HELP! Ik woon al drie jaar bij mijn schoonmoeder !!

26-02-2010 11:40 194 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon al drie jaar bij mijn schoonmoeder , de reden? Mijn vriend van 30 jaar kan volgens mij zijn moeder niet loslaten!!! Ben een tijdje alleen gaan wonen maar toen zag ik hem bena nooit meer, Toen was ik zwanger en ben ik terug daar gaan wonen omdat ik dat financieel niet alleen kon. nu ondertussen is mijn zoontje 9maanden oud en ik ga door een levende hel!!

Zei moeit haar met alles

ze doet precies of het haar eigen kind is!

ze heeft zelf geen leven( ze heeft geen vriend, ze is elke dag thuis)

Ik zou zogezegt voor haar zoon moeten zorgen zoals haar ( bokes smeren, huishouden alles alleen doen, zen koffie klaar zetten dat hij maar juist op knopke moet duwen en koffie ingieten etc .... )

ik kan zoveeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vertellen maar ga het kort houden ...

Ik heb er met men man al een jaar over dat ik niet meer samen wil wonen dat ik mijn eigen leven wil ... maar hij zei altijd dat ik niet moeilijk moest doen...

nu sinds kort ben ik omploft tegen zijn moeder ( ik en vriend serieuze ruzie want ik moest meer respect tonen tegenover zijn moeder)

nu ben ik terug naar mijn vader gaan wonen (nu 1,5 maand) en ga enkel nog in het weekend daar slapen ( maar dat is mij al heeeeeel erg te veel) zei gaat nu zogezegt een appartementje zoeken voor haar zodat wij in haar huis kunnen wonen( IK WOU ZELF ALLEEN GAAN WONEN ERGENS ANDERS) maar schoonmoeder heeft mijn vriend zo omgepraat van ja ik wil ni dat mijn kleinzoon in een huurhuis moet gaan zitten dit dat dusja mijn vriend ziet het al helemaal niet meer zitten om iets t egaan huren met mij)

maar denk ge dat schoonmoeder iets aan het zoeken is ???? BE HARE MOND JA ze is al aan het verhuizen van toen mijn vriend nog samen was met zijn vorige vrindin , die is ook gaan lopen van mizerie ....

Wat moet ik doen ???? pfffffffffffffffffff .... ik kan die vrouw niet meer horen rieken of zien !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! maar ik wil ook niet verder gaan zonder mijn vriend hij is tenslotte de vader van mijn kind ... maar ik zie hier gewoon geen einde aan komen ....

HELP
quote:trotsemamsietje schreef op 26 februari 2010 @ 12:50:

tuurlijk praat ik erover en ze vinden het allemaal een hopeloos geval en zeggen dat ik men eigen leven moet leiden dat ik iets met me leven moet doen

( maar of ik alles vertel? nee ... ik vind da wat tussen 4 muren gebeurt niet iedereen moet weten , daarom dat ik nu ook anoniem op dit forum kom om eens erover te praten)

Lekker belangrijk wat er verder tussen die vier muren gebeurt. jij kiest ervoor om daar te blijven, dus kennelijk ben je lang niet zo zielig als je graag zou willen horen. Want daar gaat het toch om? Dat we allemaal tegen je zeggen hoe zielig je bent en wat voor een loeder je schoonmoeder is. Dat je vriend niet inziet dat hij voor jou en jullie kleintje moet gaan. En inderdaad.... jij kan er allemaal helemaal niets aan doen. Het is je overkomen! We zaten er allemaal naast... Jij hebt helemaal geen eigen verantwoordelijkheid.

Zoiets?
quote:Mamasaar schreef op 26 februari 2010 @ 12:52:

[...]

En nu hoor ik Samson
Erik is de Mol en HPL de Lul.
quote:nola schreef op 26 februari 2010 @ 12:53:

Vind sommige reacties hier trouwens echt heel kinderachig.rot voor je
En ze hapt. grappig.
..popcorn?
quote:Ligeia schreef op 26 februari 2010 @ 12:53:

[...]

Ze is zelf het probleem. Zij houdt die idiote situatie toch in stand door zich passief op te stellen. Ik krijg er jeuk van...Klopt helemaal! Maar zij denkt dat zonder schoonmoeder haar vriend opeens de prins op het witte paard zou zijn en leuk zou zijn voor haar. Nou, echt niet. Zonder schoonmoeder in huis zou dit nog net zo'n lamlul zijn.
quote:nola schreef op 26 februari 2010 @ 12:53:

Vind sommige reacties hier trouwens echt heel kinderachig.Ja he..... heel flauw, foei, niet meer doen, enzo...
Ja, dat vind ik echt.
quote:nola wrote on 26 February 2010 @ 12:55:

En ze hapt. grappig.Nee, dát is lekker volwassen...
quote:nola schreef op 26 februari 2010 @ 12:55:

En ze hapt. grappig.Vind je? Je mag ook gewoon zeggen dat je mijn reacties kinderachtig vind hoor in plaats van heel omslachtig te doen.Vind je het heel erg als ik er niet wakker van lig?
quote:Mamasaar schreef op 26 februari 2010 @ 12:56:

[...]

Ja he..... heel flauw, foei, niet meer doen, enzo...Hey grappig, jullie happen ook!
Wat een fijn beeld heeft jouw vriend van jou als hij denkt dat je aan de hoerderij gaat als je een avondje weg gaat. Wat een vertrouwen heeft hij in je zeg.

En in de periode dat je daar niet woonde, toen mocht je doen wat je zelf wilde? Vreemd hoor.

Kortom: jij zoekt een heleboel uitvluchten om maar niet toe te hoeven geven dat jij hier iets aan kunt en moet doen.

Wat ga je nu weer verzinnen om het goed te praten?
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
En wat ga je nu doen?
bedankt mensen voor de goede raad en eigenlijk het zetje wat ik denkelijk nodig had om een punt te zetten achter dit alles.

Het enigste waar ik me nu moet mee bezig houden is terug een leven opbouwen voor mij en mijn zoontje
quote:nola schreef op 26 februari 2010 @ 12:55:

En ze hapt. grappig.En jij niet!? Ook grappig.
Sjonge, ik voel me net BGB nu! Wat tof...
Lekker Lig....happerdehap. Ik zit overigens nog steeds ( oei oei hier komt weer iets heel kinderachtigs) te wachten op mijn bestelde dorito's
Die schoonmoeder van jou is gewoon jaloers. En je vriend net zo hard.

Stel je voor dat je een eigen leven zou gaan leiden en misschien zelfs wel gelukkig wordt! Dan heb je niet meer alle aandacht voor hen en voelen ze zichzelf nog waardelozer.

Pff dat je je leven laat leiden door een stel bekrompen jaloerze mensen die blijkbaar niet echt om je geven. Je lijkt wel een slaaf van hen. Werken poetsen werken poetsen that's all.

Straks denk je nog (of denk je het al) dat je niets meer waard bent.

Ik heb ook ooit eens een schoonmoeder gehad die raar vond als ik alleen met mijn vriendinnen op vakantie ging. Ik was in haar ogen een slet. Ik zou haar vriend versierd hebben etcetera.

Jou schoonmoeder is gewoon ontzettend jaloers dat jij nog jong bent en nog alle kanten op kan met je leven. En jij laat haar jou leven bepalen!
Doubt kills more dreams than failure ever will
quote:trotsemamsietje wrote on 26 February 2010 @ 12:58:

bedankt mensen voor de goede raad en eigenlijk het zetje wat ik denkelijk nodig had om een punt te zetten achter dit alles.

Het enigste waar ik me nu moet mee bezig houden is terug een leven opbouwen voor mij en mijn zoontje
quote:trotsemamsietje schreef op 26 februari 2010 @ 12:58:

Hèhè.

Wanneer maak je het uit?
quote:Ligeia schreef op 26 februari 2010 @ 12:58:

Sjonge, ik voel me net BGB nu! Wat tof...

Doe nog us een plaatje met mijn sjips?
quote:nikkinuts schreef op 26 februari 2010 @ 12:59:

[...]

Hèhè.

Wanneer maak je het uit?

wat maakt jou dat uit

( oh stoute ikke....)
Ik ga ervandoor. Heb niet zoveel zin in de popcornclub.

Trotsemamsietje, ik denk dat je al een stap in de goede richting hebt gezet door naar je vader te gaan. Probeer voor ogen te houden hoe jij de toekomst voor jou en je kind graag ziet en ga eraan werken om dat te realiseren. Zorg er voor dat je gelukkig en trots kan zijn. Dat is het beste voorbeeld dat je als moeder kan geven!

Sterkte
quote:dangeensuus schreef op 26 februari 2010 @ 12:49:

Kip hebbie ook dorito's met een dipje? Dat knaagt zo lekker weg.

Kijk es liefie
quote:trotsemamsietje schreef op 26 februari 2010 @ 12:58:

Het enigste waar ik me nu moet mee bezig houden is terug een leven opbouwen voor mij en mijn zoontjeSucces danmaar en ik hoop echt dat je het doorzet. Je zult zien dat je een volwassen en evenwichtig persoon zal worden en denk toch wel dat het handig is als je eens eerlijk bent tegen de mensen die van je houden, zoals je vader en vrienden. Dan kunnen zij je misschien ook helpen en steunen.
quote:yette schreef op 26 februari 2010 @ 13:01:

Ik ga ervandoor. Heb niet zoveel zin in de popcornclub.

Trotsemamsietje, ik denk dat je al een stap in de goede richting hebt gezet door naar je vader te gaan. Probeer voor ogen te houden hoe jij de toekomst voor jou en je kind graag ziet en ga eraan werken om dat te realiseren. Zorg er voor dat je gelukkig en trots kan zijn. Dat is het beste voorbeeld dat je als moeder kan geven!

Sterkte Hier sluit ik me helemaal bij aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven