Liefdesverdriet!

01-11-2009 08:39 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdagavond heeft mijn vriend onze realtie verbroken... Hij is moe, zijn energie is op en kan het dus niet meer opbrengen om voor ons te vechten. De afgelopen weken is het wat rommelig geweest is onze relatie. MIjn vriend was erg in de war, voelde zich vaak rot en kon mij niet de reden geven waarom... Leuke dingen deden we niet meer, we zaten alleen nog maar thuis te huilen en te praten.

Donderdag is dus de bom gebarsten, hij stopt er mee! En nu komt de aap uit de mouw: hij heeft het gevoel dat hij altijd op zijn tenen moet lopen, hij kan mij niet bieden wat ik wil, en sinds hij mij kent voelt hij zich vaak ongelukkig... Waarom heeft hij mij dit niet eerder verteld? Waarom kwam hij iedere avond bij mij slapen terwijl ik aangaf dat het ook goed is om ieder in ons eigen huisje te slapen? Waarom ging hij met mij 2 weken op vakantie? Waarom zei hij dat hij wilde samenwonen, trouwen en kinderen krijgen met mij? Ik ben zo in de war.... snap er helemaal niks van.

Ik heb bij hem juist zo veel afstand gehouden omdat ik net uit een relatie kwam. Maar hij bleef volhouden en zei al na een maand tegen mij: misschien is dit wel voor altijd. Uiteindelijk heb ik me dus helemaal gegeven aan hem...

En nu... Nu ben ik zo ontzettend verdrietig. Ik heb hem gesmeekt bij me te blijven, om het alsjeblieft niet op te geven, om ons nog een kans te geven. Ik heb geschreeuwd, gejankt, hem vast gepakt.. Ik was wanhopig, en zo ken ik mezelf helemaal niet, ben juist een heel rustig persoon. Maar het idee dat ik de liefde van mijn leven kwijt ben maakt me gek! Daar baal ik van! Ik ben juist iemand die de rust kan bewaren, en die een man nooit zou smeken om alsjeblieft bij me te blijven.....

Nu zijn we dan een paar dagen verder en voel ik me wat rustiger... Ik heb hem nog wel een paar keer gebeld en gezegd dat ik zielsveel van hem hou. Maar hij is er van overtuigd dat dit de juiste beslissing is.

En wat moet ik nu? Ik mis hem zo ontzettend, wij hadden het zo leuk. We konden goed praten, lachen, huilen.. We konden samen uren in bed liggen, elkaar vasthouden zonder iets te zeggen. We deden heel veel leuk dingen met vrienden. Ik was volgens hem zijn beste vriendin. En hij is zeker mijn beste vriend.

We hebben echt een heerlijke tijd gehad, ik dacht dat hij de ware was voor mij. Daarom kan ik het waarschijnlijk ook allemaal niet bevatten.

Hoe moet ik hier nu mee om gaan?
inderdaad!!!

en niet te vergeten we mogen hier ook het hele weekend ons verhaal kwijt! ook fijn..

Sparkss, jouw verhaal is de mijne...

Zelf heb ik er nogal moeite mee, wat een onzin. Als je van iemand houdt ga je daar toch voor? Althans, dat is mijn redenatie..

Ben nu bijna 3 weken vrijgezel. Er zijn goeie dagen, maar ook hele slechte. Gisteren urenlang zitten janken, en vandaag gaat het weer oke. Morgen komt hij langs... Afscheid nemen van mijn zoontje en de laatste spullen halen..
@ Brocoli: ja, zou je denken dat dat een goed teken is? Dromen over een andere jongen? Zit ook weer een heel verhaal aan deze jongen vast haha. Ken hem via mijn vriend eigenlijk en sinds dat ik hem ken heb ik een zwak voor hem. Maar hij is gek op een meisje die ik ken, maargoed zij wil niet echt een relatie, weet ik het allemaal haha. Maargoed hij vindt mij wel leuk, maar is dus gek op haar. Aan de andere kant zou het voor mij nu toch niet verstandig zijn om al in iets nieuws te stappen. Moet eerst zelf weer gelukkig worden...

Wat de notaris betreft. We betalen gewoon elk de helft en die helft houdt mijn ex in van het geld dat ik totaal nog van hem krijg, dus in principe merk ik het niet zo heel erg haha.

@Diay: Lastig he. Dat had ik dus gisteren. Mijn ex belde over de notariskosten enzovoorts. Had er ook een heel raar gevoel bij en kon mijn tranen nog net wegslikken om het zo te zeggen. Heb ook maar weer snel op gehangen want ik wilde niet horen wat hij dit weekend gaat doen en met wie. Moet me op mijn eigen leventje richten. Voel je je alweer wat beter? Waarom denk je dat je je niet zou kunnen vermaken als je uitgaat?

En wat vriendschappen betreft met exen... de tijd zal het allemaal uitwijzen meiden.

@Sprakss: Fijn dat je kracht haalt uit dit topic. Schrijf ook lekker mee. Dat lucht echt op en het is fijn om alles te delen. Dan kunnen we elkaar er doorheen slepen. Mijn ex begon ook te twijfelen en dat heeft er uiteindelijk toe geleid dat het over is gegaan met alle gevolgen van dien omdat we samen zouden gaan wonen. Dubbele tegenslag dus voor mij want verheugde me er echt op.

@Noathb: Succes vanavond! Zal wel even heftig worden. Had ik zoals je waarschijnlijk wel hebt gelezen vorige week ook. Aan de andere kant heb ik er ook wel veel aan gehad dus hoop dat het voor jou ook zo uitpakt!

Ik ga zo ff sporten. Vanavond niets, dus zal nog wel veel op het forum verschijnen. Morgen als het goed is met een vriendin naar een meubelboulevard en 's avonds naar de bios. Zondag naar mijn zusje en zwager die ver weg wonen en ik dus niet zo vaak zie. Wel weer eventjes fijn. :D En dan is het weekend weer om. Hopen dat ik morgen fijner wakker word dan vorige week. Toen had ik zo'n rotbui. Wil ik dit weekend eens niet hebben. :S

Liefs Prinsesje
ok meiden pep me nog ff op, heb op verkeer topic zitten kijken en nu weer helemaal in de negatieve gevoelens, overigens ook niet goed he! het is beter om met positieve dingen bezig te gaan. Maar ik las over een vrouw van 40 die ook nog alleen is en zich ook zo voelt. Toen zij 34 was, zoals ik nu was zij in dezelfde fase.. maar ik wil helemaal niet alleen zijn als ik 40 ben! en ik wil nog graag kindjes enzo en krijg helemaal de schrik om het hart..ok ik weet eerst ikke en ik hoef echt niet meteen een nieuwe relatie maar jeetje.. zucht..

ik moet echt proberen mijn aandacht op positievere dingen te richten en er niet meer zo mee bezig te zijn.. want zo blijf ik in die spiraal.. herkennen jullie dat niet? door bepaalde dingen weer te lezen dat je weer terugvalt ipv vooruit?!?!
misschien een idee.. een positiviteits topic toevoegen waarop we allemaal alleen positieve ervaringen van de dag mogen melden, zeuren doen we hier wel en door dan de positieve dingen te lezen worden we misschien zelf ook positiever??

mag van alles zijn, van de kat kwam mij een kopje geven vandaag tot ik ben geslaagd voor mijn tentamen.. whatever.. en elke keer moeten we minimaal 3 punten noemen.. wie is er voor?
Sann,

Dat is heel normaal, dergelijke gedachtes. Maar of ze realistisch zijn? Ik ben 10 jaar jonger dan jij en zelfs ik ben bang om alleen over te blijven.

Waarom zou jij niet iemand vinden? Dan is toch een onzinnige gedachte...Op ieder potje past een dekseltje, er is ook heus iemand voor jou bestemt.

Kop d'r veur, zeggen we in Groningen
Leuk idee trouwens.. Open jij?
@ noahtb, ja maar jij bent nog lekker jong! en ik wil graag kindjes.. alsof de druk dan nog hoger is dan tien jaar geleden! maar je hebt wel gelijk hoor, de kans is gewoon heel groot dat het wel goedkomt.. positief blijven.. die kop dveur

Ik wil hem zeker opnenen mit er meer meiden aan meedoen, we moeten het allemaal actief doen anders werkt het niet! maar het lijkt me goeie therapie hahaha..
Zal ik m anders voor je openen? Als hart onder de riem Soort van cadeautje, kun je in je eerste post zetten dat je een topic hebt gekregen haha.
haha...Ik heb je enthousiast gemaakt he!! nou doe maar, lief van je! :-) misschien als er 1 schaap over de dam gaat, volgen er meer hihi... Wel duidelijk de spelregels melden he! alleen positieve berichten..

Dames doen jullie dan wel mee??
Hey,Sanne kom op meis! Weet niet wat ik lees....laat je niet gek maken! Tegen de tijd dat je 40 bent heb je alles dik voor mekaar,een leuke vent,een sliert kinderen alles wat JIJ wilt!

Komt allemaal goed,je bent net 34 geworden! Als je een keer die droomman tegen bent gekomen,kan het heel snel gaan hoor!

Ken er genoeg die binnen een jaar verliefd,verloofd,getrouwd waren en het jaar erop een kindje! Zeg niet dat je dat moet willen,maar toch...hey,jij bent toch veel te leuk om alleen te blijven...echt!
Alsjeblieft Sann
Ik heb ook weer een flinke dip. Vannacht werd ik huilend wakker en ik heb daarna niet meer geslapen.

Sann76....ja dat heb ik ook, maar ook door de verhalen hier soms. Als ik lees wat voor leuke dingen jullie met je vriendinnen doen. Dat heb ik zelfs niet en dan voel ik me zielig en eenzaam. En het is alweer bijna weekend. Morgen ga ik naar mijn broer, daar kijk ik wel naar uit, maar daar kan ik ook niet ieder weekend gaan zitten.

En eigenlijk had ik best een goede week voor iemand met ontzettend veel liefdesverdriet. De weekenden blijven waarschijnlijk nog even zwaar. Ik heb zelfmedelijden.
@mirre!! Mijn rotsje in de branding.. meis dank jewel wat zeg je het treffend!! ja daar moet ik naar luisteren. Positief!!! DANK JE!! doe je mee met mijn positiviteits topic??

@Noah ik ga zo gelijk kijken!! Dank! ben benieuwd!!!

@zomaariets.. meis kop op, laten we positief blijven, je geeft al aan dat het best goed gaat!! het is ook logisch dat je verdrietjes hebt en medelijden geen probleem en als je nu de komende weken even elke keer bij je broer langs wilt, dan DOE je dat hij zal dat heus niet erg vinden nu.. ik zit ook regelmatig bij mijn ouders hoor, vinden ze alleen maar fijn om te kunnen steunen. Dus zolang je broer je er niet uitschopt gewoon doen.. en je moet naar het positiviteitstopic komen en dan pers je er een paar punten uit die wel goed gingen vandaag zoals dat je heerlijk onder een warme douche kon staan ofzo.. maakt niet uit, probeer het meis.. huilen heb je voor vandaag even genoeg gedaan.
heb af en toe een schop nodig, meestal geef ik die mezelf wel, maar het even van me afschrijven helpt al een heel stuk hoor. En het positieve topic vind ik een goed idee.
Geeft niets meis.. daarvoor kun je hier lekker van je afschrijven en wij helpen je wel met die liefdevolle schop onder je kont!! girlpower!!
@ Sanne: That's my girl! Weet je als je 40 bent,dan denk je nog eens aan deze tijd en dan lach je erom! En zo moet het ook...en tuurlijk doe ik mee aan je positiviteitstopic! Wat denk je...

@ zomaariets: kom op meid! Ff zielig zijn mag...niks mis mee..maar dan weer schouders eronder,hoofd omhoog en vooruit!

Hoeft niet snel,gewoon in je eigen tempo...maar vooruit..

Probeer andere (nieuwe) contacten op te doen,bv bij een club of iets..ga erop uit,dat helpt echt! Al heb je zo geen zin,tis belangrijk om verder te gaan en bezig te blijven.Niet gaan zwelgen...schrijf ook op het nieuwe topic idd,al zijn het maar kleine (positieve!) dingen..als je het over een tijdje terugleest,zie je je eigen vooruitgang! mirre
Nog een schop, dank je Mirre. Nieuwe contacten ben ik mee bezig. Maar het kost me heel veel moeite en als het dan even niet gaat zoals ik wil dan word ik daar zo onzeker van. En denk ik dat iedereen me stom vind of niet interessant....net als exen...oh jee daar ga ik weer.
anoniem_100436 wijzigde dit bericht op 26-02-2010 17:09
Reden: tikfoutje
% gewijzigd
quote:Prinsesje1983 schreef op 26 februari 2010 @ 15:45:

@Diay: Lastig he. Dat had ik dus gisteren. Mijn ex belde over de notariskosten enzovoorts. Had er ook een heel raar gevoel bij en kon mijn tranen nog net wegslikken om het zo te zeggen. Heb ook maar weer snel op gehangen want ik wilde niet horen wat hij dit weekend gaat doen en met wie. Moet me op mijn eigen leventje richten. Voel je je alweer wat beter? Waarom denk je dat je je niet zou kunnen vermaken als je uitgaat?

Ik kon mijn tranen helaas niet meer wegslikken toen hij zei dat hij aan mijn stem kon horen dat het niet zo goed ging. Maar goed vanmiddag wel weer wat afleiding gehad gelukkig. Waarschijnlijk vanavond lekker met mijn zus op stap, maar waarom ik denk dat ik me niet zal vermaken is omdat hij teveel in mijn hoofd zit. Ik wil veel liever een avondje op de bank hangen of lekker naar de bios met hem. Wil ook wel stappen hoor maar wel met hem.. ik mis hem zo erg..

Zit nu weer alleen thuis, het is weekend. Mijn kindje weg.. ex is er niet.. ik kan er niet aan wennen dat hij niet thuis komt na zijn werk en zo.

@ noahtb, hoe is jouw zoontje er onder? Mijn dochter was helemaal overstuur toen hij vertelde dat hij ergens anders ging wonen. Hoop dat het voor jouw zoontje wat minder heftig is.. Sterkte!!
Koppie op meiden!

http://www.youtube.com/watch?v=d_S-XZ9htdw
@ Zomaariets: Niet gaan invullen wat anderen denken...want dat weet je helemaal niet! Jij moet met jezelf je hele leven door..dus kun je jezelf maar beter leuk vinden! Tip van Jady,die hier ook altijd schreef (waar ben je eigenlijk jady?) ;Kijk jezelf elke ochtend in de spiegel aan en glimlach naar jezelf,zeg iets aardigs tegen jezelf.Klinkt belachelijk maar werkt wel! En wtf? Niemand ziet het of hoort het dus...
@Diay: Wat heeft het voor zin om te bedenken wat je allemaal met HEM wilt doen? Snap het wel maar je praat jezelf alleen maar in de put...FeIt is dat HIJ niet meer bij jou wil zijn...waarom zou je iemand willen die jou niet wil? Klinkt hard,i know...maar is wel waar...Je moet het nu uit jezelf gaan halen,een nieuw begin,samen met je kindje! Ga stappen met je zus en elke keer als je aan ex denkt,stuur je die gedachte weg! Je kunt hetzelf sturen echt! Als je thuiskomt zie je wel weer verder,je hebt dan iig een leuke avond gehad en ff ergens anders mee bezig geweest.

Kom op,pak jezelf bij elkaar,trek wat leuks aan en gaan met die banaan!

En dan schrijf je op het andere topic een positief verslagje! Deal?

mirre
Je hebt helemaal gelijk Mirre. Gelukkig heb ik ook momenten dat ik me wat beter voel dan nu haha.

Maar een deal hebben we zeker, dus dat verslagje van hoe het geweest is gaan jullie van me lezen op het andere topic!

knuffel
Hallo dames!

Op andere topic mn positieve puntjes gezet, dus dan mag ik hier fijn doorzeuren. Voel me verdoofd, voel niet zoveel eigenlijk. Voel me niet heel goed, niet heel slecht, maar zeker niet geweldig. Steeds wel een zeurend gevoel in mn buik van jakkes. Zal door de tentamens komen die sh*ttie gingen, maar vooral dat de knuffel aan het eind er niet was waardoor alles ineens niet zo belangrijk meer lijkt....

Maar heb besloten dat maandag de nieuwe start begint. Die week zit helemaal vol met naar college gaan met de auto!, beste vriendinnetjes ophalen op schiphol nadat ik ze 3 maanden heb moeten missen in australie en mn ogen laten laseren. Still sucks nu even maar komt goed.... Denk ik.

Voor Diay en zomaariets: een hele dikke knuffel.

Ik weet eigenlijk niet veel nieuws tegen jullie te zeggen wat Mirre niet al super verwoord heeft in de laatste paar posts. Maar ik lees en leef met jullie mee.

Diay gewoon lekker weggaan vanavond. Misschien dat je ergens in de avond een dipje hebt, maar daar heeft je zus vast wel begrip voor. En dan schud je die gedachten weer weg omdat je m hardop tegen je zus hebt gezegd, wat altijd al helpt en dan ga je weer verder op onzin onderwerpen. Denk echt dat je uiteindelijk blij zal zijn dat je gegaan bent. Is altijd beter dan thuis alleen op de bank liggen zwelgen in zelfmedelijden. Mag natuurlijk altijd voor een avondje, maar toch stuk leuker om te douchen, iets leuks aan te trekken, je haar te doen en dr even op uit met je zus! Veel plezier.

@prinsesje. Bedoelde ook niet dat je nu een relatie moet beginnen met die jongen, zeker niet als daar weer moeilijke bagage aanzit. Is inderdaad belangrijker dat je zelf weer helemaal happy in je velletje zit. Maar het feit dat je aan een andere vent kan denken betekend in ieder geval dat je hoofd niet alleen maar vol is met je ex. Voor je het weet is hij zover naar de achtergrond van je gedachten gedrukt door alle andere leuke dingen en dromen dat je dr tegen die tijd overheen bent.
Dames! Hoe ist nou? Lekker aan het uppen en downen zo te lezen!

Mirre, ik ben echt trots op jou. Je hebt t flink te pakken die positiviteit zo te lezen!

Grappig om te zien dat de oude garde nu allemaal een beetje weg is hier, dat is een goed teken! Dus dames van nu, over 2 maandjes wil ik hier weer een nieuwe garde zien en zijn jullie weer allemaal lekker je leventje aan het leven!

Met mij gaat t prima. Met date een beetje vriendschap aan het opbouwen, husband material was ie niet. Met die andere mafketele ook een beetje aan het aankloten, maar dat duurt niet lang meer. Ex mailt nog elke dag, belt ook vaak, maar wil hem echt niet meer terug.

Ik hoop dat jullie een lekker weekendje gaan hebben! Kom op ladies, ff doorbijten nog: jullie zijn echt al een end!

Liefs!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven