* 184 ~ Bar Too Much ~ 184 *
vrijdag 26 februari 2010 om 11:04
Wat een klifhangers weer
En dan volgt nu aflevering 184 van Bar Too Much!
In deze aflevering zullen we zien hoe Joopp zichzelf bitterbal-wise overtreft, of Yette echt naar Michigan vertrekt en hoe het geduld van Winx nog langer op de proef wordt gesteld.
Zal ze in deze aflevering eindelijk gordijnen krijgen die niet te lang of te kort zijn? En wat zijn hiervan de gevolgen voor de naaister?
En dan volgt nu aflevering 184 van Bar Too Much!
In deze aflevering zullen we zien hoe Joopp zichzelf bitterbal-wise overtreft, of Yette echt naar Michigan vertrekt en hoe het geduld van Winx nog langer op de proef wordt gesteld.
Zal ze in deze aflevering eindelijk gordijnen krijgen die niet te lang of te kort zijn? En wat zijn hiervan de gevolgen voor de naaister?
vrijdag 26 februari 2010 om 11:16
En we gooien er nog een klifhanger bij.
Hét Keukenraam.
Vanmorgen is die opgemeten, moet komen: een naar linksopenklappendraamzonderhoutmetdubbelglas.
Levertijd ongeveer 5/6 weken............we beginnen met tellen.
Nieuwe boiler, check. Die hangt al een week.
Hét Keukenraam.
Vanmorgen is die opgemeten, moet komen: een naar linksopenklappendraamzonderhoutmetdubbelglas.
Levertijd ongeveer 5/6 weken............we beginnen met tellen.
Nieuwe boiler, check. Die hangt al een week.
anoniem_19362 wijzigde dit bericht op 26-02-2010 11:25
Reden: iov Yette
Reden: iov Yette
% gewijzigd
vrijdag 26 februari 2010 om 11:19
vrijdag 26 februari 2010 om 11:22
quote:yette schreef op 26 februari 2010 @ 11:06:
[afbeelding]
Ik ga vast eens oefenen met dat tijdsverschil
Ik doe mee, ik doe mee.....volgens mij zou ik wat betreft drankgebruik, nooit last hebben van tijdverschil
En taart lust ik ook wel op iedere tijd......
En Yetje, als jij daar zit, zorg je dan voor genoeg logeerruimte?
Want als we dan meeten, dan is een nachtje over (of tweeof vier of tien) wel zo prettig
[afbeelding]
Ik ga vast eens oefenen met dat tijdsverschil
Ik doe mee, ik doe mee.....volgens mij zou ik wat betreft drankgebruik, nooit last hebben van tijdverschil
En taart lust ik ook wel op iedere tijd......
En Yetje, als jij daar zit, zorg je dan voor genoeg logeerruimte?
Want als we dan meeten, dan is een nachtje over (of tweeof vier of tien) wel zo prettig
vrijdag 26 februari 2010 om 11:28
vrijdag 26 februari 2010 om 11:29
vrijdag 26 februari 2010 om 11:33
vrijdag 26 februari 2010 om 13:40
Wow, potverdorie....mis ik de ballen van Jopperdejoopp....
Joopp, jij hebt helemaal geen tijd voor vliegangst, want jij moet voor alle frituurspullen zorgen, want daar kennen zij de ballen van Joopp nog lange niet....(dan is't de vraag, of we Joop weer mee naar huis krijgen, want ze heeft daar natuurlijk heel veel succes met haar ballen)
Lopen is ook een optie, maar wel ver met de frituurpan op je nek.....
Joopp, jij hebt helemaal geen tijd voor vliegangst, want jij moet voor alle frituurspullen zorgen, want daar kennen zij de ballen van Joopp nog lange niet....(dan is't de vraag, of we Joop weer mee naar huis krijgen, want ze heeft daar natuurlijk heel veel succes met haar ballen)
Lopen is ook een optie, maar wel ver met de frituurpan op je nek.....