3000+ topic deel 35!!
zaterdag 20 februari 2010 om 12:35
Deel 35 alweer! Onvoorstelbaar dat er in 5 maanden tijd 34 delen zijn volgekletst. 34 delen zijn meer dan 100.000 postings!!
Iedereen weer veel plezier met dit nieuwe deel!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
Eén waarschuwing voor nieuwe meeschrijvers:
LET OP, VERSLAVEND TOPIC!
maandag 22 februari 2010 om 14:00
Zo hé, stil hier!
Heb ukkie ook weggebracht Peet heeft vrij tot donderdagochtend
Daarnet een gesprek gehad bij GGZinstelling over autistje en begeleiding enzo.
Ging zowaar goed!
De persoon die rechtstreeks begeleiding aan zoon geeft is Top!
Pfft hele opluchting.
Heb diedommedoos andere dame, duidelijk gemaakt waar ik sta, en dat ik geen begeldeiding van haar wens te krijgen.
Maar dat ze van harte welkom is om bij mij hulp en begeleiding te krijgen als ze tegen problemen aanloopt met haar eigen autistje.
(geintje!)
Heb ukkie ook weggebracht Peet heeft vrij tot donderdagochtend
Daarnet een gesprek gehad bij GGZinstelling over autistje en begeleiding enzo.
Ging zowaar goed!
De persoon die rechtstreeks begeleiding aan zoon geeft is Top!
Pfft hele opluchting.
Heb diedommedoos andere dame, duidelijk gemaakt waar ik sta, en dat ik geen begeldeiding van haar wens te krijgen.
Maar dat ze van harte welkom is om bij mij hulp en begeleiding te krijgen als ze tegen problemen aanloopt met haar eigen autistje.
(geintje!)
maandag 22 februari 2010 om 14:09
Eet smakelijk Peet, het zal wel een enorme opluchting voor je zijn.
Mijn dochter is ongeveer vier jaar geleden getest en ik kreeg laatst zomaar een telefoontje van degene die haar heeft onderzocht, zo aardig, gewoon om te vragen hoe het allemaal ging
Zus, óók dat nog, moeten het Nederlandse traphekjes zijn? Anders kun je misschien via Internet Duitse of Belgische bestellen (mogelijk goedkoper)?
Mijn dochter is ongeveer vier jaar geleden getest en ik kreeg laatst zomaar een telefoontje van degene die haar heeft onderzocht, zo aardig, gewoon om te vragen hoe het allemaal ging
Zus, óók dat nog, moeten het Nederlandse traphekjes zijn? Anders kun je misschien via Internet Duitse of Belgische bestellen (mogelijk goedkoper)?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
maandag 22 februari 2010 om 14:12
Wat lief Stratego! Dát zijn de goeden!
(En gaat het goed met je dochter?)
Ik heb vanmo even verteld (heel vriendelijk hoor) dat het voorwaarde nr1 is om als het kinderen betreft de moeder "mee" te krijgen.
Niks investeren in van alles en nog wat, gewoon de moeder wat respect en waardering geven.
Ze leek het te snappen.
(En gaat het goed met je dochter?)
Ik heb vanmo even verteld (heel vriendelijk hoor) dat het voorwaarde nr1 is om als het kinderen betreft de moeder "mee" te krijgen.
Niks investeren in van alles en nog wat, gewoon de moeder wat respect en waardering geven.
Ze leek het te snappen.
maandag 22 februari 2010 om 14:18
maandag 22 februari 2010 om 14:24
Nee, we hebben uitvoerig alle optie's besproken.
En ik ben voor de snel klaar meteen resultaat methode.
De tandarts gaat voor de beste optie met behoud van de tanden.
Vandaar dat ik met de brief de deur uit ging.
Ik ga daar voor een consult dan maar, wie weet is het ook een peuleschilletje van een paar maanden??
En dan bleken? (al ben ik daar niet zo'n voorstander van)
Maar kan ten alle tijden ook gewoon voor de facings kiezen als ik wil, het zijn mijn tanden natuurlijk, maarja het is niet zijn beste advies.
En ik zat daar met een pruillipje.... nouhou...
En ik ben voor de snel klaar meteen resultaat methode.
De tandarts gaat voor de beste optie met behoud van de tanden.
Vandaar dat ik met de brief de deur uit ging.
Ik ga daar voor een consult dan maar, wie weet is het ook een peuleschilletje van een paar maanden??
En dan bleken? (al ben ik daar niet zo'n voorstander van)
Maar kan ten alle tijden ook gewoon voor de facings kiezen als ik wil, het zijn mijn tanden natuurlijk, maarja het is niet zijn beste advies.
En ik zat daar met een pruillipje.... nouhou...
maandag 22 februari 2010 om 14:36
Nee, om een klein beetje scheefstand te corrigeren, en ik mis een kies, maar doordat deze al buiten mijn boog stond zeg maar is dat maar een hele kleine ruimte die vrij is. Te klein voor een brug ertussen, maar te groot om op te vullen.
Als zie je dat niet , zit niet in het gezichtsveld zeg maar.
Een klein spleetje kan best opgevuld worden, hebben ze bij mijn dochter bij haar voortanden gedaan en is heel mooi geworden, Zie je niets van.
Als zie je dat niet , zit niet in het gezichtsveld zeg maar.
Een klein spleetje kan best opgevuld worden, hebben ze bij mijn dochter bij haar voortanden gedaan en is heel mooi geworden, Zie je niets van.
maandag 22 februari 2010 om 14:48
Maar ze zijn vast wel heel erg duur die facings..
ik heb zelf enorme pech gehad met mijn gebit, tanden die nooit zijn doorgekomen (waren er eenvoudig niet) beugel om toch nog alles netjes bij elkaar te duwen. Tijdens de zwangerschap heftige nierproblemen en véél antibiotica moeten slikken wat een nadelig effect heeft gehad op mijn wortelpunten van kiezen die al eens ontzenuwd waren...
ik heb zelf enorme pech gehad met mijn gebit, tanden die nooit zijn doorgekomen (waren er eenvoudig niet) beugel om toch nog alles netjes bij elkaar te duwen. Tijdens de zwangerschap heftige nierproblemen en véél antibiotica moeten slikken wat een nadelig effect heeft gehad op mijn wortelpunten van kiezen die al eens ontzenuwd waren...
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
maandag 22 februari 2010 om 14:55
Echt veel klachten heb ik nu niet meer, behalve dan dat ik bijna wel kan huilen wanneer ik foto's van mezelf zie waarop ik lach en alles er nog mooi uit ziet....
Na de zwangerschap heb ik wel bijna wekelijks in de stoel gezeten bij de tandarts voor wortelkanaalbehandelingen, de een na de ander.
Maar ja, er zijn ergere dingen in het leven
Na de zwangerschap heb ik wel bijna wekelijks in de stoel gezeten bij de tandarts voor wortelkanaalbehandelingen, de een na de ander.
Maar ja, er zijn ergere dingen in het leven
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.