FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Schorrie gaat zometeen met Harrie samen met een vriend die vrachtwagenchauffeur is naar Brussel. Komen ze vanavond laat weer thuis. Het kereltje is helemaal hyper.

Ik moet de bank ook nog bellen, ze hebben me al twee keer gebeld maar ik heb er helemaal geen zin in.
Ik heb een handkolf. Probeer nu tussen alle voedingen maar wat te kolven, al gaat het moeizaam. Maar Moshje drinkt ook raar, soms maar 1 borst per keer en dan wel in <10 minuten klaar.

Pebbeltjes hebben allebei een dag meegewerkt in de vakantie, vinden ze heel leuk. En daarnaast is Groot Pebbeltje ook nog mee gegaan lampen bezorgen 1,5 uur hier vandaan. Ook leuk. Maar mee op de vrachtwagen is natuurlijk helemaal top!

En hier is de vakantie alweer bijna voorbij.
Peb, als ik uitgestuwd en afgebouwd ben wil ik mijn kolf gaan verkopen op Marktplaats, maar jij mag hem eerst wel lenen als je wilt. Ik heb een dubbele elektrische kolf van Medela. Superding!

Leuk Schorrie op de vrachtwagen!

KW vond die truck van Harrie al helemaal het einde moet je na gaan als het een vrachtwagen is. Een jongensdroom

Ik heb ook al heel veel wormen ontvangen via Twitter van andere accounts. Nu krijg ik veel sex wormen. Haha...sexwormen

Ik ontving er zelf één van de week via de mail en heb die geopend zo is het denk ik begonnen.

Morrie, ik heb nog even gekeken en volgend weekend is goed. Als jullie hoofd er naar staat zijn jullie welkom en zo niet dan plannen wel weer iets anders op termijn.

ZCHT slaapt vandaag al heel de dag in zijn eigen bed! Was vorige keer ook al toen ik hier mijn beklag deed.

Oh, GW heeft zijn eerste opdracht!!!!

Zo blij En hij is nu in Amsterdam het ontwerp voor een prijsvraag inleveren.
Ze gaan naar Brussel (of had ik dat al geschreven) maar Schorrie wilde liever naar Wit-Rusland !!

Zijn juf is daar heen gegaan vandaag met een bus om kindjes uit Tsjernobyl op te halen die hier 8 weken blijven.

Ik heb ze een tas vol snoep, drinken en broodjes meegegeven. Ben benieuwd, het is best een eind rijden natuurlijk. Schorrie had nog wat speelgoed uitgezocht en had zelf al bedacht dat hij in het bed achter de cabine wel kon gaan spelen.

Knorrie heb ik voor Tik Tak gezet, even rust.

Wat goed van GW, wat is het voor opdracht? En is het UWV al akkoord?

Volgend weekend is dan goed Wind, ik geloof dat het ons niet zoveel uitmaakt of het zaterdag of zondag is. Liever wel 's ochtends ivm het slapen van Knorrie. Of aan het eind van de dag, maar dan vind ik zondag niet zo'n goed idee, dan liever zaterdag.
Ik heb net een enkele elektrische Medela gekocht, de Swing, via Marktplaats. Die man (!) had het er over dat hij ook een extra setje had zodat ik dubbel kan kolven. Maar enkel is al beter, diezelfde had ik van de buurvrouw geleend toen. Pebblo haalt hem straks op, die man zou nog wat uitleggen. Zie ze al staan, die kerels...
Goed geregeld Pebbles, ik zou alleen wel zelf een schone kolfschelp kopen ivm kans op spruw e.d. Ik hoop overigens dat dat kan bij de kolf die je gekocht hebt.
Ik ben aan het uitzoeken wat voor nieuw tv abonnement wij moeten. Per oktober 2010 moeten wij over op digi tv, de analoge tv stopt er dan helemaal mee (nu hebben we al bijna geen zenders meer, bijvoorbeeld geen Discovery wat een gemis is voor Schorrie en Harrie). Maar wat is zoiets toch altijd lastig, ik snap het altijd maar voor 80%.

Ondertussen kijk ik met een schuin oog naar het snowboarden met Nicolien Sauerbreij. Ben benieuwd of zij ons nog een medaille gaat bezorgen, zou wel leuk zijn!
Snap ik ook nooit iets van en vind ik ook heel irritant om uit te zoeken altijd. Ik heb gewoon de goedkoopste genomen, betaal nu iets van vijf euro in de maand extra. Maar duurder was misschien slimmer geweest, want dan kun je ook opnemen enzo.

Ik vind dat Wouter Bos het leuk doet in dwdd.
Ik kijk snowboarden op 1, maar zap nu dan maar even naar DWDD . Alleen mis ik dan weer misschien Nicolien Sauerbreij, lastig .

Overigens, hebben jullie Erben Wennemars al op radio 1 gehoord tijdens de rit van Sven?

Ik moest weer huilen hoor......

Ik vind Bart Veldkamp leuk. Ria Visser en Mart Smeets kunnen wel weg.
O, geen Wouter Bos meer, nou dan maar weer over naar Nicolien.
Oh zo leuk is ie nou ook weer niet hoor, maar na al dat politieke geneuzel is ie nu eens leuk en grappig op tv. Maar niet zo leuk dat je er een medaille-moment voor moet missen.

Bart Veldkamp heb ik ook altijd leuk gevonden. Ging hij nou ooit voor België schaatsen? Of haal ik nou vanalles door elkaar?
En anders die schelp heeeeel goed uitkoken, dan kun je er toch geen spruw meer van oplopen neem ik aan Morrie?

Schorrie nog onderweg met de vrachtwagen? Stoer hoor!

Ik ga zo hardlopen met de buurvrouw en daarna Oorlogswinter kijken met Maxi, Millenium, Ben en Jerry. Gezellig

Vandaag de hele dag met Millenium in de sauna rondgehangen en n i k s gedaan. Ook fijn!
En nu vergeet ik nog te reageren op Wind's bericht over GW's eerste opdracht. Goed zeg! Ben benieuwd wat ie gaat doen. Details op SG?
Ja, hij schaatste voor Belgie inderdaad!

Ik vind Wouter sowieso altijd wel een leuke man (en ik weet dat de meesten hier dat niet met me eens zijn, in ieder geval Wind niet ). Ik vind hem een stuk aansprekender en minder afstandelijk dan een JP Balkenende bijvoorbeeld, of een Mark Rutte.

Maar goed, weten jullie nou al wat je volgende week gaat stemmen? Ik kan dus uit 4 partijen kiezen, en nog lukt het me niet. Ze hebben ook naar mijn idee allemaal ongeveer hetzelfde programma, gericht op een groenere gemeente, meer kinderopvang, daadkrachtiger optreden.
Mille, ik heb altijd begrepen dat het afgeraden wordt om schelpen van iemand anders te gebruiken ivm hygiene. Heb zelf dus ook altijd als ik mijn kolf uitleende de 'leenster' eigen schelpen laten kopen. Maar misschien heb je wel gelijk hoor.
En Schorrie is idd nog onderweg. Ik weet niet hoe lang ze er precies over doen naar Brussel, en daar moet dan ook nog gelost of geladen worden. Ik wil niet bellen, laat ze maar even lekker mannen onder elkaar zijn.
Leuk hoor, Schorrie met de vrachtwagen op stap, kan me voorstellen dat dat echt super is voor het mannetje. En voor Harrie ook lekker dat ie er even uit is, of niet?

Oh Mille wat heeeeeeeeeeeerlijk de hele dag naar de sauna geweest. Ik ben vreselijk jaloers.

Ik weet nog niet wat ik ga stemmen. Ik kreeg een flyer van D66 in de bus en die vond ik communicatief gezien zo handig dat ik misschien alleen daarom al op hun ga stemmen. En ik vind Wouter Bos ook leuk, maar de laatste tijd met al dat gezeik vond ik hem ineens een beetje oud en zuur geworden. Dus ben blij hem nu weer te zien lachen (en hem te horen zeggen: ik kende Tatjana Simiç in vele gedaanten, maar ik had haar nog niet eerder als oost-europadeskundige gezien ).
Ik ben geen Wouter-Bos-fan. Ik kan niet zo goed tegen dat lachje van hem, maar nu in DWDD (inderdaad die Tatjana opmerking) zo in zijn casual (voor zijn doen) outfit kan ik hem al beter hebben. Maar zal sowieso geen PvdA stemmen.

Volgende week ga ik in de gemeente VVD stemmen. Ik heb gisteren de stemwijzer gedaan voor onze gemeente en de VVD kwam er uit. Prima... ga ik doen. Landelijk zou ik nu D66 stemmen.

Sauerbreij zit bij de laatste 16.

Zometeen ook de achtervolgingen bij de mannen en vrouwen.

Leuk avondje.

Mille, je week weg en je dag vandaag klinken heerlijk.

Ben gewoon jaloers!

Morrie, zullen we zaterdag doen dan volgende week?

Kijk maar wat voor jullie het meest handige is met het slaapje van Knorrie. Hij kan natuurlijk ook hier slapen. Kunnen KW, Schorrie en BRS buiten spelen ofzo.

Fijn dat je een elektrische kolf hebt Peb!

Zal echt een boel schelen.

Gisteren ZCHT nog even aangelegd 's avonds omdat ik de harde plekken niet weg gekolfd kreeg. En toen voedde ik dus pijnloos. Of had ik dat al gezegd? Enniewee... vandaag heel de dag niet gekolfd alleen net even de rechter (denk 30 cc) en als ik het zo bekijk ben ik er in een paar dagen klaar mee. Gek idee hoor.

Erben Wennemars is ook een schatje hé?

GW zijn opdracht betreft geen ontwerp- maar tekenwerk van een collegabureau die hem inschakelen. Komt uit zijn netwerk. Zo wil hij meer van dat soort klussen aannemen (het tekenen van een uitbouw, dakkapel etc. Dus Nath als jullie daar tegen aan lopen kun je aan GW denken) en daarnaast ook ontwerpen om portfolio op de site te kunnen zetten. Al zijn ontwerpwerk uit het verleden mag hij niet laten zien want is 'eigendom' van oud werkgevers. Nou ja, als jullie een architect nodig hebben of in jullie omgeving dan kun je GW benaderen.
Eens met stem keuze LLL, alleen weet ik niet wat voor localo's er bij jullie zijn. Wij hebben pas later gemeenteraadsverkiezingen, want er is nog onduidelijkheid uit welke dorpen de gemeente gaat bestaan.

En Wouter Bos is wel een schatje, maar vind hem ook tikje te honing-smeerderig (of draaikonterij, zo je wilt), zeker sinds ze in de regering zitten/zaten.

Lief, mannen onder elkaar. Zat al te denken dat Kiloknaller het eigenlijk best saai zou vinden, maar weer niet als je ook echt kan spelen in de kabine natuurlijk. Zo'n kabine is groot genoeg.

O, daar is Linoleum (met iets lekkers voor bij de koffie, net gehaald bij Appie, wat nou crisis ).
Een krokante Parijse soes, wie wil dat nou niet (Heel Groot vooral ).
Oeh, nice Lien. Ik heb ook zin in iets lekkers, weet nog niet of ik eraan toe ga geven...
quote:lien schreef op 26 februari 2010 @ 20:28:

Een krokante Parijse soes, wie wil dat nou niet (Heel Groot vooral ).Herstel: wie wil er nog een halve soes, ik vind 'm niet lekker (en ja, dat wist ik na 1 hap al, maar ja, ook weer zonde of zo, maar nu laat ik de rest echt staan).
LLL, dit was het dus niet .
Ah, goed om te weten, AH is hier gevaarlijk dichtbij .

Ik ga echt iets heeeeeel sufs zeggen: ik vind die nieuwe stofzuiger van Bosch zo mooi. Hebben jullie die gezien? Hij heeft een soort stoffen slang, echt cool. . Sorry .
Haha, zat me laatst af te vragen wie in deze marketing zou trappen. Is inderdaad mooi, maar ook vooral een "feel-good-zuiger" . Staat mooi in de kast, dat dan weer wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven