wil gewoon even mijn ei kwijt
maandag 22 februari 2010 om 13:58
Ik weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen.......hoe kan ik nou de juiste zinnen vinden om te melden wat ik te melden heb.
Laat ik beginnen met te vertellen dat ik getrouwd ben, 2 kindjes heb en eigelijk best happy ben zo in mijn relatie. Ik wil die relatie ook niet kwijt en ben niet op zoek naar iets anders.
Maar er is nu opeens een vrouw in mijn leven gekomen waar ik opeens verliefd op ben. Ik denk de hele dag aan haar maar weet ook dat dit waarschijnlijk een zeer onmogelijk iets is.
Ik merk alleen dat ik er wel wat verward van raak want het brengt allemaal onduidelijke gevoelens met zich mee.
Ik vroeg me af of er wel eens meer mensen zijn die zo iets hebben gemaakt en hoe die omgingen met al die verwarrende gevoelend
Laat ik beginnen met te vertellen dat ik getrouwd ben, 2 kindjes heb en eigelijk best happy ben zo in mijn relatie. Ik wil die relatie ook niet kwijt en ben niet op zoek naar iets anders.
Maar er is nu opeens een vrouw in mijn leven gekomen waar ik opeens verliefd op ben. Ik denk de hele dag aan haar maar weet ook dat dit waarschijnlijk een zeer onmogelijk iets is.
Ik merk alleen dat ik er wel wat verward van raak want het brengt allemaal onduidelijke gevoelens met zich mee.
Ik vroeg me af of er wel eens meer mensen zijn die zo iets hebben gemaakt en hoe die omgingen met al die verwarrende gevoelend
maandag 22 februari 2010 om 16:33
ik ben zelf een vrouw inderdaad en nooit gedacht dat ik dat soort gevoelens zou kunnen hebben. Ik weet wel dat ik het gevoel heb van meer mensen te kunnen houden.
Tja en wat ik er mee ga doen ? Ik heb echt geen idee ?
Ze is een soort van "hulpverleenster" in ons gezin dus die verhouding geeft volgens mij ook geen ruimte er uberhaupt iets mee te doen. weet niet eens of zij een relatie heeft met iemand of wat dan ook en welke geaardheid ze heeft. Ach....geen enkele mogelijkheid dus maar toch droom ik er van dat ik bij haar ben enzo.
Raar allemaal !
Tja en wat ik er mee ga doen ? Ik heb echt geen idee ?
Ze is een soort van "hulpverleenster" in ons gezin dus die verhouding geeft volgens mij ook geen ruimte er uberhaupt iets mee te doen. weet niet eens of zij een relatie heeft met iemand of wat dan ook en welke geaardheid ze heeft. Ach....geen enkele mogelijkheid dus maar toch droom ik er van dat ik bij haar ben enzo.
Raar allemaal !
maandag 22 februari 2010 om 16:52
Natuurlijk kun je verliefd worden als je in een relatie zit en eigenlijk best "happy" bent. Ik kan me voorstellen dat het verwarrend is als je ontdekt ineens zulke gevoelens te hebben voor een vrouw terwijl je dacht zulke gevoelens alleen voor mannen te hebben.
Je hoeft natuurlijk niets met die gevoelens. Vooral het feit dat ze als hulpverleenster verbonden is aan he gezin maakt dat er sprake is van een "scheve relatie". Jij zit toch in een afhankelijke positie dan.
Het is aan jou of je je partner vertelt over deze gevoelens. Grote kans is dat als je deze hebt uitgesproken ze in heftigheid afnemen.
Je hoeft natuurlijk niets met die gevoelens. Vooral het feit dat ze als hulpverleenster verbonden is aan he gezin maakt dat er sprake is van een "scheve relatie". Jij zit toch in een afhankelijke positie dan.
Het is aan jou of je je partner vertelt over deze gevoelens. Grote kans is dat als je deze hebt uitgesproken ze in heftigheid afnemen.
maandag 22 februari 2010 om 16:59
nou ja ze is er voor onze zoon vandaar maar een iets scheve relatie zal het zeker zijn en ik kijk wellicht daardoor nu ook door een gekleurde bril.
Wil het ook gewoon van me af zetten maar merk dat ik dat al een tijdje probeer maar het luktniet.
Ach misschien moet ik het bij dromen laten dat zou goed kunnen.
Maar in je droom mag je toch ook wel dromen...dat de droom uit gaat komen en dat ik toch in haar armen zal belanden
(pfffff het klinkt allemaal nog erg raar om op te schijven )
Wil het ook gewoon van me af zetten maar merk dat ik dat al een tijdje probeer maar het luktniet.
Ach misschien moet ik het bij dromen laten dat zou goed kunnen.
Maar in je droom mag je toch ook wel dromen...dat de droom uit gaat komen en dat ik toch in haar armen zal belanden
(pfffff het klinkt allemaal nog erg raar om op te schijven )
maandag 22 februari 2010 om 17:11
maandag 22 februari 2010 om 17:11
Brown eyes, wat is dat nu voor een onzin?! Omdat je plots ontdekt ook gevoelens te kunnen hebben voor iemand van je eigen geslacht zit er een steekje los???
Verliefd worden op een ander in een relatie komt heel veel voor en ineens op een vrouw gebeurt ook vaker. Het gaat er gewoon om of je er echt iets mee wilt. Zijn die gevoelens zo sterk dat je je eigen gezin ervoor zou willen verlaten?
Zo niet, dromen mag hoor en verder gewoon goed veel energie in je eigen relatie steken.
Verliefd worden op een ander in een relatie komt heel veel voor en ineens op een vrouw gebeurt ook vaker. Het gaat er gewoon om of je er echt iets mee wilt. Zijn die gevoelens zo sterk dat je je eigen gezin ervoor zou willen verlaten?
Zo niet, dromen mag hoor en verder gewoon goed veel energie in je eigen relatie steken.
maandag 22 februari 2010 om 17:13
nee ik geloof niet dat ik mijn relatie er voor op zou willen geven...nee droom nu dat het er alle twee mag en kan zijn maar goed dat is waarschijnlijk te naief en te veel willen etc maar goed ik probeer alleen eerlijk te verwoorden wat ik denk en voel
en ach een prettig steekje is er wel met me mis hoor
en ach een prettig steekje is er wel met me mis hoor
maandag 22 februari 2010 om 17:15
maandag 22 februari 2010 om 17:15
quote:Brown_Eyes schreef op 22 februari 2010 @ 17:03:
Wat de inhoud betreft denk ik (met alle respect) dat er steekje los zit. Je bent toch geen lesbische opeens. Hoogstwaarschijnlijk zit gewoon de sleur erin en is zij toevallig in de buurt. Zou het niet serieus nemen.
Je zou ze de kost eens moeten geven hoeveel vrouwen dit overkomt.
Daar is allemaal een steekje aan los?
Aan TO:
Er zit helemaal geen steekje aan je los hoor.
Je bent in de war omdat dit soort gevoelens nieuw voor je zijn. Kun je er met je man over praten?
Wat de inhoud betreft denk ik (met alle respect) dat er steekje los zit. Je bent toch geen lesbische opeens. Hoogstwaarschijnlijk zit gewoon de sleur erin en is zij toevallig in de buurt. Zou het niet serieus nemen.
Je zou ze de kost eens moeten geven hoeveel vrouwen dit overkomt.
Daar is allemaal een steekje aan los?
Aan TO:
Er zit helemaal geen steekje aan je los hoor.
Je bent in de war omdat dit soort gevoelens nieuw voor je zijn. Kun je er met je man over praten?
maandag 22 februari 2010 om 17:17
Tja, misschien zou je het met je man kunnen bespreken?
Er zijn mannen die er geen probleem mee hebben dat hun vrouw er ook nog een (sex) relatie naast heeft met een vrouw.
Al vrees ik dat velen hiermee instemmen in de hoop dat er een MVV trio zal volgen.
Ach en weer vlinders in je buik kan toch ook gewoon een lekker gevoel zijn?
Prettig gestoord is helemaal okay hoor maar ik had moeite met de veroordelende post van BE.
Er zijn mannen die er geen probleem mee hebben dat hun vrouw er ook nog een (sex) relatie naast heeft met een vrouw.
Al vrees ik dat velen hiermee instemmen in de hoop dat er een MVV trio zal volgen.
Ach en weer vlinders in je buik kan toch ook gewoon een lekker gevoel zijn?
Prettig gestoord is helemaal okay hoor maar ik had moeite met de veroordelende post van BE.
maandag 22 februari 2010 om 17:18
oh geen steekje aan me los.....ach ik weet het zelf eigenlijk niet meer.....
met mijn man er nog niet over gehad omdat ik eerst voor mezelf duidelijk wil hebben wat er aan de hand is maar ....ik weet zeker dat ik het uberhaupt wel met hem zou kunnen bespreken. Ik weet zelfs dat hij me ruimte zou geven mocht er iets zijn ofzo want hij houdt zo veel van me (ja hij is gestoord) dat hij me alle ruimte wil geven die nodig is. Weet niet hoe maar....weet dit gewoon.
Maar goed bespreken daar vind ik het nu nog te vroeg voor geloof ik
met mijn man er nog niet over gehad omdat ik eerst voor mezelf duidelijk wil hebben wat er aan de hand is maar ....ik weet zeker dat ik het uberhaupt wel met hem zou kunnen bespreken. Ik weet zelfs dat hij me ruimte zou geven mocht er iets zijn ofzo want hij houdt zo veel van me (ja hij is gestoord) dat hij me alle ruimte wil geven die nodig is. Weet niet hoe maar....weet dit gewoon.
Maar goed bespreken daar vind ik het nu nog te vroeg voor geloof ik
maandag 22 februari 2010 om 17:19