HELP! Ik woon al drie jaar bij mijn schoonmoeder !!

26-02-2010 11:40 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon al drie jaar bij mijn schoonmoeder , de reden? Mijn vriend van 30 jaar kan volgens mij zijn moeder niet loslaten!!! Ben een tijdje alleen gaan wonen maar toen zag ik hem bena nooit meer, Toen was ik zwanger en ben ik terug daar gaan wonen omdat ik dat financieel niet alleen kon. nu ondertussen is mijn zoontje 9maanden oud en ik ga door een levende hel!!

Zei moeit haar met alles

ze doet precies of het haar eigen kind is!

ze heeft zelf geen leven( ze heeft geen vriend, ze is elke dag thuis)

Ik zou zogezegt voor haar zoon moeten zorgen zoals haar ( bokes smeren, huishouden alles alleen doen, zen koffie klaar zetten dat hij maar juist op knopke moet duwen en koffie ingieten etc .... )

ik kan zoveeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vertellen maar ga het kort houden ...

Ik heb er met men man al een jaar over dat ik niet meer samen wil wonen dat ik mijn eigen leven wil ... maar hij zei altijd dat ik niet moeilijk moest doen...

nu sinds kort ben ik omploft tegen zijn moeder ( ik en vriend serieuze ruzie want ik moest meer respect tonen tegenover zijn moeder)

nu ben ik terug naar mijn vader gaan wonen (nu 1,5 maand) en ga enkel nog in het weekend daar slapen ( maar dat is mij al heeeeeel erg te veel) zei gaat nu zogezegt een appartementje zoeken voor haar zodat wij in haar huis kunnen wonen( IK WOU ZELF ALLEEN GAAN WONEN ERGENS ANDERS) maar schoonmoeder heeft mijn vriend zo omgepraat van ja ik wil ni dat mijn kleinzoon in een huurhuis moet gaan zitten dit dat dusja mijn vriend ziet het al helemaal niet meer zitten om iets t egaan huren met mij)

maar denk ge dat schoonmoeder iets aan het zoeken is ???? BE HARE MOND JA ze is al aan het verhuizen van toen mijn vriend nog samen was met zijn vorige vrindin , die is ook gaan lopen van mizerie ....

Wat moet ik doen ???? pfffffffffffffffffff .... ik kan die vrouw niet meer horen rieken of zien !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar ik wil ook niet verder gaan zonder mijn vriend hij is tenslotte de vader van mijn kind ... maar ik zie hier gewoon geen einde aan komen ....

HELP
wat dat met elkaar te maken heeft ?

Ik mag de deur niet uit omdat mijn vriend te jaloers is en schoonmoeder geeft hem gelijk , zei zegt da daar hoererij van komt

volgens hun ziet het leven er zo uit : werken gaan , thuis komen ... koken , nog wat huishoudelijke taken , wassen en slapen

in het weekend : thuis de grote kuis doen of uit werken gaan
Lekker Misschicken, zoute graag
quote:wuiles wrote on 26 February 2010 @ 12:41:

Wat een prachtige uitdrukking: de grote kuis doen. Echt mooi.
quote:trotsemamsietje schreef op 26 februari 2010 @ 12:37:

Waarom ik niets anders ga doen dan bij mijn schoonmoeder aan tafel zitten ?

Mijn vriend is ook heel dominant en jaloers

Snap echt niet wat je hier nou weer mee wil zeggen. Dus jij blijft als bang ongelukkig vogeltje aan tafel bij je schoonmoeder zitten en laat je de les lezen omdat jouw vriend dominant en jaloers is. Wanneer lees ik nu eens in jouw verhaal dat hij van je houdt of vraag ik iets geks?

Of is het toch stiekem wel fijn om in de slachtoffersrol te blijven zitten? Praat je weleens met je vader over de situatie of met vriendinnen of hebben je schoonloeder en die leuke vent van je alle macht over je?
quote:trotsemamsietje schreef op 26 februari 2010 @ 12:45:

Ik mag de deur niet uit omdat mijn vriend te jaloers is en schoonmoeder geeft hem gelijk , zei zegt da daar hoererij van komt

volgens hun ziet het leven er zo uit : werken gaan , thuis komen ... koken , nog wat huishoudelijke taken , wassen en slapen

in het weekend : thuis de grote kuis doen of uit werken gaanZat ik er nog niet zo ver vandaan. Maar nogmaals, en ik herhaal hierbij zo ongeveer alle postings van dit topic, hou eens op met kijken naar wat zij vinden en willen. Kijk eens naar wat jij wilt. Jij hebt jouw eigen vrije keuze. En jij kiest er voor om hier te blijven. Dat is niet hun schuld maar jouw keuze. Jouw verantwoordelijkheid!
Trotsemamsietje, je schoonmoeder is niet het probleem, dat is die vent van je! Je kunt haar wel de schuld van alles geven, maar hij wil helemaal niet bij haar weg.

Wat de rest ook zegt: zorg voor een eigen baan, een eigen inkomen en een eigen plek om te wonen. Laat niet alles van die lapzwans afhangen. En verwacht zeker niet dat hij verandert en dat het goedkomt. Hij vindt het allang goed zo en veranderen doet hij echt niet meer.

Heel snel op zoek nu!

in het weekend : thuis de grote kuis doen of uit werken gaan

Hahahaha Helll en verrrrrdoemenis......Sodom en Gomorrrraaaa.

Dwaas eur!

in het weekend : thuis de grote kuis doen of uit werken gaanEn hoe wil jij dat JOUW leven eruit ziet? Want de mening van je schoonmoeder die ken ik nou wel

in het weekend : thuis de grote kuis doen of uit werken gaanEn hoe zou jij willen leven? Is dit ook jouw ideaal?

in het weekend : thuis de grote kuis doen of uit werken gaanIk geloof daar helemaal niets van. Je mag wel tijdelijk ergens anders gaan wonen maar niet een avond weg? Hou toch op.
Kip hebbie ook dorito's met een dipje? Dat knaagt zo lekker weg.

in het weekend : thuis de grote kuis doen of uit werken gaanLekker belangrijk wat ZIJ vinden. En samen gaan wonen met hem alleen helpt je ook niet verder, immers, hij verandert niet hoor. Dan zit je ipv met je schoonmoeder, in je eentje aan de keukentafel omdat je dan de deur nog niet uitkomt. Haal die plaat voor je kop weg en maak een eind aan deze relatie zodat jijzelf verder kunt met je leven. Zo heel moeilijk is 't allemaal niet hoor.
tuurlijk praat ik erover en ze vinden het allemaal een hopeloos geval en zeggen dat ik men eigen leven moet leiden dat ik iets met me leven moet doen

( maar of ik alles vertel? nee ... ik vind da wat tussen 4 muren gebeurt niet iedereen moet weten , daarom dat ik nu ook anoniem op dit forum kom om eens erover te praten)
Goh, wat een kut leven heb jij! Dat je er nog niet mee bent gstopt..........................................

Doe maar maar zoute popcorn MissC en een colalight.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:vlinder72 schreef op 26 februari 2010 @ 12:48:

[...]

En hoe wil jij dat JOUW leven eruit ziet? Want de mening van je schoonmoeder die ken ik nou welMijn mening? Amaai wat nen zotte vraag stelt u mij nu dan toch zenne...die eb kik nochtans nie eh.
quote:trotsemamsietje schreef op 26 februari 2010 @ 12:50:

tuurlijk praat ik erover en ze vinden het allemaal een hopeloos geval en zeggen dat ik men eigen leven moet leiden dat ik iets met me leven moet doen

( maar of ik alles vertel? nee ... ik vind da wat tussen 4 muren gebeurt niet iedereen moet weten , daarom dat ik nu ook anoniem op dit forum kom om eens erover te praten)En toen dacht je weet je wat...het is zo privé... ik knal alle details op het wereldwijde web waar iedereen het kan meelezen....
quote:trotsemamsietje schreef op 26 februari 2010 @ 12:50:

( maar of ik alles vertel? nee ... ik vind da wat tussen 4 muren gebeurt niet iedereen moet weten , daarom dat ik nu ook anoniem op dit forum kom om eens erover te praten)

Waarom vertel je wel het een en ander dan?

Vertelvertel.

Wat wil jij eigenlijk met je leven?
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Nou dan ga je tegen je dominante vriend in en zorg je voor je eiegen zelfstandigheid.

En als hij dat niet aankan en dwaas reageert, dan is dat ZIJN TEKORTKOMING.

En daar hoef jij je geen slachtoffer van te blijven voelen.

Ga op een vechtsport maak jezelf fysiek en psychisch sterker, begin te knokken voor jezelf. VOOR JE KIND.

Je weet het al, anders postte je hier je topic niet.. Dus als je nu terugkrabbelt met jezelf weet jeook dat het je eigen schuld is dat je niet hebt doorgezet.
..popcorn?
quote:dangeensuus schreef op 26 februari 2010 @ 12:50:

[...]

Mijn mening? Amaai wat nen zotte vraag stelt u mij nu dan toch zenne...die eb kik nochtans nie eh.En nu hoor ik Samson
Ja, dat vind ik echt.
Vind sommige reacties hier trouwens echt heel kinderachig.
..popcorn?
quote:MarijeMarije wrote on 26 February 2010 @ 12:48:

Trotsemamsietje, je schoonmoeder is niet het probleem, dat is die vent van je! Je kunt haar wel de schuld van alles geven, maar hij wil helemaal niet bij haar weg.

Wat de rest ook zegt: zorg voor een eigen baan, een eigen inkomen en een eigen plek om te wonen. Laat niet alles van die lapzwans afhangen. En verwacht zeker niet dat hij verandert en dat het goedkomt. Hij vindt het allang goed zo en veranderen doet hij echt niet meer.

Heel snel op zoek nu!Ze is zelf het probleem. Zij houdt die idiote situatie toch in stand door zich passief op te stellen. Ik krijg er jeuk van...
quote:Mamasaar schreef op 26 februari 2010 @ 12:52:

[...]

En nu hoor ik Samson nooohhh Gertje!!
tuurlijk gaat men vriend er niet mee akkoort dat ik tijdelijk ergens anders woon , maar hij ziet ook dat het zo niet verder kan , dat als ik terug daar ga wonen dat het terug hetzelfde is.

En ik woon nu ook wel 120 km verder van hem dus kwaad aan de deur komen omdat hij niet wilt dat ik hier tijdelijk woon zal ook niet snel gebeuren he of hij beseft wel dat hij me dan helemaal niet meer ziet

als je 120 km moet rijden en je vertrekt kwaad dan ben je al wel afgekoeld tegen dat je aankomt hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven