HELP! Ik woon al drie jaar bij mijn schoonmoeder !!

26-02-2010 11:40 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon al drie jaar bij mijn schoonmoeder , de reden? Mijn vriend van 30 jaar kan volgens mij zijn moeder niet loslaten!!! Ben een tijdje alleen gaan wonen maar toen zag ik hem bena nooit meer, Toen was ik zwanger en ben ik terug daar gaan wonen omdat ik dat financieel niet alleen kon. nu ondertussen is mijn zoontje 9maanden oud en ik ga door een levende hel!!

Zei moeit haar met alles

ze doet precies of het haar eigen kind is!

ze heeft zelf geen leven( ze heeft geen vriend, ze is elke dag thuis)

Ik zou zogezegt voor haar zoon moeten zorgen zoals haar ( bokes smeren, huishouden alles alleen doen, zen koffie klaar zetten dat hij maar juist op knopke moet duwen en koffie ingieten etc .... )

ik kan zoveeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vertellen maar ga het kort houden ...

Ik heb er met men man al een jaar over dat ik niet meer samen wil wonen dat ik mijn eigen leven wil ... maar hij zei altijd dat ik niet moeilijk moest doen...

nu sinds kort ben ik omploft tegen zijn moeder ( ik en vriend serieuze ruzie want ik moest meer respect tonen tegenover zijn moeder)

nu ben ik terug naar mijn vader gaan wonen (nu 1,5 maand) en ga enkel nog in het weekend daar slapen ( maar dat is mij al heeeeeel erg te veel) zei gaat nu zogezegt een appartementje zoeken voor haar zodat wij in haar huis kunnen wonen( IK WOU ZELF ALLEEN GAAN WONEN ERGENS ANDERS) maar schoonmoeder heeft mijn vriend zo omgepraat van ja ik wil ni dat mijn kleinzoon in een huurhuis moet gaan zitten dit dat dusja mijn vriend ziet het al helemaal niet meer zitten om iets t egaan huren met mij)

maar denk ge dat schoonmoeder iets aan het zoeken is ???? BE HARE MOND JA ze is al aan het verhuizen van toen mijn vriend nog samen was met zijn vorige vrindin , die is ook gaan lopen van mizerie ....

Wat moet ik doen ???? pfffffffffffffffffff .... ik kan die vrouw niet meer horen rieken of zien !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar ik wil ook niet verder gaan zonder mijn vriend hij is tenslotte de vader van mijn kind ... maar ik zie hier gewoon geen einde aan komen ....

HELP
Schrijf jein bij de woningbouw en zoek een ander huis. Zo snel mogelijk. En als je vriend niet mee wil, jammer dan. Ik vind hem behoorlijk egoistisch.
Overdag werkt zij in een frietkot en woont zij bij haar schoonmoeder. 's Nachts is zij een madamme in Antwerp..... *Jambersstemmetje*
Nou das lekker, hij woont bij zn moeder en jij bij je vader? Gezonde situatie!
Waarom doe je niet wat JIJ wilt? Bijvoorbeeld een zelfstandig bestaan opbouwen.
Ga op jezelf wonen en zorg voor voldoende financien.

Verder moet je de dingen gaan aankijken, maar als allereerste:

Ga op jezelf, zorg voor een baan en kinderopvang, zorg voor jezelf.
Haha misschicken precies wat ik dacht !
Ik zou gewoon gaan. Je hebt het vaak genoeg gezegd en je wordt niet gehoord. Een kind heeft niets aan een gestressde moeder.
Doubt kills more dreams than failure ever will
Ik wil heel graag mijn eigen leven , zonder een schoonmoeder als hoofdpersoon. Maar ik wil dit samen met mijn vriend en ons zoontje ...

maarja als mijn vriend op 30jarige leeftijd nog niet zonder zijn moeder kan ... dan gaat dit er nooit van komen denk ik...
quote:misschicken schreef op 26 februari 2010 @ 11:42:

Overdag werkt zij in een frietkot en woont zij bij haar schoonmoeder. 's Nachts is zij een madamme in Antwerp..... *Jambersstemmetje*Ik hoor het hem gewoon zeggen
wil gewoon later niet denken ' ik heb het veel te snel opgegeven , ik had nog meer kunnen doen'

ergens geloof ik toch dat het allemaal in orde komt ...
Je bent gewoon 'n domme doos geweest door je te laten bezwangeren door zo'n moederskindje en ook nog 'ns zo dom om niet op jezelf te zijn blijven wonen en niet in je eigen onderhoud te kunnen voorzien. Als je dat kind niet gehad had dan had je je echt kunnen bevrijden van deze disfunctionele familie, nu zit je er hoe dan ook aan vast al zou je in elk geval wel op jezelf kunnen gaan wonen.
Waarom heb je niet eerst een zelfstandig leven opgebouwd en toen gekeken hoe de relatie zou worden met je vriend, en ja een kind "nemen" lijkt me in deze situatie helemaal een slecht idee. Wat had je nou verwacht, met een kind zou hij veranderen? Het is zelf nog een kind. Hij kan niet eens voor zichzelf zorgen. En jij ook niet echt als ik het zo lees. Goed idee dan om aan een kind te beginnen. Als ik jou was zou ik nog even wachten met kind 2.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Dus moet je het zelf gaan doen. Woonruimte zoeken, baan, etc. Tijd om op eigen benen te gaan staan.
...
Ik denk dat ge lekker naar school terug moet gaan zenne
Bizar dat je op je schoonmoeder gaat lopen zeuren dat zij geen ander appartement zoekt zodat jullie in haar kunnen wonen (!) en je zelf niks onderneemt. Zoek een baan, wordt onafhankelijk, ga dan nog eens met je man praten (die ik overigens ook bizar vind, welke volwassen kerel blijft er nou bij z'n mams wonen?)
Je bent bij je schoonmoeder en je vader gaan wonen omdat je niet zonder hun financiele hulp kunt. Dus eerst zelfs centjes gaan verdienen!
Hoe oud ben je zelf? Werk je? Ga je inschrijven bij een woningbouwvereniging en ga daar weg.

Met of zonder vriend.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Te snel opgegeven?! Je woont daar nu al 2,5 jaar! Er wordt al 2,5 jaar niet naar je geluisterd!

Jij kan je eigen plan trekken, je kan altijd nog kijken of hij zich nog bedenkt als hij ziet dat het menens is.
Doubt kills more dreams than failure ever will
Trotsemamsietje, hoe oud ben je?
Nou, dat is dan ook weer opgelost....
kijk ik heb een baan ( voor dat huis moet ik dan ook wel huur betalen hoor dat is nog niet afbetaald)

EN IK WIL HAAR HELEMAAL NIET UIT HAAR HUIS maar het is de schoonmoeder die het zover gebracht heeft ZEI WILT DAT WE DAAR WONEN
tja, dat heb ik ook ooit gehad.

Schoonmoeder kwam "tijdelijk" bij ons wonen om te revalideren. Na 2 jaar was ze er nog. In de eerste instantie ben ik gebleven omdat ik niet wilde dat zij zou "winnen" maar ik ben uiteindelijk zelf opgestapt. Verlaat dat zinkende schip.
Doe es rustig.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Het is zij wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven