Kletsgroepje LIIII

24-05-2009 21:39 3101 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer een fris nieuw topic!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Twitter niet veel aan hoor, maar hij is er helemaal verslingerd aan Eef!

Hoe is het met je hand?

Gezellig met Mirre's zoon? Gaat hij ook al naar school?
Juultje, nog even een vraag. Wat bewaar jij aan post? Het wordt nu zoveel met 3 p. Jij al 4..

Kerst, verjaardag, geboorte...?

Ben aan het opruimen/inpakken vandaar.
Enne..liever geen tweeling!! Mijn vader was van een tweeling, maar het slaat vaak een generatie over. Arme CG!
Ja, de afgelopen weken gaat het wel beter. 't gaat met ups en downs, dus ben nog een beetje voorzichtig.

Hoe is het met CV? heeft hij nog veel last van winterdip?

Dus CG mist CV erg?

Daar ben ik ook wel bang voor als ik straks naar Ghana ga. MB roept nu al dat ie me dan (over 2 maanden) zo zal missen.

Dat van die cadootjes is idd een goed idee (had ik dat al gezegd of alleen gedacht?) als ik iets leuks/kleins bedenk schrijf ik het alvast op, zodat ik straks alles in 1 keer kan kopen.
Beterschap met JD Juultje, hopelijk is ze straks opgeknapt als ze naar school gaat. Spannend he.

Luni vervelend die verkoudheid, lekker onder t dekbed en hete citroendrank :-)

Jammer dat je niet veel aan die psycholoog had Mokkie, maar t gaat beter met je?

Uh Compu een tweeling is best leuk en gezellig hoor :-)))))

Het was super gezellig met de kleine jongen :-)) Hij heeft tussen EM en mij geslapen. Halverwege de nacht is EM op t bed van zijn zoon gaan slapen, hij sliep zo ruw:-))).....Hij zit al vanaf vorig jaar augustus op school.

Zo nog even naar schatsen kijken, zometeen Sven, wie kijkt ook????
Je poste net voor mij mokkie, maar ik heb wat gemist, ga je met vakantie naar Ghana?
Post? Kaarten enzo bedoel je? De geboortekaartjes heb ik van allebei, kerstkaarten bewaar ik niet, verjaardagskaarten eigenlijk ook niet. Soms krijgen ze een kaartje van opa en oma uit Spanje, die bewaar ik dan weer wel.

Eef, bijgekomen van de schrik van het kijken naar Sven? Hoorde/las het vanmorgen pas, we lagen vroeg op bed.

Jammer dat je niet echt iets had aan de psycholoog, Mokkie. Wel fijn dat je je iets beter voelt!

Gisteravond was JZ aan het woelen en draaien, hij had enorm jeuk van zijn eczeem. Goed ingesmeerd en even bij ons in slaap laten vallen, daarna lekker in zijn eigen bedje en hij heeft doorgeslapen! Jeeeh, echt fijn. Wel een paar keer voor JD eruit geweest. Het is nu echt een zielig hoopje hoor, ze is echt afgevallen de laatste dagen, het is goed te zien dat ze ziek is.
Nee ben even niet aanspreekbaar Juultje

Wat erg.....
Heel Nederland over Gerard Kemkers heen Alsof ie het expres deed

Nee,ik heb niet gekeken.veel te laat en ik ben niet zo'n sportkijker.Zou Sven ook goud hebben gehad als ie niet fout had gewisseld? Ik vind het weer zo'n hype,Svencouver enzo

Wij bewaren ook bijna niets aan kaarten

alleen zo'n beetje alles wat ik oooooooit in Israel ontving.

Ik ben ook al zo'n fan van psychologen,er zijn er maar weinig die echt luisteren,je ziet ze gewoon ratelen over welk hokje je ingeduwd kan worden,bwvs...

Ik zag laatst mijn laatste psych nog,maar ze herkende me niet.Ik ben ook een heel ander mens. Misschien kun je wat alternatiever zoeken Mokkie,als het bestaat??

Ik heb destijds veel aan het schaamlipcorrectiepraatgroepje gehad (grapje)
Haha, Luni, die waren allemaal op je feestje zaterdag toch?

Waarschijnlijk zou hij wel goud hebben gehaald, is de algemene mening. Ik geloof dat hij tot die fout erg goed ging, maar wij hebben ook niet gekeken.
O.k. Juultje, dan gooi ik het ook lekker weg. Ook van de eerste verjaardag? En van je eigen?

Mokkie, je had het nog niet gezegd van de kadootjes, leuk.

CV heeft een stripverhaal gemaakt, zo is het duidelijker. Dat lees ik veel voor. Verder maakt hij meestal een filmpje met uitleg, nu vergeten.

Ze snapt het niet zo goed. Maar MZ kun je het al zo veel beter uitleggen en hij kan praten door de telefoon..

CV heeft geen winterdepressie, maar vermoedelijk ADD. Dat houdt o.a. wisselende stemmingen in. Het is dus onverwachts als er weer een dip is.

Eef, als je al wat ouder bent, ben je niet meer zo flexibel voor een tweeling haha. Ik merk dat echt hoor, klinkt gezapig maar toch. Ik kan me nu op eentje concentreren en dat vind ik mans zat.

(met CG's zorg ernaast natuurlijk)
Fijn Mokkie, misschien zit je dan nu in de stijgende lijn.

Haha Luni!! En die opmerking van Juultje eroverheen!

Juultje, de eerste nacht doorgeslapen? Joepie!! Houwe zo!

Hier ook een CG met buikgriep. Het lijkt tot nu toe nog mee te vallen, vannacht begonnen.
Maar Sven had wel de snelste tijd.....

Hahaha ja Compu je hebt helemaal gelijk, als je ouder wordt dan is t anders, ik merkte het met de kleine van M. ik vond t hartstikke leuk en gesellie maar was blij dat hij naar huis ging ff rust :-))))

Allemaal nog beterschap met jezelf en de kids, hopelijk knappen jullie snel op hoor!

Wat leuk trouwens dat CV een stripverhaal heeft gemaakt voor CG. Dat doet me ff terugdenken aan mijn jeugd (nostalgie) ik vertaalde mijn leven ook in strip....
Heb je die nog, Eef? Wat staat er zoal in? Muziek-optreden etc.?
Wij zijn zelf niet van die kaartenstuurders en krijgen (daarom waarschijnlijk) zelf ook niet zo veel kaarten. Niet de moeite van het bewaren in ieder geval. Behalve de geboortekaartjes, toen hebben we er echt veel gehad, vooral bij JZ.

Leuk dat CV een stripverhaal heeft gemaakt! Moet je dat nu elke avond voorlezen? Hoort CG door de telefoon?

Het was niet de eerste nacht doorslapen, een paar weken geleden heeft hij het een paar nachten achter elkaar gedaan, maar toen was de pret weer voorbij. Hopelijk gaat hij nu wel doorzetten.

JD is nog niet beter, ze heeft wel weer wat gegeten en is natuurlijk lekker verwend door oma. Morgen is JM thuis. En ik zodra mijn auto klaar is, die moet voor een beurt naar de garage, maar die zit in de buurt van ons kantoor.
Ik heb het de eerste dagen met name voorgelezen, toen begreep ze het nog niet. Door de telefoon hoort ze hem wel, maar ze wordt er verdrietig van, kan ook niet terugpraten.. Dat is geen succes.

Denk dat MB (of was het nou MZ) ook meer besef heeft van tijd. Ze snapt niet het aantal nachtjes slapen.

Lekker dat JM morgen thuis is, kun jij ook weer even wat doen. Of moet hij werken en kan dat niet?

Straks gaat JD vlakbij naar school he, dat lijkt me toch zo handig.
Sneu hoor, dat ze hem zo mist.

Gisteren was schoonmoeder bij ons, dus toen hebben we allebei gewerkt. Nu zit ik op ons kantoor en moet straks mijn auto naar de garage brengen (beurt/apk), als hij klaar is ga ik ook weer naar huis, dan kunnen we elkaar een beetje afwisselen. Bij JM is het zo, dat als hij thuis is/vrij heeft ook niets verdient, hij kan dan immers niet factureren. Het is daarom voordeliger als ik thuis ben als er eentje ziek is, maar dat kan ook niet altijd. Morgen maar weer even zien, als ze nog ziek is (en dat denk ik wel) blijf ik wel thuis.
Wanneer komt CV weer thuis, Compu?

Ik vind het wel lang duren, morgen is ze nog steeds niet beter genoeg denk ik. En dan is het al een week. Ik ben nu rijstwater voor haar aan het maken, hopelijk krijg ik dat erin en helpt het, anders bel ik morgen de dokter weer.

Nog tips van ervaren moeders?
Compu, wat leuk dat CV een stripverhaal heeft gemaakt. Ik kan helaas niet goed tekenen, maar een verhaal maken is misschien wel leuk.

Is jullie nieuwe huis dichter bij CG's school?

Juultje, duurt idd wel lang dat JD ziek is. Hopelijk gaat het snel beter.

Eef, misschien maar goed dat je het spelletje niet snapt. Ben er zelf even helemaal verslaafd aan.

Ikke niet weten Juultje!

Heb naar nieuws,een aanrijding gehad op weg naar huis en mn wiel is iets naar binnen geklapt dus hij rijdt niet meer. Nu is de auto weggesleept maar misschien kan ie nog gemaakt worden.

Ik baal ontzettend,heb al gespuugd en gehuild maar niets wat het ongedaan maakt J zegt dat het allemaal goed komt.

Ik,en de tegemoetkomende auto,hebben elkaar vooraan geraakt. Zij reed een Twingo en haar halve auto was in elkaar gezakt.

Kun je toch zien hoe sterk een volkswagen is

Ik ben in shock,bah!
Oh wat naar, Luni!! Altijd ieders angst en jou is het nu overkomen.

Goddank heb je er niks aan overgehouden, dat is het belangrijkst.

Heb je geen nekklachten? Vanwege spugen denk ik daaraan.

Hoe kwam het? Is de weg daar smal?

Veel sterkte, je zult het vannacht nog wel een paar keer beleven misschien. Hoop dat je even goed slaapt!! Bel je af voor morgen?
Juultje, de diarree duurt lang bedoel je? Het kan wel een paar weken duren weet ik. Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Ze moet wel goed drinken en tierig zijn. Dat laatste was niet het geval geloof ik? Dan zou ik daarom bellen. Ook vanwege het weekend.
Nee, geen nekklachten Compu.Ik had het eerst niet eens door,dacht dat iemand mn spiegel eraf reed Spugen was achteraf,van de spanning denk ik.

Het was iid smal,regenachtig en precies in een bocht.

Die andere vrouw dacht dat ik op haar was ingereden maar aan de stand van de auto te zien was dat niet zo,volgens omstanders. De man die achter me reed dacht dat haar wiel was ingeklapt en de auto was omgeklapt,tegen mij aan

Het zal een raadsel blijven! Misschien heb ik wel een moment niet opgelet...

Was ik maar,had ik maar etc....

Er komt zoveel op je af. Ik heb nog geblazen ook,kreeg niet eens een BOB-sleutelhanger,lullig
Heb je zelf niets, Luni? Wat zul je geschrokken zijn! Politie erbij geweest enzo? Blijf je vandaag thuis? Heb je een beetje geslapen vannacht?

Diarree kan lang duren weet ik, maar met koorts erbij vind ik het weer een ander verhaal. Die was vanmorgen weg trouwens, dus we gaan de goede kant op! Vandaag nog maar even uitzieken en dan gaat het denk ik wel weer beter. Vannacht heeft ze ook weer de hele nacht geslapen. Ik las ergens dat appelsap niet goed is bij buikgriep omdat dat de darmen kan irriteren, dat hebben we dus maar geschrapt. Vindt ze niet leuk, ze wil alleen appelsap of water (en dat liever niet), krijgt ze nu alleen water dus.
Hoe is t nu Luni, een beetje bekomen nu?

Juultje heb je al rijstepap met andijvie geprobeerd? Dat maakte mijn moeder vroeger altijd en ik later voor mijn kinderen, wanneer we buikgriep of diaree hadden. Een heel klein beetje bouilon erin voor de smaak.

Compu ik hield ook een dagboek bij met aliassen he, want je weet maar nooit wie het leest, en met de strips idem, nee geen muzikale strip. Helaas heb ik niets meer :-((

Vandaag heb ik eindelijk Mosselen kunnen halen voor mijn Oma, ze had er woensdag al zin in, maar we konden het toen nergens kopen. Nu wel, dus gelijk naar haar gebracht ohh ze was superblij want ze had zoveel zin in Mosselen! Dit lijkt een doodgewoonverhaal, maar voor mij goud waard, ben zo blij dat ik dit voor haar kan doen, en ik weet dat wanneer ze ergens zin in heeft zij er haast niet van kan slapen :-))) als ze het niet gelijk kan eten hahahaha Oei lang verhaal sowwy :-)))))

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven