn? Anders kun je misschien via Internet Duitse of Belgische bestellen (mogelijk goedkoper)?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
euh, forummen? Rosanna?!



Moet ff checken of mijn salaris er al is, dan miscch even winkelen.

Van alles regelen en uitzoeken.

En vooral; op deze aarde aanwezig zijn zonder te hoeven denken met en voor anderen.
Alle reacties Link kopieren
Marcootje voor Peet en een

Borsatootje voor wie er zin in heeft
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Wat lief Stratego! Dát zijn de goeden!

(En gaat het goed met je dochter?)



Ik heb vanmo even verteld (heel vriendelijk hoor) dat het voorwaarde nr1 is om als het kinderen betreft de moeder "mee" te krijgen.

Niks investeren in van alles en nog wat, gewoon de moeder wat respect en waardering geven.

Ze leek het te snappen.
Alle reacties Link kopieren
ga even bijlezen, tot straks

en hup nog een marco'tje
Alle reacties Link kopieren
Net bij de tandarts voor consultgesprek geweest omdat ik facings op mijn onderste tanden wilde stap ik de deur uit met een verwijzing naar de orthodontist voor evt. een beugel



Ja dat was niet de bedoeling
Alle reacties Link kopieren
Iry



heb je al gebeld naar die tandarts?

Hellup, straks krijg je een buitenboorbeugel als je niet op tijd bent, hahahaha, lullig voor mensen zoiets, die geen "nee"durven zeggen...



Dag Peet, tot de volgende keer
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Nee, we hebben uitvoerig alle optie's besproken.

En ik ben voor de snel klaar meteen resultaat methode.

De tandarts gaat voor de beste optie met behoud van de tanden.

Vandaar dat ik met de brief de deur uit ging.



Ik ga daar voor een consult dan maar, wie weet is het ook een peuleschilletje van een paar maanden??

En dan bleken? (al ben ik daar niet zo'n voorstander van)



Maar kan ten alle tijden ook gewoon voor de facings kiezen als ik wil, het zijn mijn tanden natuurlijk, maarja het is niet zijn beste advies.

En ik zat daar met een pruillipje.... nouhou...
Alle reacties Link kopieren
Zijn die facings bedoelt om een spleetje tussen de tanden op te vullen?

Dan ben ik ook wel heel erg benieuwd....
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Nee, om een klein beetje scheefstand te corrigeren, en ik mis een kies, maar doordat deze al buiten mijn boog stond zeg maar is dat maar een hele kleine ruimte die vrij is. Te klein voor een brug ertussen, maar te groot om op te vullen.

Als zie je dat niet , zit niet in het gezichtsveld zeg maar.



Een klein spleetje kan best opgevuld worden, hebben ze bij mijn dochter bij haar voortanden gedaan en is heel mooi geworden, Zie je niets van.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor een keurmerk moet dat zijn zus?

Ik heb nog een ikea hekje in de schuur staan
Alle reacties Link kopieren
Maar ze zijn vast wel heel erg duur die facings..



ik heb zelf enorme pech gehad met mijn gebit, tanden die nooit zijn doorgekomen (waren er eenvoudig niet) beugel om toch nog alles netjes bij elkaar te duwen. Tijdens de zwangerschap heftige nierproblemen en véél antibiotica moeten slikken wat een nadelig effect heeft gehad op mijn wortelpunten van kiezen die al eens ontzenuwd waren...
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Heb ff zitten lezen op de mod topics, maar vind het wel best allemaal hoor.

Komt wel goed, ze hebben mij niet nodig bij het geneuzel
Alle reacties Link kopieren
Oeh, da's een hoop ellende voor 1 mond Stratego!

Heb je ook veel klachten?
Alle reacties Link kopieren
eventueel second opinion vragen Iry, is best ingrijpende beslissing een beugel
Alle reacties Link kopieren
Echt veel klachten heb ik nu niet meer, behalve dan dat ik bijna wel kan huilen wanneer ik foto's van mezelf zie waarop ik lach en alles er nog mooi uit ziet....



Na de zwangerschap heb ik wel bijna wekelijks in de stoel gezeten bij de tandarts voor wortelkanaalbehandelingen, de een na de ander.





Maar ja, er zijn ergere dingen in het leven
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven