Het kasteel

13-10-2009 07:25 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
anoniem_37378 wijzigde dit bericht op 17-03-2010 08:44
Reden: Tijd voor een kasteel in lentejasje
% gewijzigd
Dat kwam uit mijn bloedonderzoek, Suup.

Heb kort geleden om stipt middernacht tabletten in moeten nemen, en dan om stipt 9.00 bloedprikken.

Een bepaalde uitslag moest dan beneden de 5 uitkomen, bij mij was hij 7 en dus kijkt de internist niet meer verder dan zijn beeldscherm; Cushing it is.

Yeah, right.
Wat wilde ik nou toch typen?
Ja maar Mims als het bloedonderzoek het zegt...... *hele cynische smiley*
Nah jaaaaah, bizar!

Kunnen ze die test niet nog een keertje doen? Totaal tegenovergestelde symptomen lijkt me toch iets interessants

Zooo, dat doen ze snel, Suup

Jom heeft de grootste, meest masculiene kiepauto gekozen die er te krijgen is er kunnen 3 pakken luiers in de kiepbak niet dat ie die nog nodig heeft maar goed, ter illustratie
Tja, Tila.. de komende weken staan er verschillende onderzoeken op de planning, dus ik neem aan dat daar wel het nodige uit komt rollen.

Zoals Toet gisteren al zei; het is gewoon een hele slechte aflevering van House, met allemaal onwaarschijnlijke en vage diagnoses,
Ik zat ook aan House te denken
Ik vind het maar een rare situatie Mims. Maar ik vind ook dat je een verdiend want is wel gedoe hee. En vervelend gedoe ook nog es.
Rare situatie it is indee Mims. Ook van mij.

Verder voel ik me beetje dippig. Alsof het door het afsluiten van mail en telefoon pas echt begint door te dringen :(
voor Suup. En voor Mims, en haar niet bestaande vetbult-in-de-nek.

Ik ben echt braaf. Heb alweer gewerkt
Dat is verslavend hoor, thuiswerken. Maar wel minder schadelijk dan roken dus misschien kun je een wissel maken?
En armen op Suup heen (Butler stop je dongel weg!).
Ik heb een beetje het gevoel dat ik me heel erg moet bewijzen, en dat da overdag niet lukt omdat MK nu vakantie heeft - wat onzin is, want ik heb vandaag overdag gewoon 2 uur kunnen werken- en ik wil het cms onder de knie krijgen en ik wil de stomste klus als eerste afhebben, want dan hoeft die niet meer, etc etc etc.

Helaas gaat het erg goed samen met wel roken, da's jammer.

Maar goed. Vooralsnog zit ik op MK d'r virtuele eilandje te 'werken', zodat ze wat sneller aan meer punten komt
Mogge! Wie wil er koffie?
Jaaaaa! Moet zo auto naar de garage brengen vandaar dat ik voor mijn doen zo belachelijk vroeg op ben

En dan hebben we ook nog een Olympisch bobsleeteam met baanangst :-)
**geeft D een dikke knuffel**

Volgende OS, dan zijn ze vast niet bang meer, toch?

Gaat je auto duur worden of valt het mee?

**en koffie**
Geen idee, ze gaan m eerst doorlaseren om te kijken wat er is. Maar ja, bij alles wat je aan je auto laat doen valt het weer tegen hoeveel het kost.

Moet jij werken vandaag?
Jaaa ook koffie.

Ik prober maar wat ritme erin te houden dus ben al op. Voel me weer wat positiever dan gisteren.

Zo wat stamkroegbladdingen gaan doen. Vanmiddag boekpresentatie. Druk dus.

D ik hoop dat reperatiekosten meevallen.

Tila werkse
Moet wel werken vandaag, maar ook MK bezighouden en een nieuwe bureaustoel scoren. Wat denken jullie, zou ik die kunnen meenemen op de fiets ?

voor Suup, en sterkte met autokosten voor D
O mensen wat gebeurt hier nou allemaal weer? Ik ben maar beetje bijgelezen, maar vind het wel stom bizar (Mims' diagnose en Suup haar cold turkey buitengesloten zijn).

Even ego, desondanks:

Ben heel non-communicatief (hadden jullie het al gemerkt *lame* ) van winterdip en aanhoudend slecht slapen. Als in: bijna iedere nacht wakker liggen tot uur of 4 of 5, en dan wél weer ergens tussen half 7 en 7 klaarwakker. Per saldo slaap ik dus zo'n beetje helemaal niet meer, en dat begin ik nou wel te voelen. Gisterochtend was ik zo ellendig dat ik mezelf dan eindelijk zo ver had om de huisarts te gaan bellen, is de complete praktijk een week met vakantie. Maar er moet wel iets gebeuren. Maar ik weet niet wat, want ik heb natuurlijk het he-le probleem al uit en te na bekauwd en ondersteboven geanalyseerd, dus ik ga voor mijn gevoel alleen maar even aan de huisarts uitlegen hoe het allemaal zit, dat ik alles wat moet al doe en dat ik dus nu graag subiet dat konijn uit de hoge hoed zie komen want pillen wil ik niet en slapen wil ik wel. (maar ik ga komende week wel hoor, u hoeft me niet aan te sporen want er is genoeg Verelendung opgetreden om de noodzaak onontkoombaar te maken XD)

Dus. Ik functioneer nog redelijk op werk en ongeveer in gezin en de rest staat op een laag, héél laag pitje. Behalve dat vriendin me zo komt halen voor een dagje sauna dat dan weer wel.
Ik snap het helemaal Lil. Niet slapen is een ramp. Pillen zijn idd vreselijk en uiteindelijk rust je daar ook niet van uit en loop je helemaal de hele dag met een wattenhoofd. Ik hoop dat je samen met de huisarts iets kunt verzinnen

Automobiel staat bij de reparateur. Nu afwachten tot ie belt om te vertellen wat het probleem is en hoeveel het allemaal gaat kosten.
Lil

Ondanks dat je niet aan de pillen wilt, misschien de homeopathische nachtrustpillen van het kruidvat, helpen in ieder geval met inslapen. Verder

D *duimduim* dat het meevalt met de kosten.
Lil moet niet aan de pillen.

Drank, veul drank.

(al dan niet gecombineerd met fijne muziek, dansschoenen, goed gezelschap en een gaatje in jouw agenda?)
Opteert voor meedoen aan drank, dansen, muziek en gaatjes...
Auto is weer thuis. Niet zo duur want de garagemeneer kon niks vinden. Er is namelijk ooit een andere garagemeneer geweest en die heeft om onverklaarbare reden alle draadjes in mijn motor aan elkaar getaped dus de computer van deze garagemeneer snapte er niet veel meer van.

Het is in ieder geval niks engs motorisch. Volgende week moet ik terug om mn startonderbreker er uit te laten halen, slaat ie dan nog steeds af dan kan het aan een of ander zuignokasdraadrelaitje-dingetje liggen en moet die worden vervangen. Ik heb de garagemeneer glazig aangekeken en ' ok' gemompeld :-)

Nu op de bank met een zakje studentenhaver, yum :-)
Houdt ook van dansen en drank. Gelukkig D dat het meeviel. P&o belde in reactie op mail. Excuses dat het niet is aangekondigd. Ze gaat in overleg of het teruggedraaid kan worden.
Dat valt mee, inderdaad, D.

Is wel okee van P&O, toch? Het laat wel echt heel duidelijk zien wat ze willen bij die hondse club.

Ik heb vandaag, voor het eerst van mijn leven, de achterband van een fiets geplakt zonder mezelf al doende te verhangen aan de binnenband. Het lukte zowaar!

En ik heb een nieuwe bureaustoel. Een Jan des Bouvrie voor weinig, want showmodel, en hij kon makkelijk mee in de bus

Lil, dasniegoe, zo weinig slapen. Misschien een tandje minder daglichtamp?

Vanavond eten we pasta a la Tila & Mk. Wie schuift er aan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven