Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jawel hoor, foto's kunnen ze meteen bekijken en het ligt eraan waar ze naar zoeken, maar Ceetje's bloed is bijvoorbeeld wel eens in een uur getest.
goedemorgen allemaal.

Maar als ik het zo lees is het voor veel mensen weer geen goede morgen pffff

Mal, voor oma, fijn dat ze rust/blij wordt van jou aanwezigheid.

Naatie voor jou. Heel veel sterkte vandaag met wachten.

Jinny voor jou en een voor oudste. Het zit jullie ook echt niet mee de laatste tijd. Hoe reageerde hij toen hij wakker werd? Hoe is het gebeurd? Echt super zielig, ik hoop dat hij niet teveel last heeft.
Ach Naat, klinkt niet fijn voor jou en moeder

Jin, heeft oudste tijdens het gipsen gewoon geslapen? HOe vond hij het vanmorgen? Ook een daar.

Mal, arm omaatje... Nog een dus! Fijn hè, dat je nu steeds met de auto naar haar kan rijden!
En de laatste voor Sven Kramer...
Naatie, sterkte met wachten dan laat je het nog weten?
Stressed is just desserts spelled backwards
Bam, ben je er?
wat is er?
Ja Bam ben je er?
Jinny en Naatie hele dikke knuffel
hallo iedereen....
VWP van vriendin was/is helemaal goed! Echt leuk. Ze was zo zenuwachtig, 43jr en vorig jaar mk dus wel enige risico's. maar ze kan nu gaan shoppen

Gaat het hier verder een beetje?
Waar zijn jullie allemaal, druk, spannende/leuke/minder leuke dingen aan het doen?
Ik probeer Eetje tevreden te houden, het kind voelt zich echt belabberd.
Dan jij ook een zijn het echt haar tandjes of heeft ze wat onder de leden denk je?
Ik weet het niet, ze heeft nu 39 graden koorts dus zal wel wat meer aan de hand zijn.
Een voor iedereen, maar voor Oudste in het bijzonder. Arm ventje! Hoe gaat het nu met hem, Jinny?

Ga weer, krijg zo m'n ouders en oma te eten en moet nog wat dingen regelen. Tot morgen!
Oh ik had iemand van een ander topic naar je doorgestuurd Bam, maar ik moest weer weg. Iets over een bedrukte beker (die beker was sip ha ha. nee ze wilde een plaatje op een beker laten afdrukken)
Jinny, hoe is het vandaag gegaan? Zal wel intensief zijn.. Legt hij zich er bij neer of is hij er misschien opstandig van?

Succes met het gipsen pootje! Hoe lang eigenlijk??

Naatie, weet je al wat? Spannend voor je. Gelukkig een snelle uitslag!

Star, drinkt ze wel? Eerste virus of niet? Zit jij ook in de vakantie aan huis gekluisterd, waardeloos he.

Enka, goed nieuws voor je vriendin. Leuk, een meissie!

Nu is CG ziek. Tot nu toe lijkt het mee te vallen (buikvirus).
Buikvirus heerst ook Compu, bah. Jij weer opgeknapt?

Ze drinkt alleen maar, dus da's fijn.
Ja, maar uitgeput ben ik.

Lekker aan de tiet houden, helemaal goed.

Zat er nog over na te denken dat CG vorig jaar nog bij me dronk, raar idee.
Ha ha, zie ineens L bij mij aan de borst met ruim 3 jaar.

Zie nu al tegen het voeden van de 3e op! Maar dat ga ik natuurljk weer heeeeel lang met veel liefde doen hoor
Naatie, heb je al wat gehoord van je moeder?

Jinny, hoe is de eerste dag gegaan met het gips om?
Post van Suze

Meisjes hai!!!

Lieve, lieve Jin, wat lees ik nu? Heeft je arme oudste nou zijn been gebroken???? Wat is er gebeurd? Mail me op echtenaamaanelkaar@hotmail.com.

Mensen wat een schrik zullen jullie gehad hebben? Hoe gaat het nu met hem? En was je meneer ook thuis of stond je er alleen voor? Liefje, heeeeel veel sterkte en een dikke kus voor Oudste van Jeetje!

We hebben het heeerlijk dames! Het knuffelen van de blote baby en kleuter bevalt prima. Het is hier zo rond de 30 graden dus prima uit te houden bij zwembad onder een grote parasol.

Morgen weer een zwembad dag nadat we vandaag in Dubai zijn wezen shoppen met de 3 jongste kinderen. Mama heeft Manolo's en Prada's gescoord met 50% korting! Ook nog wat spul bij Gap en Zara gehaald en heerlijk Sushi geluncht. Het is prettig leven zo hier .

Ook heel erg gezellig om vrienden weer te zien, lekker eten en wijntjes drinken. Jeetje en Meetje hebben tijdsverschil zonder mopperen doorstaan en liggen nu dus alweer een uur of 1,5 te ronken terwijl wij Oceans 13 zitten te kijken (en ik jullie even mail).

Verder alles goed met jullie allemaal hoop ik. En zonder sneeuw?

xx Suus
Ik wil het niet weten hoe lekker weer het daar is
Goodevening lady's,

Nou uit de röntgenfoto van mn moeders hoofd was niks gekomen. Uit het bloed bleek, dat er ergens een ontsteking zit, maar ze weten niet waar. Dus waarschijnlijk krijgt mn moeder volgende week een scan. Dus nog wel een beetje spannend!

Suze wat een heerlijkheid, die zon, het knuffelen, en het kopen van leuke dingen!

Star, ben je nog met Eetje naar de dokter geweest?

Compu, heb je toch je meisje aangestoken? Balen! Hopelijk valt het mee.

Mal, hoe is het met je omaatje?

Amalia, heb je L en B lang zelf gevoed?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven