FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Nummertje4?

Ja, heel mooi.

Hoe gaat het met jouw opdrachten Lien.

Is die ene opdracht al iets concreter?
Wat een loser, die Arjen van de Kieft. Of mag ik dat niet zeggen? Ik zag het al bij die interviews vooraf.
Omdat hij zo traag was?
Ik vind Iep er juist echt superschattig uitzien! Had het nog niet gezien maar heb net even gegoogled.

Ik doe de doek morgen op de bus Wind, hoop dat je er wat aan hebt. Verzendkosten komt wel een keer, hij past door de brievenbus dus is maar twee euro ofzo. Kan ik er gelijk een kaartje bijdoen, want dat heb ik jullie nog steeds niet gestuurd bedacht ik me vanmiddag .

Ik zou nog webtips geven, maar ben vergeten mijn mapje van die cursus op te zoeken. Zal morgen op werk nog wel even kijken, want staan handige trucjes in, bijvoorbeeld voor wat je op welke plek moet zetten, omdat mensen bepaalde plekken op het scherm automatisch overslaan. De belangrijkste dingen die ik in ieder geval altijd wel toepas:

Probeer om bij alles vanuit de ontvanger te denken. Dus niet wat jij wil vertellen, maar alleen wat de bezoeker zou willen weten. Klinkt logisch maar gebeurt vaak niet.Korte alinea's met korte zinnen, de tekst moet makkelijk te 'scannen' zijn, mensen lezen niet echt op internet maar focussen op signaalwoorden. Die zijn makkelijker te vinden in korte stukjes tekst. Er is zelfs onderzocht wat het maximale aantal woorden voor een zin en een alinea is, maar dat moet ik opzoeken.De belangrijkste informatie vooraan in de tekst zetten, dus niet opbouwen vanuit details, maar beginnen met het belangrijkste en 'afrollen' naar de minder belangrijke informatie. Eigenlijk zou je nergens moeten hoeven scrollen, je kunt informatie het beste in stukjes hakken en de meer gedetailleerde informatie een niveau dieper in je site zetten.Geen passieve taal gebruiken, alles actief maken. (Heb ik echt moeten afleren, ik ben hier begonnen als beleidsmedewerker....)Betekenisvolle links gebruiken. Dus niet 'klik hier' maar 'tarieven'.Maar goed, ik heb natuurlijk een heel omvangrijke site, ik weet niet wat je er allemaal op wil zetten. Ik zal morgen nog wel wat handige dingetjes opzoeken.
Oh en veel tussenkopjes enzo gebruiken, veel structuur aanbrengen in je tekst, dat verhoogt de 'scanbaarheid' ervan
Ehm, ik heb ter verduidelijking iets op SG gezet, hoop dat de goede bedoeling ervan overkomt...
Ach, arme Sven
zijn jullie ook flabbergasted? Wat vreselijk voor Sven, zeg...
Net op twitter; 'Als ik Kemkers was zou ik van baan wisselen'
quote:nathje schreef op 23 februari 2010 @ 23:07:

zijn jullie ook flabbergasted? Wat vreselijk voor Sven, zeg...

Zat bijna te janken. Echt zuur... voor allebei.

Zou hij hem echt bewust verkeerd hebben gestuurd of heeft Sven de wijzende vinger verkeerd geinterperteerd?
Mijn buik draaide zich helemaal om. Ik zat gelijk te roepen: "kan hij geen twee buitenbanen rijden?" Zo erg, daar train je zo lang voor.

En die trainer ooooooh wat erg, dat blijft je je hele leven achtervolgen.
Knap dat hij nu al een interview geeft!

Kemkers zat dus fout.
Ik dacht ook: rij dan 2 buitenbanen!!!

O jongens, wat erg, wat erg, voor allebei.

Die Kemkers moet niet alleen gelaten worden vannacht.....

Bart Veldkamp: Dit is alsof een trainer het veld in rent en de bal in eigen goal schopt.

Ik heb een split second gedacht: zou hij omgekocht zijn?

Maar ik weet dat het niet zo is, het is zoals Ria Visser zegt: hij dacht echt dat hij Sven zou helpen hiermee, dat Sven een fout zou gaan maken en dat hij hem daarvoor behoedde.
Echt heel erg dit, wat een vergissing.

Ik zit net uit te leggen aan Aap. In mijn studie veel onderzoek gedaan naar spijt. Dit is een gevalletje spijt van het eerste uur. Zo'n malende gedachte die je gek maakt...
Ik zou nu nog liever Sven Kramer zijn dan Gerard Kemkers. Dit komt niet meer goed met die man, psychisch.
Dat denk ik ook Morrie...
Ooooo, ik vind het zo zielig voor Kemkers.

Ik wil naar bed, maar ík kan al niet slapen!
LLL, bedankt voor je moeite, ik ga er morgen naar kijken .
Echt zielig.

Als wij al niet kunnen slapen...
Ik vind het zo erg en ik kijk normaal nooit schaatsen, kun je nagaan als je een echte fan ben.
Ik zeg het nog 1 keer: Wat erg!

Gewoon de hele situatie.

Ik ben dan wel weer heel benieuwd hoe het verder gaat....

Dit wordt ook heel interessant, qua emoties enzo.
Ik ga toch wel naar bed...we gooien er nog een filmpje in.
Nu nog een filmpje kijken? Dan ga je dus pas na 1-en slapen?

Ik wil slapen, maar jeetje, dat gaat nu toch niet?

Eerst mijn tandjes maar eens schrobben....
Nou, inmiddels had ik ook wel een film kunnen kijken....

The day after is al begonnen. Ik ga ook slapen.
Och wat een drama zeg, ik hoorde het van Sjaak toen hij thuiskwam. Zo zielig, daar train je dan al die jaren voor. Echt heel erg sneu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven