FRSSWND
vrijdag 26 februari 2010 om 22:39
quote:nathje schreef op 26 februari 2010 @ 22:36:
En na Sven Kramer kan ik niet meer ontspannen schaatsen/snowboarden kijken. Ik heb een trauma opgelopen van dinsdag
Heb ik ook! Vooral bij de mannen net, ik had er helemaal geen goed gevoel over omdat er zoveel mis kan gaan .
Bomen en planten planten bedoel je?
Omzagen doet hij wel weet ik. Maar neerzetten, ik denk het niet.
En na Sven Kramer kan ik niet meer ontspannen schaatsen/snowboarden kijken. Ik heb een trauma opgelopen van dinsdag
Heb ik ook! Vooral bij de mannen net, ik had er helemaal geen goed gevoel over omdat er zoveel mis kan gaan .
Bomen en planten planten bedoel je?
Omzagen doet hij wel weet ik. Maar neerzetten, ik denk het niet.
vrijdag 26 februari 2010 om 22:53
vrijdag 26 februari 2010 om 23:15
Oh, ik mis nog 1 pagina met reacties quote:nathje schreef op 26 februari 2010 @ 22:35:
Wat leuk dat GW een opdracht heeft. Het is weer een opsteker, fijn hoor! Ik zal hem zeker in gedachten houden want soms hebben wij ook wel een technisch tekenaar nodig. Werkt hij ook in Vectorworks of in Autocad?
Fijn!
AutoCad geloof ik. Of InDesign?
Ik zal wel vragen of hij je eens belt/mailt.
Wat leuk dat GW een opdracht heeft. Het is weer een opsteker, fijn hoor! Ik zal hem zeker in gedachten houden want soms hebben wij ook wel een technisch tekenaar nodig. Werkt hij ook in Vectorworks of in Autocad?
Fijn!
AutoCad geloof ik. Of InDesign?
Ik zal wel vragen of hij je eens belt/mailt.
vrijdag 26 februari 2010 om 23:18
vrijdag 26 februari 2010 om 23:24
Jammer, maar Nicolien heeft goud en dat maakt het voor mij echt helemaal goed!
Inderdaad Nathje, ik wilde net al schrijven: sporten is zo leuk! Ik vind het geweldig om die mensen te zien, hoe ze blij zijn, en ook hoe ze verdrietig zijn.
Dat commentaar vind ik wel echt irritant hoor. Afgedroogd, te kijk gezet, ik vind dat echt respectloos om te zeggen over zulke grote sporters.
Inderdaad Nathje, ik wilde net al schrijven: sporten is zo leuk! Ik vind het geweldig om die mensen te zien, hoe ze blij zijn, en ook hoe ze verdrietig zijn.
Dat commentaar vind ik wel echt irritant hoor. Afgedroogd, te kijk gezet, ik vind dat echt respectloos om te zeggen over zulke grote sporters.