Cyclus van 40 dgn
zaterdag 27 februari 2010 om 14:01
Wellicht al ergens op het forum uitgebreid beschreven, maar bij deze:
Eind juli '09 gestopt met de pil en sindsdien een regelmatige cyclus (gem. 28 dgn.). De laatste cyclus duurt nu echter al 40 dgn.
Betekent dit waarschijnlijk zwanger en dus een test uitvoeren, of is deze afwijking in de cyclus ook op een andere wijze te verklaren?
Iemand iets soortgelijks meegemaakt?
Eind juli '09 gestopt met de pil en sindsdien een regelmatige cyclus (gem. 28 dgn.). De laatste cyclus duurt nu echter al 40 dgn.
Betekent dit waarschijnlijk zwanger en dus een test uitvoeren, of is deze afwijking in de cyclus ook op een andere wijze te verklaren?
Iemand iets soortgelijks meegemaakt?
zaterdag 27 februari 2010 om 14:04
Waarom voer je niet gewoon een test uit om het zeker te weten? Stel dat je niet zwanger bent, kun je dat in ieder geval uitsluiten.
Aan ervaringen heb je in deze niks, want dat zegt niks over jouw situatie nu.
Ik heb ook eerst altijd een regelmatige cyclus gehad, en dat werd opeens onregelmatig. De laatste duurde mij ook echt te lang (had ook al een paar testen gedaan, negatief) en bij ongeveer 45 dagen maar weer eens getest, en toen wel positief.
Dus, hop, even naar Kruidvat!
Aan ervaringen heb je in deze niks, want dat zegt niks over jouw situatie nu.
Ik heb ook eerst altijd een regelmatige cyclus gehad, en dat werd opeens onregelmatig. De laatste duurde mij ook echt te lang (had ook al een paar testen gedaan, negatief) en bij ongeveer 45 dagen maar weer eens getest, en toen wel positief.
Dus, hop, even naar Kruidvat!
zaterdag 27 februari 2010 om 14:17
zaterdag 27 februari 2010 om 14:34
Aangezien je dit topic in Kinderen plaatst en je gestopt bent met de pil, is de meest waarschijnlijke oorzaak een zwangerschap.
Natuurlijk zijn er vele andere (enge) redenen te bedenken. Maar ik zou idd maar even naar het Kruidvat hoppen. En neem meteen een verpakking met 2 of 3 testen, want het kan best zijn dat je nu negatief test en over een paar dagen positief.
Natuurlijk zijn er vele andere (enge) redenen te bedenken. Maar ik zou idd maar even naar het Kruidvat hoppen. En neem meteen een verpakking met 2 of 3 testen, want het kan best zijn dat je nu negatief test en over een paar dagen positief.
zaterdag 27 februari 2010 om 14:35