A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
quote:Caylinn schreef op 11 februari 2010 @ 23:46:

Psies, maar goed ik ben sterk genoeg blijkbaar om deze last te dragen ofzo.

Tja, iets van "de sterkste schouders krijgen de zwaarste lasten". Mooi gezegd hoor, maar wat heb je eraan.

Twin
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Gheh Dee, dat denk ik nu ook. Ik weet ook wel dat ik er door kom, ooit. Alleen nu voel ik dat even niet zo.
Natuurlijk kom je er door, maar die "lessen", tssss. En je hebt in ieder geval hoop, dat is goed. Om er nog maar een tegenaan te gooien; hoop doet leven. En zo is het ook nog eens een keer!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Voor Cay en voor Twin
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
quote:Caylinn schreef op 11 februari 2010 @ 23:46:

Psies, maar goed ik ben sterk genoeg blijkbaar om deze last te dragen ofzo.En dat voelt niet goed, niemand zou zo sterk moeten zijn.
.
quote:jasmine schreef op 12 februari 2010 @ 00:46:

Voor Cay en voor Twin
.
Weltrusten allemaal voor straks, ik hoop dat jullie een beetje kunnen slapen.

Cay, ik had ook even geen woorden, dus kwam even niet langs.. Denk veel aan je/jullie. Lijkt me zó moeilijk.

Ik weet niet of e.e.a. met lessen en sterke schouders te maken heeft. Geloof daar niet zo in. Denk gewoon dat dingen gebeuren en dat je er het beste van moet maken, hoe moeilijk ook soms. En vooral hoe zinloos!

(niet dat leven zinloos is, maar de vervelende dingen die gebeuren wel.. gelukkig kun je nog genieten van Kay, dat zijn de mooie dingen!)
Later is nu
Voor mam en ons klap nummer zoveel. Stadium 4; verst gevorderde stadium, het kan alleen nog erger als het in het rest van het lijf zou zitten, dat gelukkig (nog) niet. Behandeling kan alleen chemo zijn, slaat dat niet aan, dan is er niets meer. Ben murw nu.
Ahh nee!! Wat verschrikkelijk Cay.

oh neeeee dat is te erg
.
Was even niet thuis/online, maar wat een kutnieuws Caylinn..... Nu maar hopen DAT de chemo idd aanslaat. Las wel over 'schouders en lasten' en weet dat we niet meer voor je kunnen doen dan posten, maar toch.... raar gevoel. Soms wil je gewoon intens méér kunnen doen. Hou je haaks

Dreamer, gereserveerde plaatjes komen nog, had wat tegenvallers/pech wat veel tijd heeft gekost, o.a. auto die niks meer deed.

Dee, wil je niet meer zulke rare dingen zeggen 'als sneeuw/winter verlengen'. Dan zet ik je op iggy hoor

Btw, ALS Dreamer idd op eerder genoemde datum naar mijn plaats komt, zijn er dan nog van dit topic die ook naar mij komen? Freak, Dreamer, Dee? Voor jullie het meest dichtbij.

Rest uiteraard ook welkom in huize-thee-meet.
Oh Cay . Wat vreselijk. Ik hoop zó dat de chemo aanslaat!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit hè!
quote:thee schreef op 13 februari 2010 @ 17:53:

Dee, wil je niet meer zulke rare dingen zeggen 'als sneeuw/winter verlengen'. Dan zet ik je op iggy hoor

Wasda? Ignore? Doe maar niet! Daarom ga ik ook gewoon naar het buitenland, zodat ik daar nog even van de sneeuw kan genieten, ik gun het jullie dat het hier dan heel snel over is! (Maar reken er niet op, voor aanstaande dinsdag is er 15cm sneeuw voorspeld )

Ik ging vanochtend op de fiets naar de kapper, en dat was toch niet echt lachen, op een gegeven moment 1 grote ijsplaat, in een bocht, ik verstijfde helemaal. Maar ja, doorfietsen is het beste he, niet remmen... het ging goed. Pfff.

Wanneer is die datum van Dreamer ook alweer???
anoniem_22038 wijzigde dit bericht op 13-02-2010 18:52
Reden: dit datum...???
% gewijzigd
volgens mij 07-03
Heb goed nieuws: vriend behoudt zijn baan. We zijn erg opgelucht.
Dat wordt lastig, dan is m'n moeder jarig.

Jasmine, geweldig!!!!! Wát een opluchting zeg!
quote:jasmine schreef op 13 februari 2010 @ 19:07:

Heb goed nieuws: vriend behoudt zijn baan. We zijn erg opgelucht.Cool
Ben even enorm geschrokken van Cay's bericht

Heel veel sterkte!

Maar bericht van Jasmine is goed! Echt een geweldige opluchting.

Nouja, Dee.. hoevaak zie je je moeder en hoevaak ben ik in de buurt Ik ga er wel van uit dat we komen hoor.. dan is het écht te laat voor (te) veel sneeuw en LD's been is dan gewoon weer goed. Ik bedoel maar.. ze kon vanmiddag met vriendinnen de stad in!

Heb vanmiddag heel leuk Valentine-foto's gemaakt bij kunstpand, waar ik tegenwoordig vrijwilligers werk doe. Was een opstelling door echte fotografe gemaakt en om de beurt maakten we foto's. Merkte iemand nog op dat ze niet wist dat ik fotograaf was? Mijn reactie "ben ik ook niet, ik maak wel foto's" Nou, maar ik ging er zo professioneel mee om, met de kinderen aan 't lachen maken enzo.. *glimmm*

Nu wel enorme last van m'n knieën van staan/zitten/staan/staan/enz.
Later is nu
Wat een fijn nieuws Jasmine, wilde je toevallig vandaag mailen om te horen of jullie al iets wisten, en daar ben je al met dit goede bericht

Ben ik ook uitgenodigd Thee

7 maart is het dus? Dan schrijf ik het even op de kalender voordat ik weer dubbele afspraken maak:-))

Dee moet idd maar ergens anders de winter gaan vieren, ik heb zo'n behoefte aan warmte en zon.

Je moet gewoon mee Dee, dan kan iedereen zien hoe super je haar zit.

Leuk dat compliment Dreamer, en nog leuker dat ik jou en de andere binnenkort weer zie.

Cay woorden zijn zo ontoereikend, maar ik denk aan je
.
Jas wat een goed nieuws!

Ik ben nog altijd murw. Verzet mijn zinnen een beetje bij 3000.

Jullie meeleven doet me erg goed!
Kan me voorstellen dat je murw bent Cay, gelukkig dat het forum wat afleiding geeft.
.
Was aardig forummoe, maar zit er nu weer veel achter.Lezen, schrijven enz.
Allemaal erg bedankt voor jullie warme reakties.

Cay wat lief van je dat je reageert op mijn goede nieuws, voelde als schril contrast om het na het erge nieuws over je moeder te posten.

Dreamer, erg leuk dat je zo'n mooi compliment kreeg!
Jas, ik kan niet garanderen dat ik al het goede nieuws meekrijg, maar ik kan nog wel oprecht blij voor iemand zijn gelukkig!

En niks schril contrast, dat noemen we het leven!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven