A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Ah.. Thee, ik dacht al.. krijg ik nu zelfde mailtje weer?

Goed nieuws, LE hoeft alleen de nummers 6, 8, 51, 208. 240 nog. Dan is z'n boek vol. De rest mag naar elders. Hij verheugt zich er in elk geval zeer op!

en.. ander goed nieuws: morgen vertrek ik voor 3 dagen naar Yasstad! Dus.. mail me maar.. kijk ik of ik kan vinden/meenemen. Geen idee of we daadwerkelijk de stad in gaan, trouwens, maar ik heb (wandel-)schoenen en een nieuwe korte winterjas nodig, dus zou best kunnen van wel. We gaan wél naar 3 musea.

Pff.. druk vandaag. Veel door elkaar. Toe aan vrij vrij vrij

maar vandaag een uur langer.
Later is nu
Cay
Later is nu
Kan me voorstellen dat dat even slikken is Cay. Fijn dat je er geweest bent.

Dreamer, heb je gelijk gemaild!
Hier nog steeds geen nieuws bah.. ik word gek van die onzekerheid!

Veel plezier Dreamer in Yasstad

Thee succes met alles

Twin..hoest met jou?

voor Cay

En De is lekker met vakantie.. geniet ervan meid!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
thee. email gezien en beantwoord.

Freak: wat balen, die onzekerheid! Heeft mini nu ook vakantie, of is die bij jullie alweer voorbij?

Zit aan de paaseitjes. Slecht maar zoooo lekker!
Later is nu

Thee, deze?
Later is nu
Yep Dreamer.. Mini heeft nu vakantie
Yep Dreamer, die. Had geen idee dat het ook in flesjes werd verkocht, zie het hier alleen in halve literblikken.
Dan weet ik dat mooi zeker. Ik doe m'n best
Later is nu
Pfff ik ben boos... en verdrietig.. makelaar heeft een foutje gemaakt .. ik heb geen recht op het appartement omdat ik geen doorstromer ben maar starter.. dus had nooit als eerste kandidaat aangemerkt mogen worden...
Thnx dreamer.

K*t Fread (had al in andere topic gereageerd).
Jeemig Freak was stom van die makelaar!!
Later is nu
Die stomme makelaar heeft het een beetje goedgemaakt vandaag.. ik mocht bij hoge uitzondering na datum inschrijving nog op een appartement reageren in de zelfde straat ook 4 kamers.. de 3 kandidaten die daarvoor geselecteerd waren voldeden niet aan de voorwaarden... en ik hopelijk nu wel ( ze zal toch niet twee keer die fout maken lijkt me zo!)

Dus zojuist terug gemaild en bon ingevuld al op de bus gedaan... dus we hebben weer even hoop enzo

En voor de sollie door naar de volgende ronde.. volgende week een aantal testen maken op het hoofdkantoor... spannend!!!!
Hai, net terug van een meet met een aantal dames van 3000, waaronder Freak. Freak is leuk in het echt . Heb een gezellige middag gehad, had ik wel even nodig na al het reizen en de zorgen van de afgelopen tijd.

Ook nog even met pa gebeld, want jarig vandaag en ik hoorde aardig wat geroezemoes op de achtergrond, dus er was visite. Neem maar aan dat het dan met mam nog altijd goed gaat.
En Cay is ook leuk en lief enzo in het eggie
Pffff veuls te laat gaan slapen....

Goedemorgen allemaal.. en fijne dag
Freak wat ongelooflijk stom van de makelaar! Verheug je je er zo op en dan dat, echt balen.

Dikke voor Cay, ontroerend dat je vader je je steun en toeverlaat noemt.

Zal in 't kort ff vertellen hoe het met mij is: 2 weken geleden gevallen (gladheid), dikke knie, enorme blauwe plek van 21 cm, plek op de knie die niet over wil, gaat ontsteken, blijkt bloedstolsel in knie, heb nu antibiotica en een anti-trombose steunkous aan (erg sexy die oma bruine pantykleur ) en gaat volgens huisarts zeker 8 weken duren. Erg veel pijn en strompel wat rond. Kan niet normaal lopen.

Voor de rest is het goed.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Jeetje Jas.. dat klinkt behoorlijk pijnlijk en heel vervelend
Thanx Freak, ja ik hoop ook dat het elke dag een beetje beter zal gaan.
quote Jasmine: en voor de rest gaat het goed...

Bikkel! Veel sterkte ermee! Gelukkig is het nog niet echt wandelweer voor met de hond, maar dit is echt beroerd. Heb jij ook dat herstel langer duurt dan bij gezonde mensen (heb ik nl. idee last van te hebben, of ik krijg elders pijn)

Zo, was in Yasstad, heb me zeer vermaakt met zus en koters in diverse musea en een museumboerderij. Ook nog boodschapje voor Thee gedaan, nu moeten we wel meeten

Duimen voor sollie en appartement dus Freak!

Bij mij is kogel door kerk dat er vervanging van mij ingehuurd mag gaan worden, dus volgende week (2e helft) bij nieuwe baan (eindelijk)

Nu naar bed

moe van drukke dagen

Fijn dat moeder ws ook goed ging bij visite Cay.. afleiding is natuurlijk prettig
Later is nu
Jeu Jas, wat kut zeg!

Dream, goed nieuws zeg!

Hmm zou zeg mijn stopwoordje zijn momenteel?
Thanx meiden voor jullie meeleven!

Als 't even aan kan wandelen we het hele jaar door, ook al is het koud of miezert het. Maar dat kan ik nu wel even vergeten. 't Gebeurde trouwens ook bij het meer terwijl we daar aan 't wandelen waren. Ik baal er van dat mijn conditie nu weer achteruit gaat.

Dreamer wat een goed nieuws bij jou en mooi dat het zo leuk was in Yasstad.

En net als jij heb ik het gevoel dat herstel altijd net iets langer duurt dan bij anderen. Probeer wel goed vitaminen binnen te krijgen zodat het daar niet aan ligt.
Gatver Jas!! Wat k*t! Heel veel sterkte en beterschap!

En Freak, wat een lul van een makelaar zeg!!

Cay,wat lief van je vader

En Dreamer, veel plezier met je nieuwe baan!

Eh, verder weinig te melden, ik snotter wat in de rondte...
Hee purple.. leuk dat je er bent, maar.. hoe doe je dat, zo'n lege posting?

Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven