Na pijn bij zenuwbehandeling
dinsdag 23 februari 2010 om 19:40
Ik word helemaal gek van de pijn. Gisteren een zenuwbehandeling gehad bij de tandarts, omdat ik van het weekend na een pijnscheut plotseling verrekte van de kiespijn.
Maar nu barst ik werkelijk van de pijn. Een constante fikse pijn. Score vandaag: 3 ibuprofen en 5 paracetamol en het helpt niks.
Is dat normaal?
Maar nu barst ik werkelijk van de pijn. Een constante fikse pijn. Score vandaag: 3 ibuprofen en 5 paracetamol en het helpt niks.
Is dat normaal?
dinsdag 23 februari 2010 om 19:56
Morgen tandarts bellen.
Ben zelf mondhygieniste, een zenuwbehandeling is niet altijd in 1x klaar zeg maar.
je zal dus nog een keer terug moeten naar je eigen tandarts om hem af te laten maken zeg maar
maar het kan zo zijn dat de zenuw er nog niet helemaal uit is, dat de ontstekingshaard aan de wortelpunt nog niet helemaal is weggehaald of dat bijvoorbeeld de noodvulling te hoog is
allemaal factoren die voor een behoorlijke napijn kunnen zorgen
dus....bellen morgenochtend!
Succes vannacht, kiespijn is vreselijk!
Ben zelf mondhygieniste, een zenuwbehandeling is niet altijd in 1x klaar zeg maar.
je zal dus nog een keer terug moeten naar je eigen tandarts om hem af te laten maken zeg maar
maar het kan zo zijn dat de zenuw er nog niet helemaal uit is, dat de ontstekingshaard aan de wortelpunt nog niet helemaal is weggehaald of dat bijvoorbeeld de noodvulling te hoog is
allemaal factoren die voor een behoorlijke napijn kunnen zorgen
dus....bellen morgenochtend!
Succes vannacht, kiespijn is vreselijk!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 23 februari 2010 om 20:10
Misschien een domme vraag hoor, maar als je nou al de hele dag zo;n pijn hebt, je weet dat je op vakantie gaat zaterdag waarom bel je dan overdag de tandarts niet?
Dat is echt iets wat ik niet snap....
Want een beetje napijn is het niet, anders had je jezelf niet vol hoeven stoppen met pijnstillers.....
Want een beetje napijn is het niet, anders had je jezelf niet vol hoeven stoppen met pijnstillers.....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 23 februari 2010 om 21:22
Hoi
voor de kerstvakantie heb ik ook een zenuwbehandeling gehad. Dit omdat ik een behoorlijke ontsteking had. En de napijn was afschuwelijk. Al meerdere zenuwbehandelingen gehad, maar deze pijn nog nooit.
Tandarts gebeld, een of ander paardemiddel qua pijnstilling gekregen. Twee dagen erna weer gebeld, ik ben geen pieperd, maar dit was echt niet tof. Toen mocht ik langskomen, kreeg nog zwaardere pijnstillers en de uitleg; de behandeling was goed verlopen, op de foto konden ze dat zien. Maar omdat ik zo'n heftige ontsteking had, kon het zijn dat die al in mijn kaakbot was gaan zitten.
Ik vond het nogal gruwelijk klinken, maar ze verzekerden me dat mijn eigen lijf dit met succes aan zou pakken, alleen dat het wel een week kon duren voor ik pijnvrij was.
En dat klopte!
Veel succes, ik vind kiespijn de naarste pijn....doe mij maar een bevalling:)
voor de kerstvakantie heb ik ook een zenuwbehandeling gehad. Dit omdat ik een behoorlijke ontsteking had. En de napijn was afschuwelijk. Al meerdere zenuwbehandelingen gehad, maar deze pijn nog nooit.
Tandarts gebeld, een of ander paardemiddel qua pijnstilling gekregen. Twee dagen erna weer gebeld, ik ben geen pieperd, maar dit was echt niet tof. Toen mocht ik langskomen, kreeg nog zwaardere pijnstillers en de uitleg; de behandeling was goed verlopen, op de foto konden ze dat zien. Maar omdat ik zo'n heftige ontsteking had, kon het zijn dat die al in mijn kaakbot was gaan zitten.
Ik vond het nogal gruwelijk klinken, maar ze verzekerden me dat mijn eigen lijf dit met succes aan zou pakken, alleen dat het wel een week kon duren voor ik pijnvrij was.
En dat klopte!
Veel succes, ik vind kiespijn de naarste pijn....doe mij maar een bevalling:)
woensdag 24 februari 2010 om 02:14
quote:Summerdance schreef op 23 februari 2010 @ 20:10:
Misschien een domme vraag hoor, maar als je nou al de hele dag zo;n pijn hebt, je weet dat je op vakantie gaat zaterdag waarom bel je dan overdag de tandarts niet?
Nou ja... ik wil niet direct 'piepen'. Dacht, misschien hoort het er wel bij? Ze had het over na pijn. En misschien ook wel een beetje hoopvol gestemd, zo van, misschien gaat het straks wel beter.
Maar goed,zit weer op en zit te wachten tot paracetamol misschien iets gaat doen.
Nou ja... ik wil niet direct 'piepen'. Dacht, misschien hoort het er wel bij? Ze had het over na pijn. En misschien ook wel een beetje hoopvol gestemd, zo van, misschien gaat het straks wel beter.
Maar goed,zit weer op en zit te wachten tot paracetamol misschien iets gaat doen.
woensdag 24 februari 2010 om 02:21
woensdag 24 februari 2010 om 07:24
Het lijkt wel een beetje beter te gaan. Die 2 paracetamol van vannacht werkten vrijwel meteen waardoor de pijn nagenoeg verdween en nu valt het ook wel mee. Alvast wel beetje paracetamol genomen om m'n spiegel te houden. Ga wel even bellen om te overleggen, maar ik zie het wat rooskleuriger in geloof ik.
Bedankt voor alle reacties
Sterkte ook Lunax.
Bedankt voor alle reacties
Sterkte ook Lunax.
woensdag 24 februari 2010 om 20:16
Ja, heb gebeld en ze gaven aan dat het toch wel kan. Ik kreeg uitgelegd wat ze dan precies gedaan hadden en wat er nu als reactie op gebeurd (klonk allemaal erg logisch, kan het alleen niet meer na vertellen) en heb afgesproken dat als het morgen nog ellendig is, dat ik dan bel en dat ze nog een keer gaan spoelen. Het is nu met pijnstilling wel uit te houden.