Serie van vroeger
dinsdag 23 februari 2010 om 21:25
Hoi,
Ik heb al een paar weken een serie van vroeger (ongeveer 1990 denk ik) in mn hoofd. Het gaat over een meisje-vrouwtje met bruin haar, volgens mij heet ze Selma ofzo? Ze heeft iets van speciale krachten, maar ik weet het niet meer precies. Iets van superselma? Google kan me niet verder helpen, ik hoop jullie wel!!
Ik heb al een paar weken een serie van vroeger (ongeveer 1990 denk ik) in mn hoofd. Het gaat over een meisje-vrouwtje met bruin haar, volgens mij heet ze Selma ofzo? Ze heeft iets van speciale krachten, maar ik weet het niet meer precies. Iets van superselma? Google kan me niet verder helpen, ik hoop jullie wel!!
dinsdag 23 februari 2010 om 22:34
Oh dames, mag ik even inbreken?
Ik zoek al eeuwen naar de titel (en eventueel links naar beeldmateriaal) van een serie die ik vroeger (ik gok dat het een jaar of 15-20 geleden is) keek.
Wat ik er nog van weet:
- Hoofdpersoon was een meisje
- Ze zat veel in haar vensterbank te praten met iets in het heelal (de maan? Een ster? Geen idee wat het precies was. Iets zegt me dat ze op die manier met haar vader sprak (maar of dat klopt weet ik niet zeker).
- Telkens komt "Out of this World" naar boven, maar als ik daar op google komt er weinig naar boven.
Iemand enig idee waar ik het over heb?
P.s. TO; Sorry voor het inbreken (maar je bracht me op een heel goed idee met dit topic), als je het vervelend vind dan open ik een nieuw topic...
Ik zoek al eeuwen naar de titel (en eventueel links naar beeldmateriaal) van een serie die ik vroeger (ik gok dat het een jaar of 15-20 geleden is) keek.
Wat ik er nog van weet:
- Hoofdpersoon was een meisje
- Ze zat veel in haar vensterbank te praten met iets in het heelal (de maan? Een ster? Geen idee wat het precies was. Iets zegt me dat ze op die manier met haar vader sprak (maar of dat klopt weet ik niet zeker).
- Telkens komt "Out of this World" naar boven, maar als ik daar op google komt er weinig naar boven.
Iemand enig idee waar ik het over heb?
P.s. TO; Sorry voor het inbreken (maar je bracht me op een heel goed idee met dit topic), als je het vervelend vind dan open ik een nieuw topic...
dinsdag 23 februari 2010 om 22:41
quote:dolfje schreef op 23 februari 2010 @ 22:36:
Is dat niet van The Torkelsons oid Bbwtje?Nope, ik heb het inmiddels zelf al gevonden. Vraag me niet waarom, maar ik heb gewoon nooit op YouTube gekeken :-&. Voor de mensen die zich afvragen waar ik het over heb: Out of this World. Dat intro nummer vond ik zo leuk! En nog steeds vind ik hem leuk merk ik... Hahaha
Is dat niet van The Torkelsons oid Bbwtje?Nope, ik heb het inmiddels zelf al gevonden. Vraag me niet waarom, maar ik heb gewoon nooit op YouTube gekeken :-&. Voor de mensen die zich afvragen waar ik het over heb: Out of this World. Dat intro nummer vond ik zo leuk! En nog steeds vind ik hem leuk merk ik... Hahaha
dinsdag 23 februari 2010 om 22:42
oh wat grappig. Ik zat gisteren ook aan die serie te denken bbwtje, tenminste als we het over dezelfde serie hebben.
Werd die serie niet in de beginjaren van RTL Veronique uitgezonden? Dat meisje woonde samen met haar moeder, haar vader was overleden en van hem had zij die gaven geèrft?
Haar moeder had die gave niet toch?
Ik keek hier altijd samen naar met mijn moeder, na ATWT. Ik word oud....
Naam van de serie ben ik ook kwijt...
Werd die serie niet in de beginjaren van RTL Veronique uitgezonden? Dat meisje woonde samen met haar moeder, haar vader was overleden en van hem had zij die gaven geèrft?
dinsdag 23 februari 2010 om 22:45
quote:louisavuitton schreef op 23 februari 2010 @ 22:42:
oh wat grappig. Ik zat gisteren ook aan die serie te denken bbwtje, tenminste als we het over dezelfde serie hebben.
O wat leuk! Nog iemand die het keek! En wat weet je er nog veel van! Super.
Was het hem? Kan bijna niet anders als ik het zo lees...
O wat leuk! Nog iemand die het keek! En wat weet je er nog veel van! Super.
Was het hem? Kan bijna niet anders als ik het zo lees...
dinsdag 23 februari 2010 om 22:55
Die serie ken ik niet maar bij The Torkelsons zat het meisje ook altijd in de vensterbank te praten (14-year-old Dorothy Jane (Olivia Burnette), sweet and exceptionally articulate for her age, who also served running commentary throughout the show by having talks with the "Man in the Moon" by her bedroom window;) vandaar dat ik daar aan dacht.
dinsdag 23 februari 2010 om 23:08
quote:dolfje schreef op 23 februari 2010 @ 22:55:
Die serie ken ik niet maar bij The Torkelsons zat het meisje ook altijd in de vensterbank te praten (14-year-old Dorothy Jane (Olivia Burnette), sweet and exceptionally articulate for her age, who also served running commentary throughout the show by having talks with the "Man in the Moon" by her bedroom window;) vandaar dat ik daar aan dacht.Ik snap het inderdaad, qua omschrijving komt het aardig overeen. Heb het even opgezocht (YouTube) en deze serie komt me inderdaad ook bekend voor. Het is hem niet, maar ik ken hem wel
Die serie ken ik niet maar bij The Torkelsons zat het meisje ook altijd in de vensterbank te praten (14-year-old Dorothy Jane (Olivia Burnette), sweet and exceptionally articulate for her age, who also served running commentary throughout the show by having talks with the "Man in the Moon" by her bedroom window;) vandaar dat ik daar aan dacht.Ik snap het inderdaad, qua omschrijving komt het aardig overeen. Heb het even opgezocht (YouTube) en deze serie komt me inderdaad ook bekend voor. Het is hem niet, maar ik ken hem wel
dinsdag 23 februari 2010 om 23:10
Errug leuk deze topic...ik keek zelf naar life goes on
http://www.youtube.com/watch?v=gWQJZv9SVF0
en deze vond ik ook geweldig Get a life!!!
http://www.youtube.com/watch?v=P-7pgeD__qU
http://www.youtube.com/watch?v=gWQJZv9SVF0
en deze vond ik ook geweldig Get a life!!!
http://www.youtube.com/watch?v=P-7pgeD__qU
woensdag 24 februari 2010 om 11:32
En hoe heette die serie dan waarin allerlei kinderen liedjes zongen. Hadden volgens mij vaak een blauwe tuinbroek aan. En dan zaten ze in een bus en zongen hele blije liedjes. En volgens mij kon die bus vliegen maar dat weet ik niet zeker meer. Volgens mij kwam de serie (oorspronkelijk) uit de jaren '70 of '80.