Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Huh, been niet bewegen? Als in gebroken oid? Wat vaag joh. Arme ziekenboeg daar... Niet fijn. Arme jinny en jinnykinderen.
Er staat iets belangrijks op de groep! Dr. B heeft gebeld over het filmpje
Stressed is just desserts spelled backwards
oh nee, arme oudste! Ziet niet mee daar...

hopelijk snel beter nieuws!
Zit iedereen klaar voor het schaatsen?
Inmiddels zit Jinny al vijf uur in het ziekenhuis. Vermoeden is gebroken onderbeen, nu rontgenfoto.
Ojee Jinny! Dat is niet best. En al dat wachten.. We leven mee hoor, sterkte!!
Oh echt?? Jemig wat schrikken! Pfff, heftig zeg.

5 uur zkh en NU pas een foto, niet normaal zeg, achterlijk zooitje.
Het is gebroken, chirurg kijkt naar foto's hoeft ws niet gezet, wel gips.
Arme oudste... Wat sneu toch...
Ahh arme Jinny en oudste en dan zo belachelijk lang in het ziekenhuis wachten. Tss...

i was made for loving you Deze is het Bridges.

Oh ik zie net dat Amalia het ook al had gevonden.

Compu, klote dat je zo ziek was! Wel alles goed met de baby?

Mal, ik ga even op de groep kijken dan.
Oh wat klote Jin.. Gelukkig geen operatie en/of zetten.

Jullie zullen wel gesloopt zijn! Sterkte vannacht!

(gelukkig is het onderzoek al geweest, anders was het weer later geworden he)

Naatie, alles prima met beeb. Ik voel heel lichtjes een beweging, zo'n 1 keer per dag ofzo. Een begin..
Aaah, wat naar!!!! Arme oudste. Wat een narigheid.
Zo zielig een kind in het gips. Kinderen moet kunnen rennen en bewegen, en dat wordt zo lastig nu

Maar ze zijn ook wel weer zo handig om toch hun maniertjes te vinden om mobiel te zijn.

Hopelijk geneest het snel, arm kind...
Dank dames (en Star in het bijzonder). Even ego .

Net weer thuis uit het ziekenhuis. Been gebroken net onder de knie. Hij heeft nu gips van de tenen tot de lies en mag minimaal een week niet lopen arm schaap. Ik sta een beetje te rillen. Hij was net in slaap gevallen voor het gipsen, dus kind krijgt zo de schrik van zijn leven als ie wakker wordt .
voor jullie daar...
Tot zijn lies?!?!? Jemig, het arme kind, en arme mama. Kan je moeder komen om te helpen eventueel?
En nu even aaaaaaaaargh voor Sven Kramer
O nee Jinny, wat naar voor oudste. Hoe is het gebeurd dan op de Kita? Is hij verkeerd neergekomen met vallen ofzo? Heel veel sterkte en knuffels voor jullie allemaal en nog een extra voor oudste. Krijgt hij na de 1e week dan loopgips en moet dat ook zo hoog tot aan de lies? Arm ventje, ik voel met hem mee.
Hoe was het bij oma Mal?
quote:Star_2 schreef op 24 februari 2010 @ 08:24:

Hoe was het bij oma Mal?Niet zo goed. Haar rechterkant van het gezicht hangt wat. Ze kan niet meer drinken uit een rietje nu. En ze is nog veel meer in de war. Maar ze werd wel een paar keer heel rustig toen ik haar handen vasthield.
Ach de arme vrouw. Wat fijn dat je haar wel een beetje kon troosten.
Goedemorgen,

Moet even wat kwijt.

Mn moeder is al 1.5 week ziek. Griep, zegt ze. Maar ook heel suf en duizelig en heel erge hoofdpijn. Het gaat maar niet over.

Na heel veel aandringen dus gister naar de dokter gegaan. Dokter vond het allemaal maar raar en heeft haar naar het ziekenhuis gestuurd. Bloed laten prikken en foto's van haar hoofd.

Bleghh.. ik ben er gelijk naar van. Echt zo'n onderbuik gevoel. Ik hoop zo dat het allemaal goed is.
quote:naatie schreef op 24 februari 2010 @ 08:54:

Bleghh.. ik ben er gelijk naar van. Echt zo'n onderbuik gevoel. Ik hoop zo dat het allemaal goed is. Doet hij vast voor de zekerheid Naatie, niet teveel piekeren meis de verkoudheid/griep die rondgaat is best wel pittig hoor, ik heb vorige week ook heel veel hoofdpijn en duizelingen gehad.
O dat klinkt inderdaad niet fijn Naat, hopelijk valt het allemaal mee. Wanneer krijgt ze uitslag?
Ik weet het Mal, maar mijn moeder gaat nóóit naar de dokter. De dokter zei zelfs, dat hij haar nog nooit gezien had en dat het dan wel serieus zou zijn. Vandaar dat hij haar gelijk naar het ziekenhuis doorstuurde.

Star, de uitslag krijgt ze vandaag al. Vandaag kan ze de dokter bellen. Wat ik wel raar vind, zo'n uitslag is er toch nooit binnen 1 dag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven