En we tetteren door over onze dieren

15-02-2010 22:16 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.

Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!

Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen

Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):

De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen

Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
Ik wacht op bericht van de almachtige beheerder
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:biebelie schreef op 27 februari 2010 @ 13:59:

Ik zou niet weten hoe Mal,maar als jij het weet wil ik dat wel doen.nog zo'n hyve-digibeet haha
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Poezewoes schreef op 27 februari 2010 @ 14:00:

Ik wacht op bericht van de almachtige beheerder [afbeelding]Jij staat er al tussen bij mij, in de leden van de hyves!
Hee Male, ik heb op hyves gevraagd of ik bij de club mag... en je herkent me aan de naam.... Delphicat

Ik heb alleen een hyves voor Viva-aangelegenheden namelijk, ben meer een Facebookert.

Maar leuk! Naar de film! Hopelijk kunnen we een datum prikken waar iedereen kan...
quote:Maleficent schreef op 27 februari 2010 @ 14:05:

[...]

nog zo'n hyve-digibeet hahaKun je bij de instellingen dat niet wijzigen?
Oh en Ratteke er zijn er 2 op hyves met dezelfde naam als ik.

Ik ben NIET de blonde
Het is hier ineens stralend weer, dus ik ga dr uit! Tot later!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Ha dames, leuk er is een tetter-hyves geopend?? Ik zoek 'm wel op via Bieb

En welkom Phoebe, nieuwe tetteraar!!

Qua film: 1 mei kan ik ook niet (dag na Koninginnedag hè, vrees een brakkerige status ), 8 mei is de verjaardagviering van Olief dus ik gooi 15 mei in de groep!!

Male, mooie foto's (leuke kat en lief zoontje) en veel sterkte met je oma. Naar hè, zoiets. Ik heb iets vergelijkbaars meegemaakt met mijn ene oma (helemaal op maar hart deed het nog goed) en toen was het uiteindelijk zo'n opluchting toen ze was gestorven. Ik gunde haar zo haar rust. Nogmaals veel sterkte
Ik ben mijn eigen bananenschil
Hm, kan bij Bieb en bij Leo geen tetter-hyves vinden... Ik wacht geduldig af...
quote:Olijfje_ schreef op 27 februari 2010 @ 14:20:

Hm, kan bij Bieb en bij Leo geen tetter-hyves vinden... Ik wacht geduldig af...[afbeelding]Male heeft het linkje gepost, ietsjes hierboven....
Ik had je al een uitnodiging gestuurd..ongeduldig geval
Biebele is nu medebeheerder.

Ik had net de link geplaatst maar dan ben ik heel herkenbaar.

Dus wat is handig om te doen?
quote:biebelie schreef op 27 februari 2010 @ 14:21:

Ik had je al een uitnodiging gestuurd..ongeduldig geval
Ik ben d'r ook bij!!
Ik vind dit echt zo grappig, begonnen als wat los getetter en nu hebben we al een échte mooie hyves pagina en een date in de maak!
Jammer dat de beesten niet mee kunnen
Ok, ik heb Biebs eindelijk gevonden! (en uitgenodigd)

De hyves niet. Geen idee hoe die heet namelijk, ik zoek op tetter maar die kent ie niet. Ik wacht geduldig af tot biebelie mijn uitnodiging heeft geaccepteerd.
quote:delphicat schreef op 27 februari 2010 @ 14:34:

Jammer dat de beesten niet mee kunnen

Hahaha, dat zou wat zijn! Komen we daar aan met een stel honden, heeeeeeeel veel katten, een paar konijnen en cavia's....

Hoe is het trouwens met de babycaafjes? Zijn nu natuurlijk ook al heel groot. Ik weet alleen niet meer wie ze had...
quote:delphicat schreef op 27 februari 2010 @ 14:34:

Jammer dat de beesten niet mee kunnen Kan wel hoor, Bo is dol op aandacht dus ik denk dat hij jullie wel heul erg leuk vindt . Aan het tuigje is het net een hondje .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ratteke,geaccepteerd én je een uitnodiging gestuurd voor de tetterhyves.

Die is inderdaad niet te vinden zo,is heul geheim

Was het zo lastig mij te vinden dan??
Jeetje wat gaan jullie ineens snel hier.

En al een echte hyves...

maar ik denk niet dat ik meega naar de biosavond van Eleonora. Ik heb namelijk geen auto en dan is *waarwashetookalweer* wel erg ver. En jullie kennen elkaar toch al allemaal volgens mij

Ga toch eens kijken of ik jullie kan vinden
Klets,ik heb ook nog niemand IRL ontmoet van deze clup hoor.

Alleen Olijf ken ik al iets langer van een ander kletstopic..

Dusse..komop!!

Als je een anoniem mailadres hebt en je zet m even neer,wil ik je wel mailen (qua hyves enzo)
Ik ken helemaal niemand hier irl. Noch van de hyves (daar doe ik niet zo aan...). Dus het is voor meer mensen hier allemaal nieuw (en beetje eng )
quote:biebelie schreef op 27 februari 2010 @ 14:47:

Ratteke,geaccepteerd én je een uitnodiging gestuurd voor de tetterhyves.

Die is inderdaad niet te vinden zo,is heul geheim

Was het zo lastig mij te vinden dan??

Ja, als ik je echte naam intik krijg ik een blonde dame met zonnebril te zien. Als enige. Dus via via heb ik Leo gevonden en via haar vrienden heb ik jou gevonden.

Male, ik heb je een vriendenuitnodiging gestuurd, ik weet niet of die functie het nog doet. Het was om zo op de hyves te komen. maar het is dus al gelukt!
Kletsmajoor, ik ken hier ook niemand in het echt hoor. Alleen met Bieb klets ik al wat langer dus, ook via Hyves. Ik heb in het verleden wel bij een msn-vivagroep gezeten en daar ook meetings mee gehad en dat was altijd erg leuk. Ook de reacties van de omgeving: we zaten dan bijv. met de hele club (wel zo'n man vrouw of 20) bijv. op terras en dan was men altijd erg nieuwsgierig hoe wij elkaar kenden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven