De allerbeste moisturiser
dinsdag 23 februari 2010 om 20:13
Ben ik wel benieuwd naar, want ook nog zoekende... Mijn huid is erg vochtarm en tegelijk vreselijk gevoelig voor van alles en nog wat. Ik gebruik sinds kort (na 't lezen van positieve berichten hier op 't forum) de vitamine E creme van Jacob Hooy en dat bevalt tot nu toe goed, ondanks dat het meer voor een droge dan voor een vochtarme huid bedoeld is. Wat voor huid heb jij?
dinsdag 23 februari 2010 om 20:16
Is er dan een verschil tussen een droge en vochtarme huid?
Ik ben zelf erg tevreden van de voedende crème wierook van Neal's yard remedies. Maar voor mijn zoontje van twee ben ik sinds een paar dagen gestart met pure kokosolie, vermengd op aanraden met rode palmolie, omdat er veel vitamine E in zit. De resultaten zouden pas na enkele weken zichtbaar zijn, maar ben wel benieuwd....
Ik ben zelf erg tevreden van de voedende crème wierook van Neal's yard remedies. Maar voor mijn zoontje van twee ben ik sinds een paar dagen gestart met pure kokosolie, vermengd op aanraden met rode palmolie, omdat er veel vitamine E in zit. De resultaten zouden pas na enkele weken zichtbaar zijn, maar ben wel benieuwd....
dinsdag 23 februari 2010 om 20:24
dinsdag 23 februari 2010 om 20:25
ik ben erg fan van de producten van lush. Er is een heel forum over (via lush.nl) waar je reviews over de producten kunt lezen. Ook op mode en beauty een heel topic erover. Heb zelf de skindrink en die bevalt me heel goed. Wanneer je bestelt via de UK ben je een stuk goedkoper uit dan op de Nederlandse site. Zelf gebruik ik "skindrink".
dinsdag 23 februari 2010 om 20:26
dinsdag 23 februari 2010 om 20:37
quote:Friezin71 schreef op 23 februari 2010 @ 20:24:
Ik gebruik Substiane van La Roche-Posay. Heb het flaconnetje opengekniptom de laatste restjes eruit te halen want.... ik kan het niet meer vinden.... Was een dure creme bij de apotheek vandaan, maar was het enige wat hielp na deze drie maanden uitdroging door kou en cv.http://www.newpharma.be/a ... K7SuJSaiaACFUGF3godC0WMkw
Flaconnetje staat er niet bij.
Het is wel Belgisch.
Ik gebruik Substiane van La Roche-Posay. Heb het flaconnetje opengekniptom de laatste restjes eruit te halen want.... ik kan het niet meer vinden.... Was een dure creme bij de apotheek vandaan, maar was het enige wat hielp na deze drie maanden uitdroging door kou en cv.http://www.newpharma.be/a ... K7SuJSaiaACFUGF3godC0WMkw
Flaconnetje staat er niet bij.
Het is wel Belgisch.
dinsdag 23 februari 2010 om 20:48
@littlemissvixen: ik loop al twee jaar van de ene dermatoloog naar de andere, de ene professor allergologie/immunologie na de andere. Een huisarts weet niet meer. Heb het helemaal gehad gezien enkel cortisone werkt tot nu toe... ik smeer voor een eczeem allergie en niet voor een droge of vochtarme huid, hydrateren moet je doen en dat kun je met beide: vet en vocht. Na een lange zoektocht en veel goede recensies op het internet ben ik met de kokosolie begonnen. En hier geldt in elk geval: baadt het niet dan schaadt het niet gezien je kokosolie werkelijk voor alles kunt gebruiken (er zijn mensen die het ook smeren als bodylotion of aftersun).
dinsdag 23 februari 2010 om 21:03
Lees je eens uitgebreid in op:
www.makeupalley.com
www.beaute-test.com
Je kunt allerlei filters instellen, zodat je per leeftijd en huidtype alle lyrische en/of afbrand-commentaren kunt lezen per item. Totaal onafhankelijk, dus je wordt niet verleid door commerciële prietpraat.
Hier staat ook nog mega veel informatie op:
http://www.essentialdayspa.com/forum/
www.makeupalley.com
www.beaute-test.com
Je kunt allerlei filters instellen, zodat je per leeftijd en huidtype alle lyrische en/of afbrand-commentaren kunt lezen per item. Totaal onafhankelijk, dus je wordt niet verleid door commerciële prietpraat.
Hier staat ook nog mega veel informatie op:
http://www.essentialdayspa.com/forum/
dinsdag 23 februari 2010 om 21:03
quote:Brown_Eyes schreef op 23 februari 2010 @ 20:49:
Volgens mij heb je dit al 200x gevraagd.Eerst dacht ik stel je niet zo aan B.E. Maar even op het vergrootglaasje van TO klikken wijst uit dat TO's wereld inderdaad bestaat uit één grote samenscholing van smeersels, lotionnetjes, cremepjes, en olietjes, van inmiddels ongeveer 285 merken. Ik vraag me af of je hier in dit topic nog wat nieuws gaat lezen of zeggen TO.
Volgens mij heb je dit al 200x gevraagd.Eerst dacht ik stel je niet zo aan B.E. Maar even op het vergrootglaasje van TO klikken wijst uit dat TO's wereld inderdaad bestaat uit één grote samenscholing van smeersels, lotionnetjes, cremepjes, en olietjes, van inmiddels ongeveer 285 merken. Ik vraag me af of je hier in dit topic nog wat nieuws gaat lezen of zeggen TO.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
dinsdag 23 februari 2010 om 21:05
Weet niet meer wie het vroeg van de Substiane van La Roche Posay, het staat nog gewoon vermeld op de site, dus in principe moet het nog in Nederland te krijgen zijn:
http://www.laroche-posay.nl/substiane.asp
http://www.laroche-posay.nl/substiane.asp
dinsdag 23 februari 2010 om 21:22
quote:Very Cherry schreef op 23 februari 2010 @ 21:03:
[...]
Eerst dacht ik stel je niet zo aan B.E. Maar even op het vergrootglaasje van TO klikken wijst uit dat TO's wereld inderdaad bestaat uit één grote samenscholing van smeersels, lotionnetjes, cremepjes, en olietjes, van inmiddels ongeveer 285 merken. Ik vraag me af of je hier in dit topic nog wat nieuws gaat lezen of zeggen TO.
Fijn dat je leest, alvorens me aan te vallen.
Ik heb enige tijd geleden op gereageerd, toen ze ook een mening vroeg over een creme en op een ander topic reageerde dat Estee Lauder voor haar super is nadat ze alle merken had geprobeerd.
Heb toen niet meer gekeken of ze reageerde (doet er ook niet toe)
Maar dit is meer een afwijking dan een serieuze vraag, dus bespaar jezelf de moeite.
[...]
Eerst dacht ik stel je niet zo aan B.E. Maar even op het vergrootglaasje van TO klikken wijst uit dat TO's wereld inderdaad bestaat uit één grote samenscholing van smeersels, lotionnetjes, cremepjes, en olietjes, van inmiddels ongeveer 285 merken. Ik vraag me af of je hier in dit topic nog wat nieuws gaat lezen of zeggen TO.
Fijn dat je leest, alvorens me aan te vallen.
Ik heb enige tijd geleden op gereageerd, toen ze ook een mening vroeg over een creme en op een ander topic reageerde dat Estee Lauder voor haar super is nadat ze alle merken had geprobeerd.
Heb toen niet meer gekeken of ze reageerde (doet er ook niet toe)
Maar dit is meer een afwijking dan een serieuze vraag, dus bespaar jezelf de moeite.
dinsdag 23 februari 2010 om 21:45