wil gewoon even mijn ei kwijt

22-02-2010 13:58 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen.......hoe kan ik nou de juiste zinnen vinden om te melden wat ik te melden heb.

Laat ik beginnen met te vertellen dat ik getrouwd ben, 2 kindjes heb en eigelijk best happy ben zo in mijn relatie. Ik wil die relatie ook niet kwijt en ben niet op zoek naar iets anders.

Maar er is nu opeens een vrouw in mijn leven gekomen waar ik opeens verliefd op ben. Ik denk de hele dag aan haar maar weet ook dat dit waarschijnlijk een zeer onmogelijk iets is.

Ik merk alleen dat ik er wel wat verward van raak want het brengt allemaal onduidelijke gevoelens met zich mee.

Ik vroeg me af of er wel eens meer mensen zijn die zo iets hebben gemaakt en hoe die omgingen met al die verwarrende gevoelend
of misschien wel handig als ze er zo achte komt ;)

nee ga eens kijken of ik hem kan verwijderen want....vind haar wel een viva type ;)
@ikbenroos, Ik kan je gevoel helemaal begrijpen. Heb nu 1,5 week geleden in een ander topic zelf geschreven dat ik deze gevoelens had voor een vrouw. Ik ben nu alleen en heb hiervoor nooit een relatie gehad met een vrouw, heb 2 kinderen dus dacht ook wordt ik nu gek?

Ik ben ondertussen tot de conclusie gekomen dat ik op mensen val en er geen stempel op wil zetten. Ik heb de vrouw in kwestie (in een erg dronken bui) bekend dat ik verliefd op haar was en er meteen bij gezegd maar ik weet dat je een relatie hebt en verwacht verder niets hiervan. Ze nam dit heel goed op en we hebben elkaar daarna nog gezien (ik wist wel dat ze lesbisch was, ze werkt achter de bar van een pottencafé) en veel plezier gehad. Ze gaf aan het fijn te vinden dat ik het had uitgesproken, maar ze blijft erg leuk....

Misschien kom ik nog een keer een lieve vrouw tegen waar ik vlinders voor voel, maar dit kan net ze goed (mogelijk nog eerder) een man zijn. Het gevoel van vlinders alleen al is al erg fijn.
ik vind die vlinders helemaal niet fijn, ik vind ze verwarrend, maken me onrustig en vaag.

Wel blij dat ik niet de enige ben met dit soort gevoelens. Jij bent dus niet getrouwd en hebt nu geen relatie begrijp ik ?

Wel gehad dus want er zijn 2 kinderen ? Zijn de kinderen nog erg jong of al wat ouder ?

Ga je nog iets doen om juist vrouwen te ontmoeten of wacht je gewoon af wat op je pad komt ?
Doe jezelf nou een groot plezier en praat er zo snel mogelijk met je man over.

Dan kun je naar aanleiding van zijn reactie altijd nog verdere stappen (of wat dan ook) ondernemen.
ja dat ga ik zeker doen eens kijken of ik hem vanavond op de praatstoel kan krijgen want hij kan het wel maar moet er wel het juiste moment voor zijn.

En denk niet dat er ooit echt stappe uit komen hoor maar droom er nu maar gewoon even over door....stom gevoel dat een loopje met me neemt ;)
Ik kijk wel wat er op mijn pad komt, gaf al aan dat ik op mensen val. Omdat ik geen relatie heb en ik daardoor in principe alle vrijheid heb sta ik ervoor open, maar binnen een relatie zou het voor mij een no go zijn.

Mijn kinderen zijn trouwens 8 en 9 jaar.

Als ik uit ga komen we wel altijd bij datzelfde pottencafé uit het is er gewoon gezellig en je kan jezelf zijn, hetero, bi, lesbisch maakt niet uit.
ben zelf nog nooit in zo'n cafe geweest en weet niet eens of er hier in de buurt zo een is. ben zowiezo niet echt een super uitgaans type al zou ik ook daar wel wat meer in willen onderzoeken.

Midlife crisis...hoe laat begint die ? ;)
Heb zelf wel eens het idee dat ik deze gevoelens nu toe heb gelaten omdat de relatie waar ik uit kom niet echt goed te noemen was. Heb nog steeds geen enkele man gezien die de moeite waard is.
hier is dat wel echt anders want de relatie is wel goed hier
Ik hoop voor je dat je man het allemaal trekt. Dat je verliefd wordt, daar kan je niet zoveel aan doen, maar dat je vervolgens gaat informeren hoe je gelijkgestemde vrouwen kan vinden, dat zou nog wel eens pijnlijk kunnen zijn voor hem, denk je ook niet?
nee denk het eigenlijk niet

misschien ook weer wat naief maar mijn man is vrij makkelijk in delen. Ik heb ooit al eens een soort van realtie naast diemet mijn man gehad (toen met een man) en mijn man had daar niet zo veel problemen mee omdat hij het me gunde, hij kreeg er ook weer wat voor terug en hij is dus heel ruim dekend en niet bezitterig of wat dan ook.

Dit alles wil niet zeggend at hij het helemaal niet moeilijk vindt of het zal stimuleren maar hij weet ook dat hoe harder hij mij ergens in remt hoe minder leuk ik dan ben zeg maar en dan is het zowiezo het einde van je relatie.

Hij weet ook dat ik echt vanhem houdt en ook bij hem zal blijven.

Maar de optie van een vrouw in mijn leven is eigenlijk nooit bij mij opgekomen en dus bij hem ook niet dus wellicht is dit weer anders.
m,m,m,m wat zou ik allemaal willen weten ? ;)
Oke, dus je man vindt het niet erg dat je er iemand bij hebt?

Ik denk trouwens dat de vrouw in kwestie niet op jouw avances zal ingaan. Dat lijkt me namelijk niet erg professioneel voor een hulpverleenster die met jullie zoon bezig is. Ik denk zelfs dat zoiets haar baan zou kunnen kosten.

Dan blijft de vraag natuurlijk, wil jij graag experimenteren met vrouwen of gaat het echt om de hulpverleenster?
nee dat zou zeker niet proffesioneel zijn dus alleen om die reden zou het al niet kunnen maar ik denk ook echt dat het zowiezo geen optie is. De hulpverleensters relatie is trouwens wel bijna ten einde dus dat is dan weer een voordeeltje;)

Ik weet voor mezelf eigenlijk ook niet goed of het u gaat om vrouwen in het algemeen of juist specifiek alleen om deze vrouw. dacht eerst het laatste maar weet dat nu niet zeker meer.

welke vragen zal ik aan haar gaan stellen ?
Dat ligt eraan wat je wil weten.
Ik zou niks vragen, maar goed, jij wil wat vragen.

Je zou kunnen vragen of ze op vrouwen valt; wat ze van jou vindt; of ze ooit met de moeder van een client iets zou beginnen (relationeel of seksueel); of ze dit al eerder heeft meegemaakt....etc etc.
nee denk dat ik dit te recht voor zijn raap vind op dit moment....eerst maar gewon eens uitvogelen wat voor persoon ze meer is dan ik nu al weet zeg maar.
Oke, dan vraag je naar haar lievelingsgerecht, welke hobbies ze heeft, of ze een relatie heeft, wat haar dromen zijn....etc etc.
ja hahahaah inderdaad dat soortvragen dan maar en wie weet kom ik iets meer te weten. Niet eens alleen met de achterliggende gedachte maar vind het ook gewoon een interessant persoon waar ik best meer over wil weten
Je wil haar dus beter leren kennen?Is het dan niet voor de hand liggend om te vragen of zij eventueel interesse heeft in een vriendschap? Vraag haar om een borrel met je te drinken, of een hapje met je te gaan eten. Dan kun je elkaar toch leren kennen?
pffff wat zou ik dat graag vragen !!!

weet niet of dat nu op dit moment gepast is hoor

heb ook weer geen zin verschrikkelijk op mijn snuffert te gaan

*lief trouwens dat je mee praat, mee denkt en me in mijn waarde laat !...........super dat zo'n forum bestaat !*
Hoe kan je nou op je snuffert gaan. Jij vindt haar interessant en wil haar beter leren kennen. Dat is ook voor haar toch een compliment.

In het ergste geval kan ze zeggen dat ze geen behoefte heeft aan een vriendschap. Is toch niet erg? Dan zeg je, oke jammer, en ga je weer door met je leven. Je vraagt haar niet ten huwelijk toch?
hihihih nee wat heerlijk dat je dat zo nuchter kan bekijken

ik heb zelf zo iets van misschien eerst even die hulpverleners relatie afronden zeg maar of moet ik nu gewoon de stoute schoenen aantrekken ?

ik denk nu eerst maar wat vragen stellen, laten zien dat ik echt interesse in haar als persoon heb en dan kan ik altijd zien hoe ze daar op reageert.

ik zou het liever nu vandaag nog van de daken schreeuwen....haar opzoeken...omhelsen en een dikke knuffel geven...........dromen, dromen, dromen
En? Heb je al iets geschreven?
hihihihihih ben er net mee bezig.....zoek de juiste manier en woorden maar denk dat ik iets heb gevonden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven