3000+ topic deel 35!!
zaterdag 20 februari 2010 om 12:35
Deel 35 alweer! Onvoorstelbaar dat er in 5 maanden tijd 34 delen zijn volgekletst. 34 delen zijn meer dan 100.000 postings!!
Iedereen weer veel plezier met dit nieuwe deel!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
Eén waarschuwing voor nieuwe meeschrijvers:
LET OP, VERSLAVEND TOPIC!
maandag 22 februari 2010 om 20:22
quote:appeltjesgroen25 schreef op 22 februari 2010 @ 20:13:
Hoe is het met je No?Het gaat goed. Mijn reservetijd wordt nog wat verder uitgebreid, doordat de behandeling met gammastralen lijkt te werken. En men praat nu weer over jaren ipv maanden. Op zoek dus naar een nieuwe baan.
Hoe is het met je No?Het gaat goed. Mijn reservetijd wordt nog wat verder uitgebreid, doordat de behandeling met gammastralen lijkt te werken. En men praat nu weer over jaren ipv maanden. Op zoek dus naar een nieuwe baan.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
maandag 22 februari 2010 om 20:31
Anne, lief dat je het vraagt. Ik ben warrig. Aan het discossieren (geen idee hoe je het schrijft) noemen ze het. Ik zonder me af, gaat heel plotseling, kan er niets tegen doen en soms ben ik er weer. Heel vaag. We gaan kijken of ik een andere sticker kan krijgen. Ben nu depressief maar waarschijnlijk heb ik een post traumatische stress stoornis. En als dat zo is word ik daarop behandeld.
Ben even op, weekend was teveel voor me, morgen naar het uwv, pakketje gehad van arbo waar ik totaal niet gelukkig mee ben. Even klaar voor choco geloof ik.
Ben even op, weekend was teveel voor me, morgen naar het uwv, pakketje gehad van arbo waar ik totaal niet gelukkig mee ben. Even klaar voor choco geloof ik.