En we tetteren door over onze dieren
maandag 15 februari 2010 om 22:16
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.
Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!
Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen
Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):
De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen
Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!
Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen
Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):
De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen
Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
zaterdag 27 februari 2010 om 14:06
zaterdag 27 februari 2010 om 14:14
Ha dames, leuk er is een tetter-hyves geopend?? Ik zoek 'm wel op via Bieb
En welkom Phoebe, nieuwe tetteraar!!
Qua film: 1 mei kan ik ook niet (dag na Koninginnedag hè, vrees een brakkerige status ), 8 mei is de verjaardagviering van Olief dus ik gooi 15 mei in de groep!!
Male, mooie foto's (leuke kat en lief zoontje) en veel sterkte met je oma. Naar hè, zoiets. Ik heb iets vergelijkbaars meegemaakt met mijn ene oma (helemaal op maar hart deed het nog goed) en toen was het uiteindelijk zo'n opluchting toen ze was gestorven. Ik gunde haar zo haar rust. Nogmaals veel sterkte
En welkom Phoebe, nieuwe tetteraar!!
Qua film: 1 mei kan ik ook niet (dag na Koninginnedag hè, vrees een brakkerige status ), 8 mei is de verjaardagviering van Olief dus ik gooi 15 mei in de groep!!
Male, mooie foto's (leuke kat en lief zoontje) en veel sterkte met je oma. Naar hè, zoiets. Ik heb iets vergelijkbaars meegemaakt met mijn ene oma (helemaal op maar hart deed het nog goed) en toen was het uiteindelijk zo'n opluchting toen ze was gestorven. Ik gunde haar zo haar rust. Nogmaals veel sterkte
Ik ben mijn eigen bananenschil

zaterdag 27 februari 2010 om 14:37
quote:delphicat schreef op 27 februari 2010 @ 14:34:
Jammer dat de beesten niet mee kunnen
Hahaha, dat zou wat zijn! Komen we daar aan met een stel honden, heeeeeeeel veel katten, een paar konijnen en cavia's....
Hoe is het trouwens met de babycaafjes? Zijn nu natuurlijk ook al heel groot. Ik weet alleen niet meer wie ze had...
Jammer dat de beesten niet mee kunnen
Hahaha, dat zou wat zijn! Komen we daar aan met een stel honden, heeeeeeeel veel katten, een paar konijnen en cavia's....
Hoe is het trouwens met de babycaafjes? Zijn nu natuurlijk ook al heel groot. Ik weet alleen niet meer wie ze had...
zaterdag 27 februari 2010 om 14:39
zaterdag 27 februari 2010 om 14:47

zaterdag 27 februari 2010 om 14:53
quote:biebelie schreef op 27 februari 2010 @ 14:47:
Ratteke,geaccepteerd én je een uitnodiging gestuurd voor de tetterhyves.
Die is inderdaad niet te vinden zo,is heul geheim
Was het zo lastig mij te vinden dan??
Ja, als ik je echte naam intik krijg ik een blonde dame met zonnebril te zien. Als enige. Dus via via heb ik Leo gevonden en via haar vrienden heb ik jou gevonden.
Male, ik heb je een vriendenuitnodiging gestuurd, ik weet niet of die functie het nog doet. Het was om zo op de hyves te komen. maar het is dus al gelukt!
Ratteke,geaccepteerd én je een uitnodiging gestuurd voor de tetterhyves.
Die is inderdaad niet te vinden zo,is heul geheim
Was het zo lastig mij te vinden dan??
Ja, als ik je echte naam intik krijg ik een blonde dame met zonnebril te zien. Als enige. Dus via via heb ik Leo gevonden en via haar vrienden heb ik jou gevonden.
Male, ik heb je een vriendenuitnodiging gestuurd, ik weet niet of die functie het nog doet. Het was om zo op de hyves te komen. maar het is dus al gelukt!
zaterdag 27 februari 2010 om 14:57
Kletsmajoor, ik ken hier ook niemand in het echt hoor. Alleen met Bieb klets ik al wat langer dus, ook via Hyves. Ik heb in het verleden wel bij een msn-vivagroep gezeten en daar ook meetings mee gehad en dat was altijd erg leuk. Ook de reacties van de omgeving: we zaten dan bijv. met de hele club (wel zo'n man vrouw of 20) bijv. op terras en dan was men altijd erg nieuwsgierig hoe wij elkaar kenden.
Ik ben mijn eigen bananenschil