Stoppen met anticonceptie in 2010 :duckie:

09-01-2010 20:02 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vervolg van topic 'Stoppen met de pil in 2010'.

Nu met tabel.

NaamLeeftijdWanneer voor het echie?N.O.D.ZwangerWanneer uitgerekendMarloes8425Januari 201011 juniTeepje29Januari 2010 19 januari 2011PinkLady25Januari 2010Rihs23Januari 2010 3 dec 2010Nolleke27Januari 2010 15 jan 2011Thir10senses22Januari 2010Lente198129Januari 201019 juniTroela7832Januari 2010Maedl27Februari 2010Angie21xx26Maart 2010 24 dec 2010Emytje29Maart 201018 juniLily30 - 2e kindje30Maart 2010Mayala27Maart 2010Thomassen1125Maart 2010Raarmaarwaar32April 201026 juniKookabbura27April 20103 febr 2011Joda32April 20103 juliBianca198723April 201017 juniAnkeliem28April 201011 juliMeike198129April 20103 juliJanine2000131April 201031 jan 2011Nelleke425April 201030 juniNukje33April 2010Lazuurtje27April 201017 januari 2011Marill27Mei 2010Lievegerritje24Mei 2010Knorretje28 - 2e kindje29Mei 2010Juuls8227Juni 2010chocolate_lover26Juni 201024 juniJuffertje2228Juni 20107Up24Juni 2010Drenthegirl26September 2010
ff een kort berichtje hier: de afgelopen dagen gevoelige borsten, dat is me nooit eerder opgevallen als ik ongesteld moest worden.

Zit nu op dag 31 van m'n cyclus, wordt meestal pas tussen dag 36 en 40 ongesteld.

Nu had ik vanmorgen bij het afvegen (sorry, even vies praatje) een beetje waterig bruin/rood bloed.

Vorige keer had ik echt oud bloed 2 dagen voor ik ongesteld moest worden, maar dit is anders.

Kan dit een innesteling zijn? Ik heb geen idee wanneer zo'n innesteling plaats vind, kan dat nog zo ver in je cyclus of zal ik gewoon toch ongesteld gaan worden?

(weet dat jullie geen glazen bol hebben, maar vind dit toch wel een beetje vreemd)
@Troela78

De innesteling gebeurt volgens mij binnen een week na de bevruchting. Maar je kunt wel doordat je baarmoeder beter doorbloed wordt, sneller last hebben van wondjes e.d.

De tijd zal het leren... was het een wondje, of was het toch een aankomende menstruatie?

Ik mag zelf door naar de tweede ronde, ik ben ongesteld geworden. We gaan voor een decemberkindje:-)
Wij voor een januarikindje

Troela: Succes!
Een zoon!
Hoi Hoi,

kan ik nog meedoen op dit topic?

Ik slik donderdag as mijn laatste pil, dus ik stop maart 2010

Ps: Ik ben 26
dag allemaal,

@Flora welkom! hoe meer zielen, hoe meer vreugd wat mij betreft!

@juffertje: jammer zeg, dat je niet zwanger bent, maar ook wel fijn met die drank afgelopen weekeinde!

@troela: jij houdt het nog even spannend...... we duimen!

@vampje, jammer zeg, wie gaat nu eindelijk die cheerleaders brengen?

ik ben zelf een beetje afwezig geweest de afgelopen week. Ik geloof dat mijn obsessie zich een beetje beperkt tot de twee weken tussen de eventuele eisprong en de menstruatie in. Nu ben ik weer gewoon met andere dingen bezig en denk ik er nauwelijks aan. Maar het komt weer, want komende week is er weer een eisprong als het goed is. We gaan dus weer goed ons best doen!
Hai meiden

nou maar goed dat ik nog niet wilde testen want ik ben vandaag ongesteld geworden ...... :(

opzich is het helemaal niet zo gek nog dat het nog niet gelukt is...dit was pas de 2e ronde maar Toch word ik er wel iets onzekerder van terwijl dat eigelijk nergens op slaat.

Maare ik heb denk ik ook een beetje hetzelfde teepje... Mijn 'obsessie' is ook eigelijk alleen vanaf mijn eisprong tot aan menstruatie... Dat is gewoon een spannende tijd.

Maare verder bij mij heb ik het tegen mijn oudste zus vertelt en 2 goede vriendinnen. Maar last was ik aan het werk en een collega bleef een beetje doorvragen...ik kreeg direct een bigsmile op mijn gezicht en had daar zelf echt geen controle over.. Zegt ze ineens van ben jij zwanger? toen maar toch vertelt dat ik niet zwanger ben maar dat ik wel gestopt ben met de pil. Ik vind het zooo moeilijk dus om mijn mond te houden... Word denk ik ergbij mij als ik zwanger ben.. Ik zou het liefste het dan de daken schreeuwen.

Spannend troela... We duimen voor je

welkom flora83
@ troela je houd t inderdaad wel spannend we duimen!

Flora83 welkom en hoe meer zielen hoe meer vreugt

Ik weet dus nog niet wanneer mijn eisprong eigenlijk is omdat ik net pas ben gestopt met de pil zaterdag 13 februari was mn laatste dus wil eigenlijk ook even kijken hoe mn cyclus verloopt dan weet ik wellicht wat meer. Het is wel zo dat mijn moeder haar eisprong voelt maar goed dit heeft natuurlijk niet iedereen dus ik houd het na het weekend in de gaten misschien dat ik het ook voel.

mn libido is in iedergeval wel al goed op dreef merk dat ik toch wat meer zin heb als eerst :-) maar misschien is het ook te vroeg om het te zeggen.

Mijn man wil het gewoon allemaal even zien en laten gebeuren hij zegt het komt zoals het komt. Ik let natuurlijk wel een beetje op maar wil me er ook niet helemaal op focussen

ach ja komt goed zullen we maar zeggen.

De speeltuin vorige week was echt ontzettend leuk we hebben ons prima vermaakt me de kids van mijn schoonzussen ook leuk om te zien hoe mijn man ermee omgaat :-) daat wordt ik wel blij van zo lief!
Hier weer een update: net ongesteld geworden, met alle fijne verschijnselen erbij...hoofdpijn en buikpijn.

Vind het eigenlijk niet zo heel erg, want ik heb gisteren onverwachts een sollicitatiegesprek gehad en hoop binnenkort een nieuwe baan te hebben!

Baan lijkt me super leuk, maar het is wel een fulltime baan, dus zwanger worden is dan niet echt handig.

Het zou een half jaarcontract worden en daarna direct een vast contract, dus als dit door gaat dan stellen we het zwanger worden nog maar even uit.

Eigenlijk wil ik het helemaal niet uitstellen (ben ook de jongste niet meer (31)), maar deze baan wil ik zo graag.

Dat was even een korte update, schrijf binnenkort meer, maar ik ga zo de deur weer uit.....
Sorry meiden even een ego post, lees wel alles mee hoor..

Zit op dag 33 van m'n cyclus en begin sinds vanmorgen toch wel een beetje zenuwachtig te worden. De vorige keer was m'n cyclus 30 dagen, dat vond ik al lang. Zit heel erg te dubben of ik morgen al zal testen of dat het nog te vroeg is.. Help...
@troela, Spannend nieuwe baan ik hoop dat je wordt aangenomen ik duim voor je! Ik snap het wel maar goed een leuke baan is ook wel prettig

@Marloes84 ik zou eventjes nog afwachten denk ik je bent nu pas 3 dagen overtijd...
@troela: Cool nieuwe baan! Dat halfjaartje wachten maakt ook niet meer uit hoor!

@ Marloes: Ik heb donderdag getest en tot op heden nog niet ongesteld! Ik zit nu op dag 30 van mijn cycles, dus ik zou wanneer je die 4 dagen weer in acht neem, nog eens kunnen testen... Ik had namelijk eerder een cycles van 25 dagen! Wanneer het volgend weekend nog niet zo is, dan ga ik nog eens testen... Raar he. Dus mijn advies: zo lang mogelijk wachten!

Vervolgens zijn we nu de hele tijd zonder condoom aan het seksen, dus weer meer kansen. Vriendlief zat er niet echt mee.... Dus ach... ik zie het wel
Een zoon!
@juffertje, dus je zou zwanger kunnen zijn? spannend!

@Marloes, zo'n vroege test zou kunnen?

Morgen stop ik met de pil, whiehaaa!
Hi meiden,

spannend hoor Juffertje, duim voor je.

Ik ben ook nog niet ongesteld, zou als ik uitga van 28 dagen (wat ik dus niet weet, aangezien eerste maand) gisteren zijn geweest. Vind het dus ook wel errug spannend, maar wete ook wel dat het wel heel super zou zijn als het gelijk zou lukken. Afwachten dus, als ik eind van de week nog niet ongesteld ben ga ik testen.
leuke site voor infojunks: www.babycenter.com soms even zoeken, wel heeeel veel informatie.
@ Troela; spannend een sollicitatiegesprek!!! Wat voor baan is het ong? Wanneer heb je je gesprek?S ucces met je menstruatieprikkelen!!

@ Marloes; ik zou minimaal een weekje wachten met testen, soms is je cyclus in de war!

Zelf heb ik de laatste weken sterk het gevoel eerst te willen trouwen. Vriendlief wil nu toch nog niet, dan kunnen we vast trouwen en rond die tijd zwanger te worden. Zou toch leuk zijn om op je bruiloft te vertellen dat je zwanger bent... sorry ik droom maar weer verder haha
Hoi meiden! Ik ben al sinds oktober gestopt met de pil, maar 1,5 week geleden zijn we voor het 'eggie' begonnen :D Superspannend allemaal... Lijkt me heel leuk om met jullie hier over te schrijven en zo lief en leed te delen met meiden die precies weten waar je het over hebt.

Begin nu ook steeds te denken of er al signalen kunnen zijn die aangeven dat ik misschien wel zwanger ben... (sorry ben niet helemaal goed hihi!) Hebben jullie dat ook of ben ik gewoon een beetje gek?

Groetjes An de G (26 jaar) (wil je mij ook in het schema zetten?)
anoniem_101562 wijzigde dit bericht op 28-02-2010 19:17
Reden: zinsfout
% gewijzigd
Sunny Side Up!
Ik heb speciaal voor dit topic een nieuwe nick aangemaakt (om zéker te weten dat niemand me gaat herkennen). Nooit gedacht dat ik het 'eng' zou vinden om hier te schrijven, maar het wordt nu zo offcieel allemaal. Ik ben aan mijn laatste pilstrip bezig en vanaf dan ga ik proberen zwanger te raken.

Op het moment dat ik zoiets typ, begin ik weer te twijfelen haha. Misschien is dat niet helemaal normaal, maar denk dat ik die twijfel altijd zal blijven houden. Tis toch een grote stap.

Dus je mag me toevoegen aan de tabel. Zondag 7 maart slik ik de laatste, dan nog 7 dagen vrijen in de stopweek zonder risico's en vanaf dan onbeschermd. En oja, ik ben 27 :-)
Hoi meiden,

Spannend... donderdag slik ik mijn laatste pil...

En Mayala, ik heb dat ook... Twijfels, maar toch gaan we ervoor en we zien wel hoe het allemaal gaat lopen!

Ik wil ook wel aan de lijst worden toegevoegd... stop dus donderdag 4 maart en ben 26 jaar.

Groetjes,
@ maedl: Ik ga van het weekend weer testen als ik nog niet ongesteld ben...... Ik heb al meerdere keren uitgerekend wanneer we hebben gevreeën en of dit overeenkomt met een eventuele ovulatie. Aangezien ik nog maar 1 keer een cycles van 25 dagen heb gehad is er geen pijl op te trekken.

Citaat vriendlief: 'Er is geen weg meer terug'. Die gaat er al vanuit dat ik zwanger ben!

@ Johanna: Afgelopen donderdag heb ik ook getest. Negatief... Maar aangezien ik nu nog niet ongesteld ben kan het te vroeg zijn geweest..... Dus later wel negatief??? Geen idee.... en nog geen buikkramp of andere bloederige verschijnselen!

@ nieuwe ladies: WELKOM!

Juffertje, 28 en ook gestopt met het gif ;).....

Wij doen hier op het topic overigens niet aan klussen, maar wij neuken. Klussen doen we in huis ....

Rare codes kennen we niet....

Fijne avond!
Een zoon!
@juffertje: Vind ook dat dat half jaartje er nog wel bij kan! Zeker omdat het een erg leuke baan is. En ik kan toch moeilijk overal nee op blijven zeggen omdat ik graag een kindje wil. Voor hetzelfde geld kunnen we niet of heel moeilijk zwanger raken en laat ik een leuke baan aan m'n neus voorbij gaan.

Jij houdt het trouwens ook spannend zeg!

@drenthegirl: het is een vacature voor management assistente met de taken die ik helemaal leuk vind. Dus niet het standaard "secretaresse" werk zoals notuleren, post verdelen enz. (niet daar wat mis mee is, maar is niet wat ik zoek)

Enne, niks mis met een beetje dromen over kindjes en trouwen toch?! Hoe staat je vriend tegenover trouwen?

@nieuwe meiden: Welkom! En dat jullie maar snel zwanger mogen zijn!

@Mayala & Flora: die twijfels zijn heel herkenbaar hoor! Heb ik ook gehad en soms nog steeds. Het is natuurlijk een hele beslissing en wanneer ben je er "klaar" voor he?!

Ik heb het idee dat mijn lichaam nu pas gewend is aan het geen pil slikken, na 1,5 jaar!

Huid is minder onrustig, heb gevoelige borsten terwijl ik dit nooit had en ongesteldheid is minder mang en heftig en ook 'maar' een cyclus van 32 dagen. Hoop dat dat zo blijft, want die 40 dagen werd ik echt gek van!

Kan het echt zo lang duren eer je lichaam echt ontpild is?
Update: geen bloed... Gaan we de tweede test halen van het weekend?

Troela: goed joh! Wat is een half jaar. Carrière beter voor het kind ipv erna
Een zoon!
Ik kom iedere dag een paar keer kijken of ik al in de tabel sta, maar niks Vannacht in bed werd ik ineens heel bang dat één van ons onvruchtbaar is o.i.d. Die angst zal ook wel normaal zijn, toch? Je bent zo snel geneigd om er vanuit te gaan dat het wel allemaal goedkomt...en ik betrap mezelf soms op 'plannen', maar wat nu als het gewoon allemaal niet kan? Nouja, goed om ook rekening mee te houden.
je staat erin hoor, Mayala!
@juffertje; spannend dat wachten, ga je echt wachten tot het weekend met de volgende test.

@Mayala; ik ken dat gevoel, vorige week sprak ik een goede vriendin die vertelde dat ze PCOS heeft. Wat inhoud dat je geen eisprong hebt omdat er te veel eitjes tegelijk rijpen. Ze zit nu aan allemaal hormonen en behandelingen. Dat is wel confronterend, zij is nog maar 28. Vaak denk je toch ook dat het wel zal lukken.
hallowa hier ben ik weer!

Spannend spannend want rond de 5e of 7e ben ik het meest vruchtbaar ik kijk gewoon naar een cyclus van 28 tot 30 dagen weet ik zeker dat het goed zit;)(altijd 30 geweest)

Ik begin het wel te merken dat ik de pil niet meer slik want,

m'n hoofd lijkt nu een beetje op een krentebol!

Echt vreselijk ik hoop dat dat snel weer normaal gaat worden.

Ik krijg de laatste tijd ook vaak de vraag waneer komen de kinderen? En dan zeg ik ohh daar ben ik niet zo mee bezig.. en dat terwijl me mondhoeken van oor tot oor uitscheuren door die glimlach

ik wil het te graag

Heerlijk hoor zo'n topic over eisprongen enzo hihi..

Leuk dat we allemaal het zelfde willen.

ik wil ook wel graag in de tabel ik slik al van af januari geen pil meer en ik ben 24.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven