* 183 * Bar Too Much * 183 *

18-01-2010 22:24 701 berichten
Alle reacties Link kopieren

Welkom!!!
Hoi Yetje, hoe is het in huize Yetje de laatste dagen??
Het is hier rustig Dochter is net terug van een logeerpartij en de jongste twee haal ik morgen op. We hadden dus even alleen de oudste thuis.

Hoewel we geen zak te doen hebben, word ik wel onrustig van het wachten op allerlei dingen. Niet alleen met betrekking tot Zoon, maar ook omdat Man als enige door is naar de volgende ronde voor een flinke klus in de US. We hopen dat dat lukt, zou wel een mooie oplossing zijn voor Zoon. Want dan gaan we natuurlijk wel mee
Oeps, Yetje toch, dat wordt dan op vreemde tijden forummen, want dat blijf je dan toch wel doen om ons op de hoogte te blijven houden?

En waar ergens in de US??
Middag!

Yetteke, wat lees ik nu? US? Geweldige mooie kans voor jullie zeg! Spannend hoor! Wanneer horen jullie het? Nah, kun je mooi op het Reistopic (R)Emigranten zonder grenzen of het nieuwe Amerika topic ronddolen!

Ik ga glasfolie op de ramen plakken, wordt nu al gek van het geloer van de overkant!
Het gaat om Detroit, Wies, die leeggelopen stad tussen de Great Lakes. Huizen zat dus

Geen idee wanneer er een knoop doorgehakt wordt. Zij zijn tot nu toe in elk geval erg geïnteresseerd. Als er niks tussenkomt, gaat Man er binnenkort een weekje heen voor verdere kennismaking.
Ik zie, dat je al een favoriete woning hebt uitgekozen, Yetje.

Jongens, wat een k*t schaatsavond, ik kan echt wel janken en ik denk, heel veel anderen ook.

Sven reed zooooooo goed en dan is het toch wel afschuwelijk als het dan op deze manier eindigt......

snik, snik....
Zo Yet, dat zijn pas plannen!

Errug he, Wies!!
Ooooo Helaatje, ik vind het echt zooo jammer, Kemkers heeft net bij de radio gezegd, dat het zijn fout is, dat hij geroepen heeft naar Sven, dat ie naar de binnenbaan moest.....
Ik heb het gehoord, lieverd
Zullen we dan maar een glaasje drinken om onszelf te troosten?
Eentje nog dan
Oké, ik moet ook echt wel, want anders kan ik niet slapen
En toch ga ik dat NU proberen, welterusten lieve Helaatje, fijn, dat je hier even met mij was
Trusten lieve Wiesje
Goedemorgen op deze day after. Ik ben nog beduusd van gisteravond. Vond het wel supersterk dat Sven al zo snel voor de camera wilde reageren. Petje af.
Everything will be fine in the end. If not... well, you failed again.
Week 27 van de Extremely Demotivational Calendar
Hoi

Wat verschrikkelijk sneu, hè?

Ik neem even een bakkie. Zou om 9 uur vertrekken voor een rondje Nederland, maar mijn medepassagiers maken er nogal werk van in de badkamer.
Succes met jullie bezigheden vandaag
Dank je Jij ook!

Nou, wij zijn ein-de-lijk klaar om te gaan. Tot kijk!
Ziezo, maar eens een beetje de narigheid van me af gedouched, maar ik heb echt een enorme kater van de 10 kilometer.

De prestatie, die Sven daar neer zette..........

Voor mij is en blijft hij toch de kampioen.!!!!!!
Hoi, hoi.....

Tijd voor een alcoholische versnapering.....en dan bedoel ik een flinke neut....
Zoooo, dan kunnen jullie zelf iets uitzoeken.

Proost Wies
Naaf!

Sjonge, Sven Gerard zijn hèt nieuws van de dag zeg!

Het was gisteravond muisstil bij ons in het restaurant toen het gebeurde. Iedereen was helemaal perplex..... ( We hebben een megagroot scherm zodat we via de beamer de OS kunnen volgen)

Vind ut wel bizar dat het hele gebeuren weer vreselijk uitgemolken moet worden.....
Hoi

Inderdaad Bloe. Als hij goud had gewonnen hadden we het er verder niet over gehad. Moest wel een beetje lachen om Prem bij DWDD, die zei dat Sven dankzij Gerard meer aandacht en geld zou krijgen dan door goud en dat hij hem wel dankbaar mocht zijn
Tja, Nederland leeft mee, althans de schaatsliefhebbers en daar reken ik mij zelf ook toe.

Ik ben in ieder geval blij, dat het is uitgepraat tussen Gerard en Sven en dat ze samen verder gaan.

Ik zit nu lekker aan een bakkie leut en ga zo weer genieten van de terugblikken van de spelen.

Ik heb het er helemaal druk mee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven