Mode & Beauty alle pijlers

De allerbeste moisturiser

23-02-2010 20:02 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog steeds op zoek naar een superhydraterende creme,welke is volgens jullie nu echt de allerbeste?
veul mis verstanden heb ik het idee
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
http://www.misslipgloss.nl/droog-en-vochtarm/
quote:Brown_Eyes schreef op 23 februari 2010 @ 21:40:

Dat is ook raar Arrasje, gezien je antwoord.

Ach, whatever...Dat is niet raar want ik begrijp het nog steeds niet
Bibi, neem gewoon het allerduurste.
arrasje, lees het linkje van mesohappy even, is best duidelijk.

mijn 'blonde' uitleg: in de winter heb je korstjes op je lippen = droog = vet smeren. in de zomer ben je verbrand = vochtarm = hydraterend smeren.
quote:littlemissvixen schreef op 23 februari 2010 @ 22:17:

arrasje, lees het linkje van mesohappy even, is best duidelijk.

mijn 'blonde' uitleg: in de winter heb je korstjes op je lippen = droog = vet smeren. in de zomer ben je verbrand = vochtarm = hydraterend smeren.Ik begrijp de topic wel maar niet de reactie van BE
Oil of Olaz.
quote:arrasje schreef op 23 februari 2010 @ 22:27:

[...]Ik begrijp de topic wel maar niet de reactie van BE Lieve A, klik even op het vergrootglaasje onder de avatar van TO. Klik dan op "berichten" van TO. Dan zie je dat ze al maaaaandenlang non stop bezig is met het bespreken, uitproberen en analyzeren van zo'n 185 soorten lotionnetjes, flaconnetjes, proefjes, olietjes, smeersels etc etc van zo'n 235 uiteenlopende merken, variërend van supermarkt tot La Mer. Je kunt je dan (evt geïrriteerd, verbaasd, vermoeid etc) afvragen wat ze in gódsnaam nog wil weten??!
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
O ja, plus dat je kan lezen dat ze op een gegeven moment aangeeft te zwéren bij die en die moisturizer van Estee Lauder. Dan is het lek boven, zou je denken. Maar nee
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
op makeupalley (een forum met ontelbare reviews van cosmetica e.d.) is de 'top pick' Creme Fraiche de Beaute van Nuxe. Tenminste, last time I checked.

Heb het wel zien staan bij Skins in A'dam maar heb er zelf geen ervaring mee.
*BLOOS*

Sorry arrasje, ik bedoelde Vierkant

(verwarrend topic :-S)
quote:MeSoHappy schreef op 23 februari 2010 @ 22:03:

http://www.misslipgloss.nl/droog-en-vochtarm/Oke duidelijk, ik heb dus inderdaad een vette maar vochtarme huid: schilfers en trekkerig gevoel na het wassen en vettig aan het einde van de dag.
quote:Friezin71 schreef op 23 februari 2010 @ 20:24:

Ik gebruik Substiane van La Roche-Posay. Heb het flaconnetje opengekniptom de laatste restjes eruit te halen want.... ik kan het niet meer vinden.... Was een dure creme bij de apotheek vandaan, maar was het enige wat hielp na deze drie maanden uitdroging door kou en cv.Ik zag m vandaag nog in van die kleine proefetuitjes in de apotheek liggen.
Wat Cherry zegt.
quote:Very Cherry schreef op 23 februari 2010 @ 22:43:

O ja, plus dat je kan lezen dat ze op een gegeven moment aangeeft te zwéren bij die en die moisturizer van Estee Lauder. Dan is het lek boven, zou je denken. Maar nee

Ken die uitdrukking van dat lek niet, maar bij die griet lekt dus echt wat. Volgens mij is ze ook mimi7 (logisch nadenken)

Mij niet meer gezien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven