De Pilstoppers
donderdag 26 maart 2009 om 11:19
NaamLeeftijdNaam kind
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
dinsdag 23 februari 2010 om 22:36
Frans, fijn dat je weer bent opgeknapt!
Esmée is helaas nog niet opgeknapt.
Diaree is wel over, maar ze is nu snotverkouden. Kan ook weer 4 wkn duren volgens CB.
Hoorde van de week dat er bij de moeder van mijn schoonzus (en beste vriendin) ws borstkanker is gevonden...
Zij gaat nu de medische malle molen in.
Gister is er een vriend van ons weer naar Afghanistan gegaan. Gelukkig maar voor 10 weken.
Je bent dan wel weer blij als hij weer thuis is.
Ik ben vanmorgen even bij de ha geweest. Hb laten meten. Die was errug goed zelfs! 9,5. En 7,5 is al goed.
Dus ben ws gewoon moe door de hele nieuwe situatie. Groter huis, kleintje, etc.
De assistente raadde aan om Supradyn te slikken, dus gelijk gehaald.
Hoop dat het beetje helpt, want wordt beetje lamlendig van dit gevoel.
Morgen weer lekker een dagje werken. Voor het eerst weer eens op mijn oude groepje!
Esmée is helaas nog niet opgeknapt.
Diaree is wel over, maar ze is nu snotverkouden. Kan ook weer 4 wkn duren volgens CB.
Hoorde van de week dat er bij de moeder van mijn schoonzus (en beste vriendin) ws borstkanker is gevonden...
Zij gaat nu de medische malle molen in.
Gister is er een vriend van ons weer naar Afghanistan gegaan. Gelukkig maar voor 10 weken.
Je bent dan wel weer blij als hij weer thuis is.
Ik ben vanmorgen even bij de ha geweest. Hb laten meten. Die was errug goed zelfs! 9,5. En 7,5 is al goed.
Dus ben ws gewoon moe door de hele nieuwe situatie. Groter huis, kleintje, etc.
De assistente raadde aan om Supradyn te slikken, dus gelijk gehaald.
Hoop dat het beetje helpt, want wordt beetje lamlendig van dit gevoel.
Morgen weer lekker een dagje werken. Voor het eerst weer eens op mijn oude groepje!
dinsdag 23 februari 2010 om 23:48
Ben ik ook weer.........
Wat een ellende voor Sven en Gerard. Het ging zo goed en dan nu dit.........
nala, wat een vervelende dingen in je vriendengroep
hoop dat Esmee ook snel weer beter is en dat je zelf ook weer opknapt.
Jac, wat sneu dat de kleine meid zo ziek is geweest van het rs-virus. Rot virus is het.
Mooie foto's trouwens op je hyves.
Brabbel, ik hoop dat je wat hebt aan de link van 12-9
Kay, gelukkig heeft Detlev er niks aan over gehouden maar er helaas ook niks van geleerd
Hier is nummer 2 ook anders hoor. Pfff temperament vol jochie.
12-9 weet je nu al zeker dat je mag blijven?
Frans, fijn dat je weer bent opgeknapt en wat een geweldig liedje heeft milena bedacht.
Amy, hoe is het met je vader?
Hier gaat het goed. Alleen erg druk en weinig tijd om te reageren. Lees wel elke dag maar als ik dan wil reageren, komt er wat tussen.
Nu vakantie en we zitten weer in ons vakantiehuis. Zondag bij de fokker geweest met de kids.
Maandag werd de oma van mijn man 99 jaar.
vandaag tandartsbezoek en druk geweest met school. Daarna schaatsen kijken en dus de vreselijke teleurstelling van Sven.
Allemaal een fijne avond en tot gauw.
Wat een ellende voor Sven en Gerard. Het ging zo goed en dan nu dit.........
nala, wat een vervelende dingen in je vriendengroep
hoop dat Esmee ook snel weer beter is en dat je zelf ook weer opknapt.
Jac, wat sneu dat de kleine meid zo ziek is geweest van het rs-virus. Rot virus is het.
Mooie foto's trouwens op je hyves.
Brabbel, ik hoop dat je wat hebt aan de link van 12-9
Kay, gelukkig heeft Detlev er niks aan over gehouden maar er helaas ook niks van geleerd
Hier is nummer 2 ook anders hoor. Pfff temperament vol jochie.
12-9 weet je nu al zeker dat je mag blijven?
Frans, fijn dat je weer bent opgeknapt en wat een geweldig liedje heeft milena bedacht.
Amy, hoe is het met je vader?
Hier gaat het goed. Alleen erg druk en weinig tijd om te reageren. Lees wel elke dag maar als ik dan wil reageren, komt er wat tussen.
Nu vakantie en we zitten weer in ons vakantiehuis. Zondag bij de fokker geweest met de kids.
Maandag werd de oma van mijn man 99 jaar.
vandaag tandartsbezoek en druk geweest met school. Daarna schaatsen kijken en dus de vreselijke teleurstelling van Sven.
Allemaal een fijne avond en tot gauw.
woensdag 24 februari 2010 om 07:33
Vent hier volgt het schaatsen wel. Ik niet. Het interesseert met werkelijk geen bal. Ik wil nog net de volgende dag kijken of er een medaille binnen is gehaald, maar daar houdt het dan wel mee op. Flauw he?
Jongens, ik ga zondag lekker op vakantie!
Aanleiding is wat minder plezierig. Vent en ik zitten op een breekpunt, waarbij ik heb aangegeven niet meer te willen. Nou, lang verhaal kort, Vent is geschrokken - wil er Alles aan doen, doet ook al heel hard z'n best, en heeft mij gevraagd om relatietherapie als laatste redmiddel. Ik heb hem aangegeven dat ik hier over na moet denken en dat ga ik doen op vakantie. M'n ouders hebben vlug 2 stoelen en een kamer bijgeboekt voor Daphne en mij en dus vliegen wij zondag voor een weekje naar een lekker warm oord. Vooral om m'n kop eventjes rust te gunnen en misschien wat dingetjes op een rijtje te krijgen.
Vandaag wat dingetjes regelen en doen en kopen.
Groetjes aan allemaal en een knuffel voor wie die kan gebruiken!
x
Jongens, ik ga zondag lekker op vakantie!
Aanleiding is wat minder plezierig. Vent en ik zitten op een breekpunt, waarbij ik heb aangegeven niet meer te willen. Nou, lang verhaal kort, Vent is geschrokken - wil er Alles aan doen, doet ook al heel hard z'n best, en heeft mij gevraagd om relatietherapie als laatste redmiddel. Ik heb hem aangegeven dat ik hier over na moet denken en dat ga ik doen op vakantie. M'n ouders hebben vlug 2 stoelen en een kamer bijgeboekt voor Daphne en mij en dus vliegen wij zondag voor een weekje naar een lekker warm oord. Vooral om m'n kop eventjes rust te gunnen en misschien wat dingetjes op een rijtje te krijgen.
Vandaag wat dingetjes regelen en doen en kopen.
Groetjes aan allemaal en een knuffel voor wie die kan gebruiken!
x
woensdag 24 februari 2010 om 14:22
Goed van je DDDJ, laat het ff allemaal berusten op je vakantie en denk er goed overna wat je wil !! En doen wat JIJ wilt en wat JIJ voelt... Sterkte lief.
Wat erg zeg voor Kramer en Kemkers, wat vreselijk zeg.. vanochtend keek ik het weer en daarbij de reactie van hun twee er nog eens bij, maar kon wel huilen voor hem ,misschien heel stom maar trok mij zo aan, van allebei ook dan hoor.
Wat erg zeg voor Kramer en Kemkers, wat vreselijk zeg.. vanochtend keek ik het weer en daarbij de reactie van hun twee er nog eens bij, maar kon wel huilen voor hem ,misschien heel stom maar trok mij zo aan, van allebei ook dan hoor.
woensdag 24 februari 2010 om 14:42
Nou DDDJ, prettige vakantie dan maar, en dat je maar duidelijk kan krijgen wat je wil... Wel een goed plan om dat meteen maar even in een warm oord te doen! Hopelijk helpen alle zonnestraaltjes mee!
Ook lekker vakantieweekje dus Hera! Wel volgepland dus.
Hier ook erg aan het balen voor Kemkers en Kramer. We zaten het gisteren op een verjaardag te bekijken en ooo, de feestvreugde kelderde flink nadien. Zelf de mindere schaatsfans waren er stil van...
Ook lekker vakantieweekje dus Hera! Wel volgepland dus.
Hier ook erg aan het balen voor Kemkers en Kramer. We zaten het gisteren op een verjaardag te bekijken en ooo, de feestvreugde kelderde flink nadien. Zelf de mindere schaatsfans waren er stil van...
woensdag 24 februari 2010 om 15:54
woensdag 24 februari 2010 om 21:46
Helaas lijkt de diarree hier weer terug te zijn.
Ook nog last van de snottebellen.
Schiet dus niet op...
Vandaag lekker gewerkt. Was een hele tijd geleden, zo op mijn oude groepie.
Esmée sliep voor het eerst goed op het kdv.
Helaas moest d'r juf me weer vertellen dat ze Esmée een aandachtstrekkertje vindt...
Misschien is dat wel zo, maar dat hoef ik niet 3 weken achter elkaar te horen.
Esmée is de laatste dagen erg wisselend onrustig. Vanaaf was het weer feest. Veel huilen.
Gelukkig vond ze met papa in bad gaan erg leuk. Heeft nu ook door hoe ze moet spetteren.
Ook nog last van de snottebellen.
Schiet dus niet op...
Vandaag lekker gewerkt. Was een hele tijd geleden, zo op mijn oude groepie.
Esmée sliep voor het eerst goed op het kdv.
Helaas moest d'r juf me weer vertellen dat ze Esmée een aandachtstrekkertje vindt...
Misschien is dat wel zo, maar dat hoef ik niet 3 weken achter elkaar te horen.
Esmée is de laatste dagen erg wisselend onrustig. Vanaaf was het weer feest. Veel huilen.
Gelukkig vond ze met papa in bad gaan erg leuk. Heeft nu ook door hoe ze moet spetteren.
donderdag 25 februari 2010 om 14:37
Hoi allemaal!
Ik ben lekker bezig geweest vandaag. Nu ff lekker op mijn gat zitten.
Ze zijn gister begonnen met de bloementuin leeg te trekken. (ivm die boktor)
Nu zijn ze helemaal klaar.
We zitten echt open en bloot en wonen dan ook aan een drukke weg.
Best wel raar idee dus.
Maar gaan over een tijdje aan de nieuwe bloementuin beginnen!
Ik ben lekker bezig geweest vandaag. Nu ff lekker op mijn gat zitten.
Ze zijn gister begonnen met de bloementuin leeg te trekken. (ivm die boktor)
Nu zijn ze helemaal klaar.
We zitten echt open en bloot en wonen dan ook aan een drukke weg.
Best wel raar idee dus.
Maar gaan over een tijdje aan de nieuwe bloementuin beginnen!
donderdag 25 februari 2010 om 16:24
Hoi
Keelontsteking was weer terug. Is nu aan het weggaan. Was met antoibiotica gestopt en ik wilde ook geen nieuwe. De allergie is steeds erger geworden ipv minder. Ik word echt gek van de jeuk. Mijn hele huid (overal ) is opgezet en dik en rood en jeukt. Vanochtend de huisarts maar weer gebeld. Die keelontsteking tek ik wel (ik voel me verder op zich wel weer goed), maar die allergie. NU heb ik antihistamine pilletjes. Nou ben benieuwd, ik hoop maar dat het werkt. Mag er niet mee rijden enzo, dus in het gunstigste geval raak ik een soort gedrogeerde roes tot het over is
Hera zijn de puppy's al geboren?
DDDJ een nog maar es
Keelontsteking was weer terug. Is nu aan het weggaan. Was met antoibiotica gestopt en ik wilde ook geen nieuwe. De allergie is steeds erger geworden ipv minder. Ik word echt gek van de jeuk. Mijn hele huid (overal ) is opgezet en dik en rood en jeukt. Vanochtend de huisarts maar weer gebeld. Die keelontsteking tek ik wel (ik voel me verder op zich wel weer goed), maar die allergie. NU heb ik antihistamine pilletjes. Nou ben benieuwd, ik hoop maar dat het werkt. Mag er niet mee rijden enzo, dus in het gunstigste geval raak ik een soort gedrogeerde roes tot het over is
Hera zijn de puppy's al geboren?
DDDJ een nog maar es
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
donderdag 25 februari 2010 om 21:31
Nala, hoe ging het vandaag met Esmée? Nog ziekig? En kale toestand dus om het huis heen. Hier zaten we ook een beetje beschut achter flink wat boompjes en bosjes, maar gaan ze de boel anders inrichten en hebben ze gisteren alles eruit getrokken, dus wij hebben ook vrij uitzicht over de hele straat nu... Beetje jammer...
Frans, flink te pakken dus. Beterschap dan maar.. balen zeg. Is je man wel weer thuis of sta je er nog alleen voor? Hopelijk werken de pilletjes snel, want van jeuk enzo wordt je helemaal gek kan ik me zo voorstellen... Dan is een pijnlijke keel beter vol te houden (ook niet fijn tuuk)
Frans, flink te pakken dus. Beterschap dan maar.. balen zeg. Is je man wel weer thuis of sta je er nog alleen voor? Hopelijk werken de pilletjes snel, want van jeuk enzo wordt je helemaal gek kan ik me zo voorstellen... Dan is een pijnlijke keel beter vol te houden (ook niet fijn tuuk)
donderdag 25 februari 2010 om 22:19
zaterdag 27 februari 2010 om 10:03
Wij zaten vannacht om 2 uur op de politie te wachten.
Het inbraakalarm van het bedrijf ging nl af en dat is hier nog nooit gebeurd. (wel eens comp alarm, maar dat gebeurd vaker)
Gelukkig had Vent niet de gedachte om zelf naar binnen te gaan, want ws was er toch niets. Je weet maar nooit. Dus gebeld en toen kwamen ze 4 man sterk.
Gelukkig konden ze geen braaksporen vinden, dus is nog een raadsel waardoor het alarm af ging. Misschien iets icm de wind?
Wat wel erg vreemd was, toen wij in het donker, in de woonkamer op de politie aan het wachten waren, reden er 2 auto's elkaar tegemoet en stopten een stukje verderop.
Toen ging er iemand foto's maken onze richting op. De politie had hun wel aangehouden, maar verder begreep Vent er ook weinig van.
Het liep dus af met een sisser, maar scheet behoorlijk in mijn broek kan ik je zeggen...
Heb gelukkig nog wel de slaap kunnen bevatten, maar hoop dit niet vaak mee te maken hoor.
Het inbraakalarm van het bedrijf ging nl af en dat is hier nog nooit gebeurd. (wel eens comp alarm, maar dat gebeurd vaker)
Gelukkig had Vent niet de gedachte om zelf naar binnen te gaan, want ws was er toch niets. Je weet maar nooit. Dus gebeld en toen kwamen ze 4 man sterk.
Gelukkig konden ze geen braaksporen vinden, dus is nog een raadsel waardoor het alarm af ging. Misschien iets icm de wind?
Wat wel erg vreemd was, toen wij in het donker, in de woonkamer op de politie aan het wachten waren, reden er 2 auto's elkaar tegemoet en stopten een stukje verderop.
Toen ging er iemand foto's maken onze richting op. De politie had hun wel aangehouden, maar verder begreep Vent er ook weinig van.
Het liep dus af met een sisser, maar scheet behoorlijk in mijn broek kan ik je zeggen...
Heb gelukkig nog wel de slaap kunnen bevatten, maar hoop dit niet vaak mee te maken hoor.
zaterdag 27 februari 2010 om 20:36
DDDJ ik hoop dat je goed kunt ontspannen en alles op een rijtje kunt zetten komende dagen. Hele fijne vakantie!
Frans jeetje, hoop dat je snel opknapt! Zo'n allergie is flink balen!
Nala spannend dat soort dingen! Esmee is wel aan het kwakkelen he! Saar hier ook, 10 week verkouden nu toch een kuurtje. De winter moet weg!
Frans jeetje, hoop dat je snel opknapt! Zo'n allergie is flink balen!
Nala spannend dat soort dingen! Esmee is wel aan het kwakkelen he! Saar hier ook, 10 week verkouden nu toch een kuurtje. De winter moet weg!
zondag 28 februari 2010 om 01:31
Dankjulliewel meiden!
Ik zit klaar, koffertje gepakt, drink nu lekker een bakkie en ga zo even douchen. Daphne uit haar bedje trekken (oeh, dat is vast een chagrijnig monster!) en dan op weg naar Schiphol! Even een weekje niks. Lijk wel een pakezel, zoveel troep heb ik mee. Maar joh, beter teveel dan te weinig bij me toch?!
Tot over een weekje! x
Ik zit klaar, koffertje gepakt, drink nu lekker een bakkie en ga zo even douchen. Daphne uit haar bedje trekken (oeh, dat is vast een chagrijnig monster!) en dan op weg naar Schiphol! Even een weekje niks. Lijk wel een pakezel, zoveel troep heb ik mee. Maar joh, beter teveel dan te weinig bij me toch?!
Tot over een weekje! x
maandag 1 maart 2010 om 10:50
Probeer er van te genieten DDDJ!
Frans, al een beetje opgeknapt?
Quintie, hoe is het met jou?
Ik ga straks ff stukkie wandelen met vriendin en de kids en vanmiddag kijken of het me lukt een appeltaart te bakken. Nog nooit gedaan.
Lekker weekend achter de rug. Zaterdagmiddag verjaardag en 's avonds zijn mijn ouders en zusje ff bakkie komen doen.
Gister kwamen vrienden die we 3 jaar geleden in Mexico ontmoet hebben. Was ook erg gezellig.
Helaas is Esmée al een aantal dagen niet zo gezellig. Zijn we echt niet gewend. Dan merk je maar hoe verwend we eigenlijk met haar zijn.
Maar vind het best wel moeilijk, ze zit alleen maar te miepen. Komen geen tranen bij aan te pas. Ze zit soms gewoon iedereen één voor één aan te kijken, dat wij zien hoe "zielig" ze wel niet is.
Misschien is het wel een sprongetje, maar denk soms ook een tandje. (kan alleen nog niets voelen/zien in d'r mondje)
Ze blijft ook nog goed verkouden, dus misschien heeft ze daar last van?
Ze slaapt iig overdag ook slecht. Maja, zal wel weer overgaan.
Frans, al een beetje opgeknapt?
Quintie, hoe is het met jou?
Ik ga straks ff stukkie wandelen met vriendin en de kids en vanmiddag kijken of het me lukt een appeltaart te bakken. Nog nooit gedaan.
Lekker weekend achter de rug. Zaterdagmiddag verjaardag en 's avonds zijn mijn ouders en zusje ff bakkie komen doen.
Gister kwamen vrienden die we 3 jaar geleden in Mexico ontmoet hebben. Was ook erg gezellig.
Helaas is Esmée al een aantal dagen niet zo gezellig. Zijn we echt niet gewend. Dan merk je maar hoe verwend we eigenlijk met haar zijn.
Maar vind het best wel moeilijk, ze zit alleen maar te miepen. Komen geen tranen bij aan te pas. Ze zit soms gewoon iedereen één voor één aan te kijken, dat wij zien hoe "zielig" ze wel niet is.
Misschien is het wel een sprongetje, maar denk soms ook een tandje. (kan alleen nog niets voelen/zien in d'r mondje)
Ze blijft ook nog goed verkouden, dus misschien heeft ze daar last van?
Ze slaapt iig overdag ook slecht. Maja, zal wel weer overgaan.
maandag 1 maart 2010 om 14:03
Lastig hé Nala een baby dat je niet duidelijk kan maken wat er is. Daar kom je achteraf pas achter, helaas! Ze is nu bijna 6 maanden toch? Vaak is het rondom die periode ook altijd een beetje moeilijk. Ze krijgen dan steeds meer mee van hun omgeving, maar kunnen er nog net niets mee omdat ze nog niet mobiel genoeg zijn en dat is wel wat frustrerend natuurlijk. Het gaat inderdaad weer over, maar daar heb je nu natuurlijk niets aan! Heeft ze nu al een tandje of is ze je steeds voor de gek aan het houden?
Hoe gaat het met de anderen?
DDDJ zit lekker van de zon te genieten en ondertussen een belangrijke beslissing te overwegen en Daphne spetterd lekker in zee (hoop ik voor haar)
Frans alweer van je allergische reacties af?
Hera, vakantie weer voorbij?
Amy, alles goed op die vreselijke vekoudheden na dan?
Hoe gaat het met de anderen?
DDDJ zit lekker van de zon te genieten en ondertussen een belangrijke beslissing te overwegen en Daphne spetterd lekker in zee (hoop ik voor haar)
Frans alweer van je allergische reacties af?
Hera, vakantie weer voorbij?
Amy, alles goed op die vreselijke vekoudheden na dan?
maandag 1 maart 2010 om 14:07
Hier alles onder controle. Ben even bij met school (alleen deze week hoor, dan begint weer een nieuw onderdeel), dus das relaxed, vrij is dan ook echt vrij!
Detlev doet het de laatste week ook goed, heeft de laatste week maar liefst 3 keer de hele nacht doorgeslapen en dan dit keer ook zonder late avondvoeding!!!) dus er lijkt iets van vooruitgang in te komen. Hij had dit tot een maand geleden nog maar 1 keer in z'n leventje gedaan, dus ineens 3 keer (bijna) achter elkaar! Heerlijk, hopelijk houdt ie het vast! vannacht was het 5 uur, maar liet zich wel weer terugleggen tot half 8, dus das ook goed dan!
Detlev doet het de laatste week ook goed, heeft de laatste week maar liefst 3 keer de hele nacht doorgeslapen en dan dit keer ook zonder late avondvoeding!!!) dus er lijkt iets van vooruitgang in te komen. Hij had dit tot een maand geleden nog maar 1 keer in z'n leventje gedaan, dus ineens 3 keer (bijna) achter elkaar! Heerlijk, hopelijk houdt ie het vast! vannacht was het 5 uur, maar liet zich wel weer terugleggen tot half 8, dus das ook goed dan!
dinsdag 2 maart 2010 om 18:29
Wat een heerlijk weertje he meiden. Ik geniet er zo van.
Gister en vanmiddag een behoorlijk stuk gewandeld.
De appeltaart heeft iig goed gesmaakt.
Gelukkig is Esmée weer een beetje de oude. Denk dat het een sprongetje was.
Alhoewel ik ook een verdikking in d´r tandvlees voel, dus wie weet...
Kayleigh, Esmée is idd bijna een half jaar, dus dat kan wel kloppen.
Das wel jammer Kay, dat Detlev het niet volhield.
Maar je hebt iig die nachten in de pocket!
Esmée heeft gister voor het eerst een groentepotje gehad.
Wonder boven wonder vond ze het heerlijk!
Net ging het ook weer naar binnen als pap.
Leuk om te zien.
Zag dat pas 5 meiden de link hadden ingevuld voor de meeting. (op Hyves)
Wil/kan er verder niemand mee? Of vergeten in te vullen?
Zo ja, willen jullie dit nog doen? Dan kunnen we wat afspreken.
Anders dan vind ik met 5 meiden beetje te klein cluppie.
Gister en vanmiddag een behoorlijk stuk gewandeld.
De appeltaart heeft iig goed gesmaakt.
Gelukkig is Esmée weer een beetje de oude. Denk dat het een sprongetje was.
Alhoewel ik ook een verdikking in d´r tandvlees voel, dus wie weet...
Kayleigh, Esmée is idd bijna een half jaar, dus dat kan wel kloppen.
Das wel jammer Kay, dat Detlev het niet volhield.
Maar je hebt iig die nachten in de pocket!
Esmée heeft gister voor het eerst een groentepotje gehad.
Wonder boven wonder vond ze het heerlijk!
Net ging het ook weer naar binnen als pap.
Leuk om te zien.
Zag dat pas 5 meiden de link hadden ingevuld voor de meeting. (op Hyves)
Wil/kan er verder niemand mee? Of vergeten in te vullen?
Zo ja, willen jullie dit nog doen? Dan kunnen we wat afspreken.
Anders dan vind ik met 5 meiden beetje te klein cluppie.