M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
Hopelijk wordt Emdin niet ziek Q! Het is een naar virus dat rondgaat, Lynn gaat dag 5 al in. Nog even en er blijft niets van haar over, ze is best wel afgevallen.

Intake staat hier na schooltijd gepland, maar ja, dat is wel om kwart voor 3. Voor man dus niet echt handig om er bij te zijn, ik ga dus alleen (nou ja, kids gaan mee).

Merel, beterschap met Valentijn! Oorontsteking is echt heel pijnlijk.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Intakegesprek hebben wij al gehad toen we ons inschreven en de rondleiding kregen. Nu moest ik een formulier invullen met nog wat aanvullende info. 26 maart is zijn 1e wenochtend. Hij krijgt er 8.
koffie, zwart graag...
even snel, weinig bijzonders hier. Vent nog steeds ziek.

Hopelijk steekt hij de rest niet aan.

Wij hebben ook al een keer een rondleiding en gesprekje gehad, maar nu wordt alles tot in "detail" besproken.

Hier maar 2 wen ochtenden, en dan de eerste 2 weken maar halve dagen naar school.

Vandaag veel pijn aan mijn gewrichten, neit zo lollig.

Beterschap met alle zieken hier!!

Tot straks
Jeujjjj hij kruipt!!!

oh en ook sneu...meneer gaat dus tegenwoordig overal staan.

Zo nu ook aan de "werkbank" van Yuma. En ik denk dat hij los liet, want zag hem ineens vallen, boem met zijn hoofd tegen het kozijn. Flink huilen, half hoofdje rood. Nu alleen nog voor rood en een buld. sneu!!
Jee, wat goed, Indian. Voor D
gm, vanmorgen al in het ZH geweest, botdichtheidsmeting gehad.

Eind volgende week even bellen voor de uitslag.
Hallo!

Jeetje, wat veel zieken. Zowel jong als oud! Veeeel beterschap allemaal! Oorpijn, keelontsteking, diarree en overgeven.... gatsie, da's allemaal niet niks!

(En Frans, ik hoop echt dat je andere AB krijgt. Keelontsteking, daar kun je flink ziek van zijn!)

Sophie was vanochtend helemaal hyper; ze gaat vandaag en morgen voor het laatst naar de creche.

Dus vandaag de do-groep trakteren en morgen de vrijdag-groep. We hadden ook een boekje voor de juffen gekocht, en daar een bedankje in geschreven. Sophie had haar eigen naam daarin gezet (hahaha, dat nam een hele bladzijde en de P en E zijn in spiegelbeeld), ze was zo trots als een pauw!

Ik vond haar zoooooo groot en stoer vanochtend toen ik haar achterliet. Maar eigenlijk vind ik d'r nog zooooooo klein. Pffff.... moeilijk hoor, afscheid nemen van kinder-fasen !

NOg even werken, en dan morgen vrij! Tja, ik heb nu eenmaal een dagje voorbereiding nodig voor dat feestje van Sophie, a.s. zaterdag. Man, er komen wel een man of 30, de kleinste kids nog niet eens meegerekend. Pfffff.... (Nah ja, wel heel gezellig!!)
Indian, wat is een botdichtheidsmeting?

Oeh, spannend, Xop! Volgens mij vinden wij het spannender dan de kinderen zelf Goed zeg dat ze haar naam kan schrijven!

Trakteren jullie ook weer op school, nee toch? Heb dat wel eens gehoord, maar ze kennen dan toch nog niemand en dan al meteen trakteren...

Gezellig zeg, zo veel mensen op haar feestje!

Lynn is nog steeds ziek. Man is thuis met haar, ze ligt al een uur of 2 te slapen. Vanmorgen wel wat gegeten (paar lange vingers en een paar crackers) en we hebben haar (vast niet pedagogisch verantwoord) even een luier aan gedaan. Die hadden we nog in haar maat, het is elke keer zo'n puinhoop, het zat gisteravond tot in haar haar! Het kostte wel wat overtuigingskracht hoor, maar ja.
Arme zieke kindjes.

Juul, aan die meting kan je zien hoeveel botontkalking je al hebt. Daaraan is weer te zien hoe groot de kans is dat je bv snel je botten breekt of last krijgt van artrose etc.

Oh, wat een fase he. Alle kindjes naar school.

En wat zullen ze het leuk vinden! Daar ben ik van overtuigd.

Volgende week lekker met vakantie. Nog 1 dagje terugkomen, want Jasper moet voor zijn brevet afzwemmen.
koffie, zwart graag...
Aha, thanks voor de uitleg, Syl.

Waar gaan jullie heen op vakantie? Hij moet nog niet voor A toch, maar een soort voordiploma?

Lynn heeft net een broodje weggewerkt. Het is me er wel eentje hoor, ik had om kwart voor een gebeld vanaf kantoor, toen werd ze net wakker en begon te huilen. Kom ik om kwart voor twee thuis, is ze nog steeds aan het huilen. Een uur lang! Man werd een beetje gestoord ervan.
Klopt, een brevetje ipv zn 1 diploma. Daar start hij in september mee. Zit nog in dubio wat nu te doen. Er is een vervolg tm juni. Maar dan moet ik m wekelijks dinsdagmiddag thuishouden ipv school.

Ik denk dat hij maart en april nog gaat en dan maar niet voor de andere brevet afzwemmen.

Nog ff met zwemjuf overleggen. Denk wel dat Jasper t niet leuk gaat vinden als hij niet meer mag.

Hij heeft sinds t weekend een duikbril, want zn ogen ontsteken steeds van t water. Hij vindt m helemaal stoer. Is ook stoer, een van speedo speciaal voor kinderen.

Volgende week gaat hij mooi mee op vakantie.

T is een bungalow op een park met suptropisch zwemparadijs, indoorspeeltuin etc.

Arme Lynn en vooral arme man. Een uur huilen, pfffoeee.
koffie, zwart graag...
oh sorrie Juul, had het ook wel even kunnen uitleggen natuurlijk.

Ga weer. D. is niet zo blij, en moet Yuma dadelijk weer halen, die is nog bij een vriendje. Had samen met die moeder voorbereiding gedaan voor tractatie voor de PSZ 11mrt.

Zit nog te denken wat voor spelletje ik met zijn verjaardag kan doen...dat ze even de energie kwijt kunnen. Iemand een idee.

Net berichtje gelezen van een "vriendin" die heeft 7jr terug kanker gehad. had nu een raar bobbeltje tussen ahar borsten. Ze dachten dat het iets van een verdikking vande huid was. Ze had er zelf ook geen slecht gevoel over/bij.

Maar helaas, het is dus toch terug.
Een speurtocht in de tuin? Dingen verstoppen die ze dmv aanwijzingen moeten zoeken?

Spijkerpoepen/koekhappen/snoephappen etc.

Wat erg zeg voor je vriendin en dus ook voor jou.
koffie, zwart graag...
Stoer hoor, zo'n zwembril!

Koekhappen, Indian? Hinkelen? Verstoppertje?

Lynn zit te miepen op de bank naast me. Ik heb rijstewater voor haar gemaakt, flink veel roosvicee er doorheen, maar ze weigert het te drinken. 'Ik lussut niet', zonder te proeven.
Wat erg voor je vriendin, Indian
Keelontsteking was weer terug. Is nu aan het weggaan. Was met antoibiotica gestopt en ik wilde ook geen nieuwe. De allergie is steeds erger geworden ipv minder. Ik word echt gek van de jeuk. Mijn hele huid (overal ) is opgezet en dik en rood en jeukt. Vanochtend de huisarts maar weer gebeld. Die keelontsteking tek ik wel (ik voel me verder op zich wel weer goed), maar die allergie. NU heb ik antihistamine pilletjes. Nou ben benieuwd, ik hoop maar dat het werkt. Mag er niet mee rijden enzo, dus in het gunstigste geval raak ik een soort gedrogeerde roes tot het over is

Juul, zo gaat het hier altijd met alles, leuk he? . Ik hoop maar dat lynn zich snel weer beter voelt! Waarom rijstwater trouwens? Helpt dat dan?

Indian, joehoe wat knap van D!

Ik zou ook denken een speurtocht in de tuin of zoites. Jullie tuin is groot genoeg. Of schatgraven ergens. OP school hadden we dat in de zandbak gedaabn, haha en die kinderen maar graven ;rofl;

Hier staat mevrouw in de zeurmodus: mama mag ik mama hoe moet mama wil jij mamamamamamamamamamamamamamamamamamamamama AAAAAAAAAAAAAAAAAH Ze heeft net van mij van die aankleedpoppetjes gehad en nu moet ik alle 1000 kledingstukken uitdrukken en die poppen aankleden omdat zij het niet kan. Grrr leek me juist vzo'n leuk spelletje voor haar alleen
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Indian, jee wat erg voor je vriendin zeg. Is ze net zo oud als jij?Heeft ze ook kinderen? Bah dan denk je (hoop je) dat je genezen bent en danis het dus terug.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ze is iets ouder, 37 nu.

7jr terug borstkanker gehad, na 5jaar genezen verklaard, en nu dus weer terug. Hoop dat het alleen dat bultje is, en verder geen uitzaaiigen.

Dankje voor de tips, had daar ook al wel een beetje aan zitten denken, zouden 4jarig dat kunnen??

Frans, vervelend zeg van de jeuk en de uitslag.

Is de zeur stand ondertussen al uit gegaan??

Juul, hoe is het nu met je meisje?? Al wat opgeknapt?
oh, nee geen kinderen. Die willen zij niet.

Maar haar man, is zijn vader (en dacht ook moeder) al verloren aan kanker, dus dit hakt er weer goed in bij hen.
Dat kan heel goed helpen, Frans, rijstewater. Meer dan een paar slokjes hebben we er niet in gekregen. Bij Lynn gaat het meestal ook zo met eten/drinken dat ze niet kent.

Gelukkig is je keelontsteking aan het weggaan.

Leuk zeg, aankleedpoppetjes! Zou idd nog leuker zijn als ze er zelf mee zou spelen...
Heftig, Indian. Wanneer krijgt ze de uitslag?

Lynn is nog steeds ziek. Morgen bel ik de dokter nog een keer, ik vind het niet gezond als je ontlasting groen/geel is en zo dun als water. (sorry als jullie net aan het eten zijn...)
nee, da's een rare kleur voor ontlasting.

Uitslag heeft ze al, die was dus niet goed. NU moet ze morgen terug voor bot onderzoeken (andere als ik gehad heb) en dan binnenkort ook weer terug voor andere onderzoeken, ze gaan dus kijken of ze ergens uitzaaingen heeft.

Heb net een kaartje naar haar gestuurd.

Beterschap met je meisje.

Soms kun je ook rare ontlasting kleur krijgen van bepaalde medicatie...maar die heeft ze nu neit voor haar ziek zijn of wel??
Ik bedoelde de uitslag of er uitzaaiingen zijn. Maar dat duurt dus nog even.

Nee, Lynn heeft geen medicijnen. Morgen weer even bellen met de dokter, dan is het een week. Zo het weekend in vind ik ook niks.
Juul, Jasper heeft alle kleuren vd regenboog al gepoept

Incl wit met fijne korrels en doorzichtig slijm. En zelfs dat was normaal volgens de huisarts. Kleuren die jij beschrijft heb ik ook regelmatig voorbij zien komen. Heeft te maken met t weinige eten wat ze gedaan heeft en is dus niet ernstig. Aangezien Jasper al darmproblemen heeft schrik ik dus niet meer van zulke ontlasting en kleurtjes.

Jasper heeft toen hij 2 was 4 maanden lang diarree en alle kleuren gehad. Zelfs naar een kinderarts geweest maar niets afwijkends gevonden.

Indian, wat een drama voor je vriendin.

Ik denk dat die kindjes van 4 al wel zulke spelletjes kunnen doen, samen met volwassenen.
koffie, zwart graag...
GM, kom straks weer!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven