En we tetteren door over onze dieren
maandag 15 februari 2010 om 22:16
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.
Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!
Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen
Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):
De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen
Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!
Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen
Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):
De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen
Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier

zaterdag 27 februari 2010 om 08:47
goeiesmorgens tetteraars!!
ik kom (als jullie het goed vinden ) ook ff meetetteren! ik heb vier pluizenbolletjes (waarvan 1 deze week tijdelijk aan de poezenpil is gegaan, was een groot feest, zit helemaal onder de halen...)
-Phoebe 9 jaar
-Jeroentje 3 jaar (=is onze 'homokat' )
-Kwebbel is 1 jaar
-Zoe (puntjes op e..) = ongeveer 6,5/7 maanden.
loop zwaar achter op internetland maar ga foto's proberen...
ik kom (als jullie het goed vinden ) ook ff meetetteren! ik heb vier pluizenbolletjes (waarvan 1 deze week tijdelijk aan de poezenpil is gegaan, was een groot feest, zit helemaal onder de halen...)
-Phoebe 9 jaar
-Jeroentje 3 jaar (=is onze 'homokat' )
-Kwebbel is 1 jaar
-Zoe (puntjes op e..) = ongeveer 6,5/7 maanden.
loop zwaar achter op internetland maar ga foto's proberen...
zaterdag 27 februari 2010 om 08:57
quote:Ratteke schreef op 27 februari 2010 @ 08:22:
Hoe laat was je thuis?
Ik schat om 0,55 uur .
Ja ik wil ook komen Bieb, maar ik moet even kijken of het financieel kan. Ik heb die maand ook al een afspraak staan dus weet niet of het fin. lukt. Maar als het even kan kom ik natuurlijk, lijkt me zo gezellig.
Hoe laat was je thuis?
Ik schat om 0,55 uur .
Ja ik wil ook komen Bieb, maar ik moet even kijken of het financieel kan. Ik heb die maand ook al een afspraak staan dus weet niet of het fin. lukt. Maar als het even kan kom ik natuurlijk, lijkt me zo gezellig.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

zaterdag 27 februari 2010 om 09:45
zaterdag 27 februari 2010 om 11:11
quote:eleonora schreef op 27 februari 2010 @ 09:45:
O nee, 30 april is op een vrijdag.
Zaterdag is 1 mei.
Kan dat voor jullie?
Oh lijstje even aanpassen;
Film Lé
24 april 1 mei in Amersfoort
Poez en tom ja
Ratteke ja
Olijfje_ ja
Biebelie ja
Lé en We ja
Alleen de namen genoteerd van de Tetters die "ja" hadden gezegd, dus niet vreemd opkijken als je naam er niet bij staat .
O nee, 30 april is op een vrijdag.
Zaterdag is 1 mei.
Kan dat voor jullie?
Oh lijstje even aanpassen;
Film Lé
24 april 1 mei in Amersfoort
Poez en tom ja
Ratteke ja
Olijfje_ ja
Biebelie ja
Lé en We ja
Alleen de namen genoteerd van de Tetters die "ja" hadden gezegd, dus niet vreemd opkijken als je naam er niet bij staat .
zaterdag 27 februari 2010 om 12:00
MV) ik heb nog een bioscoopbon van Eur 15,00 , die wil ik met je delen
edit: ik had niet goed gelezen...het moet natuurlijk een zaterdag zijn....
1 mei kan ik niet,hebben kaartjes voor het theater
Msschien is anders 8 mei een optie?
edit: ik had niet goed gelezen...het moet natuurlijk een zaterdag zijn....
1 mei kan ik niet,hebben kaartjes voor het theater
Msschien is anders 8 mei een optie?
anoniem_70402 wijzigde dit bericht op 27-02-2010 12:11
Reden: geen 30 april maar 1 mei
Reden: geen 30 april maar 1 mei
% gewijzigd

zaterdag 27 februari 2010 om 13:03
O, ik kan 1 mei! Ik lees dat we dan gaan meeten?
laten we anders een tetterhyves openen
Sorry dat ik niet zo actief meetetter, mijn oma is nog steeds, tja hoe zeg je dat nou, op haar sterfbed. Maar haar hart is nog heel sterk. Dus ik ben gewoon niet zo blij de laatste tijd, want ik vind het zo'n lijdensweg voor haar. Ik heb nog wel 2 leuke foto's gemaakt van Julius en Jonathan. Zijn echt 2 vriendjes (Jonathan is ziek, dus vandaar de pyama en het bleke snoetje) maar wat zijn ze lief samen he!
laten we anders een tetterhyves openen
Sorry dat ik niet zo actief meetetter, mijn oma is nog steeds, tja hoe zeg je dat nou, op haar sterfbed. Maar haar hart is nog heel sterk. Dus ik ben gewoon niet zo blij de laatste tijd, want ik vind het zo'n lijdensweg voor haar. Ik heb nog wel 2 leuke foto's gemaakt van Julius en Jonathan. Zijn echt 2 vriendjes (Jonathan is ziek, dus vandaar de pyama en het bleke snoetje) maar wat zijn ze lief samen he!
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 27 februari 2010 om 13:07
Oh wat een prachtige foto's Male. Veel sterkte met je oma. Ik zet je bij het lijstje van zaterdag 1 mei, leuk!
Tetterhyves is leuk. Geen idee hoe dat moet, maar onder de naam mv sta ik bij hyves. Sta ook bij Poez en Lé op hyves.
Tetterhyves is leuk. Geen idee hoe dat moet, maar onder de naam mv sta ik bij hyves. Sta ook bij Poez en Lé op hyves.
zaterdag 27 februari 2010 om 13:11
Wij doen wel eens met de goodluck dames een afspraak maken met afspreken.nl
die stuur je per mail naar iedereen en dan kun je precies zien op welke dag wie allemaal kan. En wij spreken dan af op de dag dat de meesten kunnen.
Een hyve maken, eeeeuhm, dat heb ik nog nooit gedaan! Ik sta ook bij Lé erin, foto van mij en Mr J in een rood skipak op de slee.
die stuur je per mail naar iedereen en dan kun je precies zien op welke dag wie allemaal kan. En wij spreken dan af op de dag dat de meesten kunnen.
Een hyve maken, eeeeuhm, dat heb ik nog nooit gedaan! Ik sta ook bij Lé erin, foto van mij en Mr J in een rood skipak op de slee.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 27 februari 2010 om 13:29