** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
wat onwaarschijnlijk!

Welke taal spreken jullie eigenlijk met elkaar? En hoeveeltalig gaan jullie je kindje opvoeden?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Heb niet echt gelezen, maar kom even wat zeggen (en mijn blik viel net wel op het geslachtsdelen stuk van Spijker ) maar heb mail van Mr Lek!!

Weet je wat ie schrijft:

Hoi Nemo,

Lang lang geleden, toen het weer buiten nog wit was en het plezier van een mail of sms nog intens was...ergens toen....toen spraken wij elkaar wel eens.

Ik moet je bekennen dat die gesprekken van een zeer intens level waren, bijna zo intens dat er een trein aan tepas zopu komen die mij naar het zuiden van ons kikkerlandje zou brengen. Maar helaas, dit heeft nooit echt plaats gevonden.

Ik zal mij denk ik enigzins moeten verontschuldigen. Opeens was daar een soort afkeer van mijn kant. Het waarom daarop is een vaag verhaal. Ik kan je vooral zeggen dat ik even niet lekker in mn vel zat en alles een beetje onzin begon te vinden. Mijn werk, studie, vrienden en vriendinnen en dus ook ons. Wat uiteindelijk nergens op sloeg, maar het is wel gebeurt helaas. Ikw as mezlef niet echt en dat is jammer...want eigenlijk ben ik best aardig en leuk hoor...haha! Normaal zal ik ook altijd een vrolijke oprechte en eerlijke jongen zijn die van het leven geniet, maar ik zat gewoon simpelweg in een dipje. En dat is soms een beetje naar.

Goed, ik wil je er niet te lang mee lastig vallen, maar ik wilde je graag vertellen dat ik onze internet ontmoeting erg bijzonder vond. ik bedoel, wanneer maak je zoiets mee, dat er een bepaalde klik ontstaat via een beeldscherm dat zo ver gaat. En dat er verlangens bij komen die bijna niet te stoppen waren...tja, als ik het zo terug lees en kijk denk ik...wow. Toch best wel speciaal.

Als ik je een rot gevoel heb gegeven door opeens zo weinig contact meer met je te hebben, dan oprecht mijn excuus. En wellicht kunnen we weer eens contact hebben via een mail of telefoon gesprekje. Want gezellig was het wel. En ik durf het bijna niet te zeggen, maar wie weet kunnen we er een keertje een goed glas wijn op drinken.

Hoopelijk tot ziens, groetjes x...

Echt. Ben sprakeloos...
Ja, het is niet te geloven, maar echt waar. Overal zie je ze op straat en de verloskundige klaagde er ook al over.

We spreken altijd Spaans met hier en daar eens een NL's woordje ertussen (voy tandenpoetsen, vamos a comer gehakt). Het idee is dat ik gewoon NL's met het kindje praat en E. Spaans. Ben benieuwd hoe dat straks in de praktijk gaat.
Het is bijna alsof ik Bassist hoor praten in sommige zinnen! Sorry dat ik het afsloot, ik zat fout, ik kan je niet vergeten.

Dát is maf...

En wat nu Nemo? Hoe verhoudt Mr Lek zich tot Box? Kan dat naast elkaar? Is de een leuker dan de ander? Heb je Mr. Lek geantwoord?

Ik zou zeggen: wél antwoorden! Want jij vond hem ook leuk, jij vond hem ook bijzonder! Maar dan zou ik wel vrij snel elkaar nou eindelijk eens in het echt gaan ontmoeten.
voy tandenpoetsen
Zo he Nemo! Dat komt even onverwacht! Ga je hem nog wat terugsturen?
Jeetje, Mr Lek heeft wel lef als hij denkt dat hij nu nog een kans maakt... Wil je nog contact met hem eigenlijk?

Ik moet zeggen dat ik dit een heerlijk topic vind! Vooral die we-leven-nog-lang-en-gelukkig-verhalen. Heerlijk. En ook ik heb eindelijk een brandend antwoord op 'wat is AK?', maar wel teleurstellend dat ze het antwoord 42 niet hebben daar...

Punica, vind je het niet doodeng om naar Canada te gaan emigreren? En La Moon, vond jij het niet doodeng om die stap te maken om echt te gaan?

Ik vind LDR-er soms kut. Ik will SDR-en, en hem knuffelen, zoenen.. *zucht*
Nou ja, Mr Lek heb ik NOOIT gezien, maar ik vond hem - zo als het contact was - wel heel leuk.

Box tsja, die is leuk voor nu. En ik weet niet waar dat schip strand, maar het 1 sluit zeker het ander niet uit. We hebben geen afspraken ofzo Box en ik. Alleen dat als er sex is met een ander we het wel even laten weten. Zou het hem niet compleet kunnen verzwijgen als ik met een ander uit ga, maar goed, zo ver is het nog lange niet, dus dat zie ik dan wel weer.

Heb wel teruggemaild.

Dit:

Jeetje, ben sprakeloos.

Had niet gedacht ooit nog wat van jou te horen.

En dan opeens: een mail.

Tsja, wat zal ik zeggen. Ik vond het ook bijzonder. Denk dat ik dat ook wel liet blijken. Ben er nog best ver in gegaan om die ontmoeting daadwerkelijk te laten plaats vinden al wist ik op het laatst niet zo goed waarom ik überhaupt nog moeite deed. Opeens dacht ik ook: en nu is het klaar. Tis graag of niet. Dus ja, maar rigoureus telefoonnummer gewist, weg van facebook en weg van Hyves. Klaar ermee.

Vind het geloof ik wel leuk dat je mailt. Heb ik in elk geval het niet zelf erbij verzonnen dat het wel speciaal was. Het was in mijn geval sowieso iets wat ik nog nooit had gedaan en zeker in het begin liep het allemaal zo makkelijk en relaxed

Anyway, excuses aanvaard, maar als je het meent laat ik het van jou afhangen. Dan zie ik je wel verschijnen hier op het station. Wil je dan ook appelsap ofzo meenemen? want ik drink geen wijn... (helemaal niks waar alcohol in zit...)

Groetjes Nemo
Je bent geen barman meer voor Mr. Lek, want Mr. Lek is jouw Bassist
Heb geprobeerd te laten blijken dat het ik het leuk vind dat ie heeft gemaild. Want dat vind ik ook echt! Maar zonder al te gretig over te komen en ook wel met te laten blijken dat ik het niet echt tof vond hoe het is gegaan. En geprobeerd luchtig te houden wat betreft afspreken, want als we nu nog gaan afspreken wordt het echt wel fucking spannend!

(en zit ik toch met dat grote piemel verhaal )
quote:Spijker schreef op 22 februari 2010 @ 22:49:

Je bent geen barman meer voor Mr. Lek, want Mr. Lek is jouw Bassist x 10
bedenk me net opeens dat ik voorspeld had dat hij nog wel een keer zou bellen terwijl je de prei stond af te wegen! Had ik toch bijna gelijk!
Mooie mail Nemo, vooral ook dat je duidelijk maakt dat als hij nog iets wil, het van hem afhangt.
quote:findingnemo schreef op 22 februari 2010 @ 22:50:

(en zit ik toch met dat grote piemel verhaal ) Dát had je hem moeten mailen: goh dat is ook toevallig, Spijker had het net vanavond nog over je pik.
Ja ik dacht, voordat ik te gretig meteen toehap. Laat eerst maar eens wat zien. Mailen is al wat, maar de 1e stap wat mij betreft.

Jeee, ik vind het toch opeens spannend, want hij was nooit voor de serieus dat wou ie niet, maar ik vond het toch bijzonder en dacht alleen maar: we zien wel. En dan opeens zo'n mail, die ik toch wel verder vind gaan dan: ik vond je lekker.

Goh, wat kan het gek gaan.

Ben benieuwd hoe dit afloopt!

Nu wil ik natuurlijk ook dat ie meteen terug mailt
quote:Spijker schreef op 22 februari 2010 @ 22:51:

[...]

Dát had je hem moeten mailen: goh dat is ook toevallig, Spijker had het net vanavond nog over je pik.

Goed, ik kan dus nóg harder lachen dan ik dacht op de Viva.
Ja natuurlijk vind je het spannend! Damn, ik vind t ook spannend!
Ben ook nog maar half half in de AK geweest, maar las nu in elk geval hier al dat de staking naar volgende week verplaatst is. Gelukkig!

Ben vandaag net terug uit Frankrijk gekomen en moest meteen werken. Vandaar.

Het was in elk geval super!

Nu maar richting bedje zodat ik morgen nog nuttige dingen kan doen!
Hij heeft een Blackberry btw. Dus zou op zich wel al snel antwoord moeten kunnen hebben....
Ja maar misschien moet ie ff denken. Of werken. Dus geef de man wat tijd he, nou niet je email zitten F5-en dat heeft geen zin.
Wahahahah, nee hoor

Ik ga naar bed.

En wacht het af.

Rustig

Box komt zo nog online, daar ga ik nog even mee kletsen

En dan is het nog 3 nachtjes!!!!!!!!!!!!!!

Mijn god, dat is echt BIJNA.

Das pas spannend!
Nemo, je maakt het niet makkelijker he, door dat soort posts...

Slaap lekker babe
Dames, jullie zijn weer geweldig. Lig weer half naast m'n stoel van het lachen.

Nemo, vind 't een goeie mail (die van jou dan!), denk dat je idd laat blijken dat je t niet tof vond zoals het gegaan is en zeker niet te 'desperate' overkomt. Maarre.. slaap lekker!

Spijker: fijn dat de staking wordt uitgesteld, is weer een beetje stress minder lijkt me?

Fille: ben je al thuis? Goede reis gehad?

Ik had net mail van m'n date! En hij schreef onder andere dit:

"Om nog even op afgelopen vrijdag terug te komen... ik vond het erg gezellig ja! Ik heb er wel een goed gevoel bij in ieder geval... ik wil je nog wel beter leren kennen "

Heb nu net teruggemaild dat ik dat ook wel zie zitten, en of ie donderdag of vrijdag wat te doen had. Ben benieuwd!
quote:mevrouwtjezonneschijn schreef op 22 februari 2010 @ 22:37:

Punica, vind je het niet doodeng om naar Canada te gaan emigreren?

Jawel, doodeng, vooral om de mensen hier eigenlijk, mensen die veel om mij geven en waar ik veel om geef.

Voor de rest eigenlijk niet. Ik zie mezelf daar net zo goed leven als ik hier doe Het lijkt me leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven