Mode & Beauty alle pijlers

Lush!

24-03-2007 22:01 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?

Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
Dank je Kaatje_85!
Hier ook zo, bestel altijd zoveel dat het wel met DHL moet

Er is 1x iets misgegaagn met DHL, heeft het pakje erg lang bij de douane in de UK gestaan, over en weer gemaild met Lush, tot ik bericht kreeg dat het pakje teruggestuurd was naar Lush UK.

Lush heeft het opnieuw verzonden, en binnen 5 dagen had ik het thuis.
Ik heb 3x nu bij Lush Uk besteld en via RM laten bezorgen en geen problemen gehad.
quote:xxxpluis schreef op 26 januari 2010 @ 19:07:

iemand intresse in godiva/karma koba/fever?

had me helemaal verheugd op mijn eerste lushbestelling maar deze 3 vond ik nogal tegenvallen...

allemaal nog in onaangebroken verpakking!

ruilen tegen zoet ruikenden lush dingetjes? of anders gewoon overkopen, dan zijn de verzendkosten voor mij.

vind het zo zonde als het onaangebroken blijft liggen...Hoi, ik heb een aantal bruisballen (maar geen bad) en een stuk "angel delight" Die is lekker zoet. Ruilen?
ach, ik lees net dat je het al weggedaan hebt.

Wil iemand anders hier misschien bruisballen en angel delight ruilen tegen iets anders?
quote:Toadette schreef op 27 januari 2010 @ 08:45:

Hi Pluis, heb je de Goddiva shampoo bar te ruil?die zou ik wel willen ruilen tegen Honey I Washed The Kids, dat is weer niet mijn geurtje! Ken Goddiva ook niet, maar wil deze wel graag proberen. Van de Hiwtk-zeep heb ik met een mes een stukje afgesneden, voor de rest nog in de originele verpakking! Laat maar weten of deze ruil iets voor je is.Dat is dus wel heeeerlijk mijn geur. Jij interesse in Angel Delight?
Ik heb ondertussen mijn pakje ook binnen. Jamer dat één bruisbal in stukjes aankwam.

Ik vroeg om een proefje van de Aqua Marine, die heb ik ook gekregen. Verder drie bruisballen waarvan alleen nog fox in the flowers gebruikt. Ik vraag me wel af of er naast de natuurlijke dingen, ook niet een hoop chemisch spul inzit, want zo'n bal bruis heel snel weg. Ik denk dat ik volgende keer maar eens zo'n badmelt ga gebruiken, die zijn volgens mij toch minder chemisch.

Verder twee shampoobars die ik allebei erg fijn vind ( seanik en squeeze green).
Hoei, heb net mijn eerste bestelling geplaatst. Hoe lang moet ik nu wachten? Heb het met RM besteld.

Een heel pakket met veel te veel zeepjes om in een jaar op te maken denk ik, kon maar moeilijk kiezen
meestal een weekje voordat het binnen is met RM.
haha, je bent een echte fan en houdt het topic onder handbereik? Dank voor je snelle antwoord!

Gelukkig heb ik volgende week vakantie, wordt het tenminste niet drie dagen achter elkaar door de postbode aangeboden terwijl ik er niet ben!
Hier wordt het (als het met RM verzonden is) door SelektVracht aangeboden, maar misschien dat het bij jou anders is? Want als je niet thuis bent, komt SV nog maar 1 keer en anders gaat het retour naar Engeland....fijn.....
Ik heb 'Honey I Washed the Kids'-zeep gekocht en ligt al bijna 4 maanden in de badkamer. Toch geen succes voor mij. Ik vond het niet lekker ruiken en het droogt mijn huid uit.
It\'s meant to be just believe....
Hier iemand die Lush niet kent, het nog nooit heeft gebruikt, maar wel razend nieuwsgierig is n.a.v. dit topic!

Een paar vragen alvorens ik me in de feestvreugde stort:

- Jullie bestellen in Engeland. Wat is de reden?

- Bevatten de produkten veel chemische bestanddelen? Ik heb een gevoelige huid en een aantal allergieen.

- Ik lees dat de produkten ook fijn zijn om gewoon ergens neer te zetten... omdat het zo geweldig ruikt. Dan hebben jullie het over blokken zeep? Welke raden jullie aan? Ik hou van patchouli of sandalwood achtige geuren.

Bedankt!
Ohhh, terug naar Engeland? Ik baal al als ik het van het postkantoor moet halen en er weer es een weekend tussen zit

In Engeland is het een stuk goedkoper Bergje65. Helemaal met de lage prijs van de euro! Scheelde mij bijna 25 euro op mijn bestelling.

Alhoewel: niet echt want dat geld heb ik meteen weer omgezet in nog meer spulletjes

En volgens mij komt er geen enkel chemisch middel aan te pas.
Bregje.. als je een bad hebt dan moet je de bbs (bath bubble slice) gaan proberen. Heerlijk schuimend bad krijg je dan.
hier nog een lushfan!

ik heb tot nu toe gekocht:

fles yummy yummy yummy, honey i washed the kids, rockstar, snowcake, imperialis creme, maubar?(masagebar)fresh farmacy, heavanilli?, sympathy for the skin, coco & almond shower smoothie.

ik heb nog geen bad maar over een maandje wel...dan ga ik me echt storten op alle bruiseltjes van lush...kan niet wachten!
*Lush fan meldt zich*

Ik ga over vier weken naar de UK en zag op de site van Lush (en ook bij Body Shop, andere favoriet) dat de prijzen daar aanzienlijk lager zijn. Hanteren ze in de winkels daar echt dezelfde prijzen als die ik online zie?

Dat scheelt ongeveer 40 procent! *zet grote ogen op*
Yep, dat is ook de reden waarom de meeste mensen rechtstreeks uit de UK bestellen.
Kreeg mijn pakketje gister binnen. Héééérlijk, mijn hele huis ruikt naar Godiva

Er zit niets tussen dat tegenvalt, vooral de dreamcream en skindrink zijn geweldig. Heb nu echt zo'n glimmend gezond gezichtje als die dames in de biodermal reclame
Hebben jullie hier ook ervaring met hoe Lush reageert op mail? Ik heb een mailtje gestuurd over beschimmelde BB Seaweed voor de houdbaarheidsdatum was verstreken (en die ik braaf in de koelkast heb bewaard), maar heb daar gewoon helemaal niets op gehoord.

Ben al tijden weg van Lushproducten, maar woon niet bij een winkel in de buurt, dus langsgaan met het potje zat er niet in (niet voor de houdbaarheidsdatum wel verstreken was in elk geval). In de winkel zijn ze doorgaans heel behulpzaam, dus ik vind het raar dat ik nu op een mail helemaal niets hoor. Naast dat ik het raar vind dat het product gewoon beschimmeld in mijn koelkast stond...
Kwam die uit de UK? Want verse gezichtsmaskers worden normaliter niet verzonden naar NL juist omdat die altijd gekoeld bewaard moeten worden. Soms maken ze weleens een foutje en krijg je het masker wel, maar dan heeft het dus minstens 2 dagen niet gekoeld gestaan.

Als het de NL mailorder is zou ik nogmaals even mailen.
Kaatje, gewoon gekocht in NL winkel, maar niet in mijn buurt, dus vandaar dat ik had gemaild.. Meisje in winekl zei dat het bij thuiskomst in de koelkast moest, heb ik gedaan. Soms luister ik zelfs.
Even mailen, zou ik tenminste doen. En het verhaal uitleggen dat je dus niet bij de desbetreffende winkel terug bent gegaan aangezien je te ver weg woont. En een foto van de beschimmelde toelie en een foto van de sticker met houdbaarheidsdatum meesturen.
Thanks voor de tip! Digicamera is stuk, ga eens proberen met telefoon en snoertjes...

Ik was te vroeg, kreeg net een mail dat ze een nieuw maskertje gaan opsturen. Ik ben benieuwd!
anoniem_22149 wijzigde dit bericht op 19-02-2010 10:42
Reden: te vroeg gepiept
% gewijzigd
Dat is netjes van ze, Fozzie!

Na een maandje heb ik al mijn bestelde Lush producten geprobeerd.

De bruisballen vond ik wel oke, maar die zou ik niet zo snel weer bestellen, vind het best prijzig voor 1 badje!

Ik ben echt helemaal dol op de dreamcream, angles on bare skin, porridge, angles delight en snowcake.

De honey I washed the kids en de coco lotion weer wat minder, maar die ga ik proberen te ruilen zodra mijn forum account is geactiveerd.
Stay with me, let\'s just breathe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven