Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
12 Kilo?? Goed zeg!! Ze zag er vast weer super uit, mooie griet.
Nee,het was niet erg duur,onder de 200 euro maar dan moet je het wel zelf halen,in elkaar zetten en weer netjes terugbrengen.De tent was 8x4 meter,een behoorlijke afmeting maar het paste precies,ik heb het nauwkeurig gemeten.

Ze zijn er wel duurder hoor!

Morgen ben ik officieel jarig Jammer dat ik moet werken,eigenlijk had ik geruild maar ja,als ze ziek is..

Ik zal de kalender even bijwerken,we zijn Nikitah ook vergeten maar toen was ze toch op reis.

Ja,meuk was op tijd,zelfs te vroeg en goed warm,wat een uitvinding.
Was het dan wel warm te krijgen?

Aha, morgen. Jammer idd. Ga je trakteren?

Ik wacht op een pizza. Ben wel misselijk, maar moet toch wat.
Ja,ze zag er heel goed uit,zeker weten!

Iedereen trouwens hoor..behalve mn zwangere vriendin,zag er erg moe en een paar jaar ouder uit. Ze zijn ook maar kort geweest.

Balen voor Cha..maar goed dat er ergens contact is. Duimen voor betere tijden.

Ik trakteer samen met een collega die een week voor mij jarig is,ergens deze week.

Ik neem wel de overgebleven salade mee morgen.

Eetze,hopelijk gaat het goed!
quote:compu schreef op 21 februari 2010 @ 19:06:

Was het dan wel warm te krijgen? Ik heb het niet koud gehad,eerder heet,van deze had ik er 2:

Oja, dat zijn wel joekels. Dan kon je in zomertenue. Nog foto's van het feestje met onze bekenden?

Ik heb een hele pizza op.

Jaja, misselijk.
Ik heb net de foto's op de pc gezet,maar J is niet echt in die hoek geweest zo te zien...
Volgens mij ben ik ook pas gaan shoppen toen ik wist dat het een jongetje zou zijn. Heb je een voorgevoel? Ik denk een jongen

Leuk dat CV het naar zijn zin heeft.

Poesie zag er inderdaad erg goed uit! Poesie, heb je je haar nog durven wassen vandaag?

Met Arabella gaat het goed. Ze gaat in april een weekje naar Spanje en wil in de zomer naar Namibië.

Ik heb J niet gezien met een camera, dus ik denk dat hij ons gemist heeft.

Lekker, pizza! Wij hebben Turkse pizza op, broodje falafel en koftes (ja, ook laten bezorgen, erg lekker!).
Poesie's haar zat ook heel mooi idd,wat was het geheim Juultje?

J heeft van te voren foto's gemaakt en heel op het eind pas weer,lekker handig mnh

Ik ga zo een verdieping hoger,heb het restant wijn,op 1 glas na, op en morgen weer vroeg uit bed. Balen! Maar ja...
Zijn die turkse pizza's niet zo groot dat je erna nog kofta en falafel kan eten? Kan momenteel helaas niet tegen knof, dus ik eet dat soort dingen helemaal niet.

J/M zou ik niet weten. Er wordt van verschillende kanten gegokt, meisje heb ik ook al een paar keer gehoord.

Lekker ontevreden, maar ik denk dat ik het jammer vind als het geen meisje is en dat ik het jammer vind als het geen jongen is. Erg toch!

Zou wel handig zijn als we nu met de naam in de weer kunnen. Weet je nog die onrust die jij ervan had?

Luni, jammer van de foto's. Is de rest wel leuk?

Fijne dag morgen!!

Oja, wat was J. zijn kado?

Zo, grote reis voor Arabella zeg. Zal ze zich wel op verheugen.
Ze staan op H Compu!

Van J krijg ik een reis naar Ibiza,weet je nog?

Nu weg,echt moe!
Leuke foto's! Tent zat dus vast aan huis zie ik. Goed zeg.

Heerlijk die reis, heb je verdiend!

Trusten!
Luni, Poesie had 's ochtends 4 uur bij de kapper gezeten om permanent te laten zetten. Het schijnt dat je het daarna een paar dagen niet mag wassen omdat het dan gaat kroezen, maar Poesie was van plan het wel te gaan wassen

Haha, Compu, je wilt er dus van allebei eentje bij? Misschien hebben ze wel niet goed gekeken eerder en is het een tweeling Praat me er niet van, de naam kiezen, wat een drama zeg! Het uiteindelijke kiezen was ook helemaal niet leuk, we kregen er bijna ruzie om...

Turkse pizza is meer een soort gevulde tortilla, erg lekker.
Hoi hoi,

Feestje was dus geslaagd Luni, leuk leuk!!!

Zou meteen ff foto's kijken op H.

Wij zijn weer terug van weekend Zeeland en Breda. Was ook leuk.

Compu, best goed hoor, een hele pizza wegewerken terwijl je misselijk bent

Fijn dat CV het goed heeft. Hoe lang is hij weg?
Leuke foto's Luni, heel gesellie :-))) en t eten......water liep in mijn mond.

mokkie ook terug, heb je het leuk gehad?? ik heb op facebook gekeken maar ik snap niks van dat spel ik ga t nog uitvogelen,

Leuk Compu dat je CV via twitter kan volgen. Is twitter leuker dan hyves? Mist CG CV?

Hoe is t met JZ's ritme Juultje zo samen met JD. En hoe is t met zijn exceem?

Deze week hebben de kids voorjaarsvakantie, mijn surogaatkindje zoals EM Mirre haar zoon noemt :-)) slaapt vanavond bij ons. Gezellig. Het is deze week mijn oppasweek, daarom leek t me leuk dat hij hier ook mkaar blijft slapen :-))

Fijne avond nog, ik ga iig Bones kijken mijn favo-serie
Ik ben wel gaar nu hoor,vannacht ook niet echt lekker geslapen,veel last van mn rug dus steeds in zo'n halfslaap draaien enzo.Vanmorgen werd ik kletsnat van het zweten wakker,veel gedroomd ook.

Ik had gehoopt dat het een beetje rustige dag zou worden maar ik had het erg druk.Lufthanss staakt deze week en veel vluchten moesten omgeboekt..een vlucht van iemand die vanmorgen weg moest werd geannuleerd dus ook weer zoeken naar een alternatief.

Nog steeds geen gesprek met de opper gehad,hij schoof ook wat werkjes mijn kant op omdat ie het zelf te druk had Lekker ding is het!

Mijn collega's hebben vandaag de salade opgemaakt.
Vannacht een beetje beter geslapen, Luni?

Ik heb hier een zieke JD, buikgriep. Net bij de dokter geweest, maar ze moet het uitzieken, verder is er niet echt iets aan te doen. Hopelijk blijft het de rest van ons bespaard.
Ja,gelukkig wel. We zijn allebei een beetje verkouden dus het was lekker warm onder het dekbed
Ik heb het ook net gehad, wat een ellende zeg...

Beterschap voor haar en hopen dat ze jullie niet aansteekt!

Je valt er trouwens wel lekker van af, maar of ik daar nou veel aan heb..
Ik denk dat ik vorige week een lichte variant ervan heb gehad. Viel heel erg mee, maar JD heeft het nu al 4 dagen.

Afvallen lijkt me voor jou niet echt de bedoeling nee. Arabella hebben we trouwens zaterdag verrast met jouw blijde nieuws, die wist het nog niet

JD mag maandag gaan wennen op school! Oh, wat vind ik dat ineens spannend...
Dat is idd spannend, Juultje! Echt een fase die afgesloten wordt he.

Heeft ze ook al 4 dagen overgeven? Nee toch? Drinkt ze wel?

Leuk dat jullie A. hebben ingelicht!
Ik ben onderhand snotverkouden,ben rond 4 uur wegggegaan van mn werk..jammer dan

Al de zoveelste keer verkoudheid maar ik heb geen idee hoe ik dat beter kan krijgen,zit op mn werk ook vaak op de tocht...

Ben je weer helemaal opgeknapt Compu? En JD?
Nee, ze geeft niet over, ze heeft wel diarree. Gelukkig drinkt ze goed, alleen eten doet ze nauwelijks (vandaag een plakje ontbijtkoek en een paar snoepjes).

Balen, Luni, dat je zo verkouden bent. Op de tocht zitten helpt ook niet nee.
Zielig voor JD dat ze zo ziek is.

Spannend he, naar school straks. Ik weet nog wel dat ik het ook een echte grote stap vond.

Compu, gelukkig weer beter?

Ik dacht trouwens dat Arabela het al wist, toen bij Juultje? Ik hoorde het toen voor het eerst. Of was A toen nog niet gearriveerd?

Luni, de vrekoudheid komt denk ik ook wel door het weer. Veel hebben er last van. Slik je vitaminepillen? Ik heb het idee dat dat bij mij wel helpt.

Vanmorgen trouwens dat gesprek gehad bij die psycholoog/maatch. werker (weet niet precies wat het was). Ik twijfelde of ik nog zou gaan, want het gaat op zich wel beter weer. Maar was ik maar thuisgebleven. Wat een klojo zeg, die zichzelf erg graag hoorde praten maar niet veel verder kwam dan de standaard praatjes. Ik heb vriendelijk gezegd dat ik het wel goed vond zo.
Haha, niet een Mokkie-typ dus. Jammer maar helaas. Was je doorverwezen door een huisarts ofzo?

Gaat het al een poosje beter? Gelukkig maar.

Juultje, gelukkig van het drinken en niet-overgeven. Nu langzaam herstellen dus, het is niet anders.

Luni, sterkte met je verkoudheid! Had nog niet gereageerd op je vervelende verhaal op Hyves, maar heb nog wel eraan gedacht hoor. Ik kan er nu wel weer op reageren, maar misschien ben jij het net kwijt?

Ik voel me beter, maar uitgeput. Hoort bij het virus.

Eef vroeg het nog, CG mist CV heel erg! Ik moet elke dag het stripverhaal voorlezen dat hij heeft gemaakt. Ze vraagt continu naar hem. Ik maak er nu maar grapjes om, denk dat het beter werkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven