FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Ik had de logo's alweer weggehaald, vond het niet zo netjes tov de ontwerper om ze te laten staan en een soort van 'weg te geven' .

Maar als er nieuwe komen, krijg jij ze ook te zien!

Nee, toch geen twee keer BB, maar het was wel lekker. Zal het ook een keer voor jullie maken, als jullie er van houden!
Wind, voor jou. Zat zelf bijna met tranen in mijn ogen toen je schreef over huilend met lactatiedeskundige aan de telefoon zitten. Naar dat je het zo graag wilt en het gewoon niet te doen is

Ja, en Kramers/Kempers. Sneu he! We hebben ook zitten kijken op vakantie. Erger dan de val van het kabinet, dat wordt meer een irritante gewoonte lijkt het wel. Kan me net als LLL nog herinneren dat dat ooit iets heel bijzonders was..
Zo, ik ben er doorheen

Nieuwe logo's zie ik dan inderdaad wel een keer Morrie.

En die BB voor ons, daar houden we je aan!

Lien, sneu zeg, zieke KK. Wat lief groot dan al, zo'n opmerking over eerst spugen en dan pas roepen

Morgen gaan de kinderen naar kdv en bso en hebben Millenium en ik nog lekker een dag samen 'echt vrij'. Lekker!
Hoe heb jij het gehad Mille?
Het was leuk Lien. Lekker ontspannen en kneuterig, zoals ik al schreef. Omgeving was mooi, we zaten aan de rand van een bos bij een groot veld waar het stikte van de konijnen (zodra het een beetje schemerig werd liepen er zo een stuk of tien voor het huisje langs) en we ook een keer reeen gezien hebben.

We hebben best het een en ander aan uitjes met de kinderen gedaan maar ook lekker sloom in en rond het huisje gehangen.

Het enige minpuntje was dat Nano in zo'n andere omgeving ineens veranderd in een gruwelijk moederskindje, en alleen maar alles met mij wil en door mij wil laten doen en op en aan en over me wil hangen continu. Daar werd ik op een gegeven moment wel lichtelijk kriegel van. Het was ook wel schattig hoor, maar ook wel benauwend af en toe. En ook niet leuk voor Millenium.
Wat gaaf dat jullie ook reeen gezien hebben! Echt voor jullie huisje? Leuk!
Hey Mille daar was je weer, klinkt heerlijk je weekje weg!

Zielig Lien, voor Kiloknaller, maar wel heul knap dat ie zo goed in een zakje kan spugen!

Ik ben dol op boeuf bourgignonne, toevallig had Sjaak het er van de week over om dat weer eens te maken.

Net een borrel gehad van een van onze assistenten die is afgestudeerd, komt die knakker gewoon een half uur te laat op zijn eigen feestje. En ik moest om half tien weer weg, ik dacht even dat ik hem mis ging lopen .

Tijdens het tiepen van dit bericht heb ik twee telefoontjes gehad, ben benieuwd hoeveel er nu tussen zitten...
Nou, wel een meter of 50 bij het huisje vandaan, maar inderdaad op het veld ervoor, tegen de bosrand aan. Er stonden schommels een stukje verder op en die moesten worden afgeschermd van het voetvalveld door een rijtje sneue struikjes, maar de eigenaar van het huisje vertelde dat die struiken maar niet groeien omdat een groep van 5 reeen ze 's nachts steeds kaalplukken. Dus na die ene keer en na dat verhaal hebben we in het donker regelmatig even uit het raam gekeken, maar niks meer gezien.

Het was ook heel stil en donker 's nachts, dat was echt even wennen de eerste nacht.
Niet een LLL, want daar typ ik te sloom voor
Oh dat valt mee, maar twee. Leuk Mille, reeën gezien! Blijft leuk vind ik, dieren echt in het wild zien. Wij hebben een keer een hele groep wilde zwijnen gezien op de veluwe toen we daar 's avonds reden, vond ik ook zo gaaf. Ik moet er altijd aan denken als ik erlangs kom.

Wind, ik heb je doek nog niet op de bus gedaan, kon hem niet vinden vanochtend! Mijn moeder heeft hem mee terug genomen uit VS, dus hij ligt ergens op een stapel met nog meer van haar spullen. Morgen meer tijd om te zoeken dus dan gaat ie echt op de bus. Loop ik er zo mee te leuren krijg je nog niks...;-)
Kun je nagaan hoe sloom ik ben Mille

Wind ik kreeg ook die worm via twitter waar Morrie het over had.
Harrie gesproken net. Man wat een drama zeg. Zal even op SG het hoe en waarom uit de doeken doen....
Ja, maar jij had een excuus Lila, die telefoontjes. Ikke niet. Ik was gewoon sloom

Ik ga lekker mijn bed in. Ben wel duf na het inpakken en opruimen, naar huis rijden, wassen draaien, boodschappen doen enz. enz.
Ach, wat rot Morrie. Ik ga nog even naar SG dan..
Oh jee Morrie naar zeg.

Ik wilde ook net weltrusten komen zeggen, maar nog even snel naar SG.
En de begrafenis is gelukkig dinsdag. Kan ik in ieder geval normaal werken. Dinsdag zouden we Schorrie ophalen bij mijn schoonouders omdat hij daar logeert. Is nog wel een soort van in de buurt ook. Nog wel even kijken wat we met Knorrie doen.
quote:lilalore schreef op 25 februari 2010 @ 22:05:

Kun je nagaan hoe sloom ik ben Mille

Wind ik kreeg ook die worm via twitter waar Morrie het over had.ik ook op egen twitter. Niet op zakelijke twitteraccount geloof ik.
LLL, heb jij nou nog wat van die 50 euro gehoord?
Ik ga ook naar bed .
Jemig Morrie, ik heb net alles gelezen, wat een verhaal.

Nog een beetje kunnen slapen?

Pebbles, ik kreeg vandaag die worm van jou maar dan in een pikante variant

Welkom terug Mille! Klinkt als superrelaxed er even tussen uit.

Is de locatie nu goedgekeurd door Millennium?

Hoe gaat met met KK, Lien? Arm knulletje, ik zie hem al helemaal netjes spugen in zijn zakje.

Ik ga zo met Aap en de kinderen meubilair bezorgen bij een klant van ons. Niet ideaal maar dan zit hij er wel leuk bij dit weekend.
Kiloknaller deed ziek vanochtend, hoefde daarom niet naar NSO, maar at vervolgens 3 boterhammen en toen... Sja, toen was hij weer gezond en heb ik gezegd dat ik hem kom halen zodra hij zich niet lekker voelt, maar ik ga ervan uit dat hij weer gewoon hersteld is en vanochtend slap was omdat hij niets gegeten had (hoop ik ook echt, want dan kan ik ook mijn ondernemingsplan afmaken vandaag).
Ik probeer al een week voor voorraad te kolven maar krijg maar geen TSR. Toen de melk vanmorgen wel toeschoot ging de bel, en stonden er vriendje en vriendinnetje van Pebbeltjes in de kamer. Einde melk.

Heb voldoende dat Pebblo morgen thuis blijft en dan nog 1 voeding in de vriezer. Hoop at ik er morgen 2 kolf op de zaak, dan is dinsdag ook gered. Maar dan... Blijf maar proberen.

Ik heb ook het idee dat het is teruggelopen door borstontsteking, in ieder geval aan die borst.

Moshje komt ook gewoon weer voor nachtvoeding. En ik heb nu helaas ook last van mijn herpes. Weinig weerstand dus. Blegh.

Oh en die twitter worm... Pebblo is niet zó slim geweest en had op de DM van Wind geklikt en zijn accountgegevens ingetypt. Dus toen was zakelijk account gehacked en gingen de seks DM's er uit en werd het ook getweet. Nu wachtwoord gewijzigd en hopelijk weer opgelost. Lekker professioneel...
Balen Pebb, klinkt wel logisch dat het terugloopt door BO. Hopelijk krijg je het snel weer op peil, zeker in verband met die nachtvoedingen...

Klinkt gezellig Nathje, met het hele gezin meubels bezorgen!

Ik ben net met Poppetje en Sum even koffie gaan drinken bij een collega die met zwangerschapsverlof is. Veel te veel over het werk zitten blaten natuurlijk, arm kind was er net helemaal uit kom ik met allemaal verhalen. Nou ja, het was wel heel gezellig.

Ik heb niks meer van die 50 euro gehoord inderdaad (en bedankt Morrie, ik was het net vergeten ). Ga even op rekening kijken, j weet nooit...
Zo, hier is de vakantie begonnen. Raar idee want zelf moet ik juist volgende week beginnen met werken en sowieso zit ik met mijn gedachte bij andere dingen.

Pebbles, heb jij een handkolf of een electrische kolf? Met een electrische dubbelzijdige kolf heb je veel sneller een toeschietreflex dan met een handkolf namelijk.
Helaas, net even rekening gecheckt maar niks teruggestort, ik heb iemand heel blij gemaakt denk ik.. .

Lekker Morrie vakantie, al kan ik me voorstellen dat je hoofd er niet naar staat nu. En het weer werkt ook al niet mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven